quote:
ik ga wel doordeweeks op dinsdag ofzo. Lekker rustig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
quote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Las vanmorgen toen ik aan het schijten iets over IS massagraven hier? Link?
Meer over massaexecuties.. wil je die link? moet ik even zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
edit: Oh dat die mensen werden weggevoerd? Daar was toch geen gore in te zien?
Laten ze gewoon zien in hun eigen " documentaire " gewoon isis zoeken op jewtube.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sensatiezoekerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
M'n eigen leven is zo saai, moet toch ergens wat thrill halenquote:
In een ander deel van die Vice reeks zijn beelden te zien van iemand die gekruisigd is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze staat op GS, maar ik zie hier geen Liveleak footage.
[..]
M'n eigen leven is zo saai, moet toch ergens wat thrill halen.
geenstijl staat ie opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist.. niet best.. vooral dat laatste stukje bij het water, vrij bizar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb nu ook een FB linkje gevonden die BT postte, die had ik al eens eerder gezien.
quote:
Pass link dan lul, ik zie alleen die YT link.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In een ander deel van die Vice reeks zijn beelden te zien van iemand die gekruisigd is.
Heb je ebola of zo? In die Vice clip staan gewoon linkjes naar de voorgaande delen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Pass link dan lul, ik zie alleen die YT link.
Ah die moet ik nog kijken, die vorige afleveringquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ebola of zo? In die Vice clip staan gewoon linkjes naar de voorgaande delen.
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?
Nee, mijn SOA test kwam negatief terug dus van mij heb je niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |