abonnement Unibet Coolblue
pi_143448976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat is toch heel iets anders dan er een dokter met zijn/haar latex handschoenen er aan te laten frunikken.
Ik had het over die ene zin van je, Drax.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143448986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Schamen om er een wildvreemde aan te laten zitten
Een dokter is toch niet hetzelfde als een wildvreemde, in mijn ogen. Ik snap dat het even spannend is, maar van iedereen die ik me kan bedenken om mijn zaakje aan te laten zien is mijn huisarts toch wel een van de minst genante. Dat is voor hem ook gewoon zijn werk.
pi_143449011
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef picodealion het volgende:

[..]

Een dokter is toch niet hetzelfde als een wildvreemde, in mijn ogen. Ik snap dat het even spannend is, maar van iedereen die ik me kan bedenken om mijn zaakje aan te laten zien is mijn huisarts toch wel een van de minst genante. Dat is voor hem ook gewoon zijn werk.
Nee, zijn roeping. Om aan je ballen te zitten.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143449033
Gelukkig is iedereen anders en mag ik me schamen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143449098
Oh, als het hier dan toch over gaat.

Een vriendin van mij studeert ook geneeskunde, en vertelde laatst op een normale toon aan tafel dat ze natuurlijk ook wel eens aan mannenpiemels moet zitten, geheel beroepsmatig. Daar voegde ze enigszins giechelig aan toe dat er af en toe ook wel eens een erectie krijgt.

Haar vriend vond dat bepaald niet leuk. Blijkbaar hebben die daar echt nog wel onenigheid over gehad ofzo, hij schijnt er toch wel moeite mee te hebben dat andere mannen af en toe een stijve krijgen door haar aanraking.

Mannen, hoe zouden jullie dat vinden, als partner van een vrouwelijke arts? Of in het geval van de vrouwelijke medici hier, wat doet zo'n situatie met je?
pi_143449117
(overigens zou het me echt compleet koud laten, maar ik ben dan ook totaal geen jaloers type)
pi_143449161
Zou mij niet interesseren. Maar dat is dus wel dat waar ik me voor zou schamen als dat gebeuren zou
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143449163
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef picodealion het volgende:
Oh, als het hier dan toch over gaat.

Een vriendin van mij studeert ook geneeskunde, en vertelde laatst op een normale toon aan tafel dat ze natuurlijk ook wel eens aan mannenpiemels moet zitten, geheel beroepsmatig. Daar voegde ze enigszins giechelig aan toe dat er af en toe ook wel eens een erectie krijgt.

Haar vriend vond dat bepaald niet leuk. Blijkbaar hebben die daar echt nog wel onenigheid over gehad ofzo, hij schijnt er toch wel moeite mee te hebben dat andere mannen af en toe een stijve krijgen door haar aanraking.

Mannen, hoe zouden jullie dat vinden, als partner van een vrouwelijke arts? Of in het geval van de vrouwelijke medici hier, wat doet zo'n situatie met je?
Ik zou er weinig moeite mee hebben eigenlijk.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143449169
Ik heb een keer SOA test gehad omdat m'n knie ontstoken was, dat was wel gênant omdat m'n penis heel klein was geworden (de schat). Dan hebben mensen een verkeerde indruk... maar het gaf niet, was toch een Indiër.
HA heeft overlegd, en ik mag het afwachten. Bal is niet gezwollen en heb ook geen pijn meer... thank god.
Alles in huis zit nu trouwens onder bal omdat ik geen boxer aan heb.
pi_143449250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb een keer SOA test gehad omdat m'n knie ontstoken was, dat was wel gênant omdat m'n penis heel klein was geworden (de schat). Dan hebben mensen een verkeerde indruk... maar het gaf niet, was toch een Indiër.
HA heeft overlegd, en ik mag het afwachten. Bal is niet gezwollen en heb ook geen pijn meer... thank god.
Alles in huis zit nu trouwens onder bal omdat ik geen boxer aan heb.
Ah, gelukkig maar. En ach, een beetje bal meer of minder zullen je meubelen geen last van hebben toch? Ik zit regelmatig nakend op mijn banken en stoelen. Heerlijk, alleen thuis zijn en voor het gemak maar gewoon niks aantrekken.
pi_143449279
Oh en ik begreep dat toch wel heel veel mannen bij de dokter iets zeggen in de trant van "normaal istie groter hoor" :'). Dat vind ik dan wel weer schattig.
pi_143449307
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar. En ach, een beetje bal meer of minder zullen je meubelen geen last van hebben toch? Ik zit regelmatig nakend op mijn banken en stoelen. Heerlijk, alleen thuis zijn en voor het gemak maar gewoon niks aantrekken.
Dat lijkt me ook wel wat. M'n pa is toevallig net op vakantie dus ik heb het huis voor mezelf. Denk dat ik zo maar eens een kratje bier haal en alles uittrek.
pi_143449342
Maar wyccie, je mag alsnog aan m'n ballen zitten hoor.
pi_143449355
Waarom woon jij nog thuis eigenlijk?
pi_143449583
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:11 schreef Robby87 het volgende:
Maar wyccie, je mag alsnog aan m'n ballen zitten hoor.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143449790
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:11 schreef picodealion het volgende:
Waarom woon jij nog thuis eigenlijk?
Dat is nogal een gecompliceerd verhaal, wijd daar liever niet teveel over uit hier.
Heb lange tijd op kamers gewoond hoor, beschouw het als iets 'tijdelijks'.
pi_143449869
No problem, vroeg het me gewoon af. Ik meende inderdaad wel dat je ten tijde van de meet bij mij thuis gewoon op kamers zat.
pi_143450439
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef picodealion het volgende:
No problem, vroeg het me gewoon af. Ik meende inderdaad wel dat je ten tijde van de meet bij mij thuis gewoon op kamers zat.
Oja, meet!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143450585
TV / FMT meet y'all!

ik ga even de huidige puntenhouders pm'en.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143451497
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef picodealion het volgende:
Oh, als het hier dan toch over gaat.

Een vriendin van mij studeert ook geneeskunde, en vertelde laatst op een normale toon aan tafel dat ze natuurlijk ook wel eens aan mannenpiemels moet zitten, geheel beroepsmatig. Daar voegde ze enigszins giechelig aan toe dat er af en toe ook wel eens een erectie krijgt.

Haar vriend vond dat bepaald niet leuk. Blijkbaar hebben die daar echt nog wel onenigheid over gehad ofzo, hij schijnt er toch wel moeite mee te hebben dat andere mannen af en toe een stijve krijgen door haar aanraking.

Mannen, hoe zouden jullie dat vinden, als partner van een vrouwelijke arts? Of in het geval van de vrouwelijke medici hier, wat doet zo'n situatie met je?
_O-
Is mij nog nooit overkomen bij een patiënt, heb ook niet zo vaak aan een penis gezeten in die setting. Lijkt me wel ongemakkelijk :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143452628
Dit is de laatste keer dat ik het post want volgens mij ben ik eerder al wel duidelijk genoeg geweest, maar Robby en Sands ik hoop dat jullie ook komen :).
pi_143452858
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef picodealion het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik het post want volgens mij ben ik eerder al wel duidelijk genoeg geweest, maar Robby en Sands ik hoop dat jullie ook komen :).
+1
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143457761
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef picodealion het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik het post want volgens mij ben ik eerder al wel duidelijk genoeg geweest, maar Robby en Sands ik hoop dat jullie ook komen :).
Ik hoop het ook.
pi_143459380
Ik heb zin in een feel-good comedy, iemand tips?
pi_143459550
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een feel-good comedy, iemand tips?
the internship
wedding crashers
accepted
sex drive
eurotrip
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')