aj dat is wel erg zuur iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Match met dus echt een bloedmooie vrouw. Wat dus al vreemd is want waarom zou die matchen met mij.
En als je dan een berichtje stuurt dan krijg je een standaard berichtje terug dat ze alleen afspreekt via 1 of andere site.
Jammer wel.
Weg vertrouwen in de mensheid.
Oh, en waarom matchen wij dan niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik zou dat soort dingen nooit doen.
Just saying zo dat je de volgende x voorbereid bent en al wegswiped voor je de match krijgt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus inmiddels door
Omdat jij in een ander land woontquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, en waarom matchen wij dan niet?
Liefde overwint alles samzz, ook afstandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hij jou wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Zal mij benieuwen of ik Faxie tegen ga komen nu ik redelijk in de buurt woon.
Kijk, dat afspreken via Fok gaat veel makkelijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dat is wel erg zuur iddDan voel je je ook even in het ootje genomen..
Kom je er vanavond een biertje op drinken? Gaan we lekker stappen, en dan krijg je morgen worstenbroodjes uit mn nieuwe oven
Ja jij moest verhuizen, dus niet mij de schuld geven hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij in een ander land woont.
Ah leuk, een fake profielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest inschrijven op 1 of andere seksdating site.
Wil je dr de groetjes en beterschap doen met een dikke lebber?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, dat afspreken via Fok gaat veel makkelijker.
Maar ik ga vanavond al bieren bij Huppel.
Maar een andere keer mag je me verwennen met worstenbroodjes hoor.
Sorry, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij moest verhuizen, dus niet mij de schuld geven he
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je dr de groetjes en beterschap doen met een dikke lebber?
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.quote:
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Zal mij benieuwen of ik Faxie tegen ga komen nu ik redelijk in de buurt woon.
Mannen kunnen daar ook wat van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee vrouwen dan
Met hun groepsfoto's.
Een Tinder meet ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.
weinig > geenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
weinig > geen
Ik zie het probleem niet. Matches zijn matches toch?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen kunnen daar ook wat van.
Oh, oké. Ik heb ergens in 2013 eens Tinder gedownload. Daarna de app verwijderd, maar m'n tinderprofiel niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.
Maar waarom? Ik wil in één oogopslag zien welk vlees ik in de kuip heb, niet gokken wie van de drie de persoon is die ik voor me heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]Mijn eerste foto was er een met mijn twee beste vrienden. De volgende foto's stond ik wel alleen op.
Hey, we zijn meer dan een stuk vlees hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik wil in één oogopslag zien welk vlees ik in de kuip heb, niet gokken wie van de drie de persoon is die ik voor me heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |