Oh ik dacht door het gezeik en gedrag dat je een wijf was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben een jongen.
Met girls troubles
flikkertjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:41 schreef tailfox het volgende:
Gisteren lekker niks gedaan beetje kampvuurtje en wolken kijken.
Prima toch?
Nou kampvuur stinkt.
Ik heb gisteren al 6 keer mijn handen gewassen en 2 keer gedouched.
Nu ben ik ook echt overgevoelig voor geur en spuit zo Deo bus per week ~maand op.
Maar zo meer weer handen wassen.
Niemand vind ook dat ik stink behalve ik zelf.
Klacht: te goeie neus
Anti klacht : was leuk met mijn bf.
Samenvatting :
TS ruikt rook aan zijn handen die niemand ruikt
Meid toch!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben een jongen.
Met girls troubles
dacht ik alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ik dacht door het gezeik en gedrag dat je een wijf was.
hoe kan ik iets met deze gaven?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dat klinkt als gave die alleen sterrenkinderen hebben. Zo gevoelig. Dat moet je juist omarmen.
best friendin????quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
bf is een vriendin met benefiets of iets in die richting
Even een afwasje doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:41 schreef tailfox het volgende:
Gisteren lekker niks gedaan beetje kampvuurtje en wolken kijken.
Prima toch?
Nou kampvuur stinkt.
Ik heb gisteren al 6 keer mijn handen gewassen en 2 keer gedouched.
Nu ben ik ook echt overgevoelig voor geur en spuit zo Deo bus per week ~maand op.
Maar zo meer weer handen wassen.
Niemand vind ook dat ik stink behalve ik zelf.
Klacht: te goeie neus
Anti klacht : was leuk met mijn bf.
Samenvatting :
TS ruikt rook aan zijn handen die niemand ruikt
het is best friendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
best friendin????
bf = boyfriend of best friend.
Leer fucking engels.
kan jij het voor doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat dacht je van uitloggen en nooit meer terugkomen?
Nee. Je stelt je aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je hoe vervelend het is
Ruik wel altijd tip tpp
Je claimt 3 dagen geleden geen gevoel te hebben, en nu ga je janken om deze onzin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je hoe vervelend het is
Ruik wel altijd tip tpp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |