geen V8 hebben.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
.....rijdt in een vw up.....
Benzine
Nee man, Zweden is een uitstekend land voor een goedkope vakantiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vermindert het aantal alcoholisten. Sowieso zijn de meeste producten in Zweden duurder voor toeristen wegens de hoge belasting. Als inwoner heb je dan wel meer geld om zon producten te kopen. Maar als toerist ben je idd snel door je budget heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Op mijn v-twin heb ik genoeg aan 2, maw rest is extra ballast.quote:
Noem je dat goedkoop....?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef very het volgende:
Tanken bij de Makro: ¤ 1.649 per liter
Onterechte klacht.
VW UP!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
.....rijdt in een vw up.....
Benzine
Noem je dat goedkoop...?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop....?
Hier over de grens, ¤1.47...
nietes... 0,56quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop...?
Daar in Koeweit, ¤0.17...
Irak is het gratis moet je wel snel zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt ook wel mee hoor.. er zijn delen in Irak waar het relatief rustig is..quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Irak is het gratis moet je wel snel zijn anders is de tank leeg.
juist...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op gallons amerikaanse meeteenheid.
Ik doelde op die diesellover, Polo bleumotion kan ook nog optie zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
VW UP!dan loop ik nog liever man gvd
echt nooit dat ik in zo'n kut koekblikje stap
Hij zit sowieso fout door met mij in discussie te gaan. Weet hij dan niet dat ik sowieso altijd gelijk heb?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op gallons amerikaanse meeteenheid.
Ah oke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik doelde op die diesellover, Polo bleumotion kan ook nog optie zijn.
Ik heb zelf een Skoda Octavia vRS.
Natuurlijk daar moet je rekening mee houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Hij zit sowieso fout door met mij in discussie te gaan. Weet hij dan niet dat ik sowieso altijd gelijk heb?
Pfff Tsss
kun je nagaan met LPG...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:42 schreef NieuweNier het volgende:
Dieselprijzen zijn trouwens klachtwaardiger. Mensen die veel rijden, hebben vaak een diesel. En dat wordt ook duurder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |