het is inderdaad aanstellerij. Dat is ook mijn klacht ik ruik te veel en irriteer me er te veel aan.quote:
Doe er dan wat aan, jankerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is inderdaad aanstellerij. Dat is ook mijn klacht ik ruik te veel en irriteer me er te veel aan.
vind het gevoel van ik stink niet echt een emotie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je claimt 3 dagen geleden geen gevoel te hebben, en nu ga je janken om deze onzin.
zoals je kon lezen al gedaan.quote:
Proef je het ook als je likt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef tailfox het volgende:
Heb net veelste veel dreft gekreukt.
Nu ruik ik alleen de dreft
wat likt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef appelepent het volgende:
[..]
Proef je het ook als je likt?
Janken om dit is echter wel emotie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind het gevoel van ik stink niet echt een emotie.
dan heb ik weer gevoelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Janken om dit is echter wel emotie.
Ik waardeer vuur zwaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:04 schreef GhpH het volgende:
Kampvuur niet kunnen waarderen.
Wat voor kampvuur btw? Zelf gesprokkeld hout op een kampeerplaats of een vuurkorfje in de achtertuin met gamma plankjes?
Konijnen ook op het vuur mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik waardeer vuur zwaar.
Maar ik stink er 2 dagen naar.
Nogsteeds maak ik er een wekelijks.
Het hout was een oud konijnen hok en wat ander hout uit tuin.
Nee we hebben al jaar geen konijnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Konijnen ook op het vuur mag ik hopen?
dierenbeulquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Konijnen ook op het vuur mag ik hopen?
Lekker verbrandde verf inademen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het hout was een oud konijnen hok en wat ander hout uit tuin.
daarom ook niet in rook liggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Lekker verbrandde verf inademen!
Kasthomo danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
helaas voor u val ik alleen op vrouwen.
Dat kan je niet, want je bent een indigo-kind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:43 schreef tailfox het volgende:
Maar iemand idee hoe ik dit kan trainen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |