quote:
ik ga wel doordeweeks op dinsdag ofzo. Lekker rustig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
quote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Las vanmorgen toen ik aan het schijten iets over IS massagraven hier? Link?
Meer over massaexecuties.. wil je die link? moet ik even zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
edit: Oh dat die mensen werden weggevoerd? Daar was toch geen gore in te zien?
Laten ze gewoon zien in hun eigen " documentaire " gewoon isis zoeken op jewtube.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sensatiezoekerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
M'n eigen leven is zo saai, moet toch ergens wat thrill halenquote:
In een ander deel van die Vice reeks zijn beelden te zien van iemand die gekruisigd is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze staat op GS, maar ik zie hier geen Liveleak footage.
[..]
M'n eigen leven is zo saai, moet toch ergens wat thrill halen.
geenstijl staat ie opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist.. niet best.. vooral dat laatste stukje bij het water, vrij bizar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb nu ook een FB linkje gevonden die BT postte, die had ik al eens eerder gezien.
quote:
Pass link dan lul, ik zie alleen die YT link.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In een ander deel van die Vice reeks zijn beelden te zien van iemand die gekruisigd is.
Heb je ebola of zo? In die Vice clip staan gewoon linkjes naar de voorgaande delen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Pass link dan lul, ik zie alleen die YT link.
Ah die moet ik nog kijken, die vorige afleveringquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ebola of zo? In die Vice clip staan gewoon linkjes naar de voorgaande delen.
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?
Nee, mijn SOA test kwam negatief terug dus van mij heb je niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel grieperig idd, zo midden in de zomer. Weet jij daar misschien meer van dan?
http://www.cheaptickets.nl/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
iedere seconden als ik deze shit kijk krijg ik zin om alles uit te moorden daar.
Kruisraketje vanuit m'n luie stoel ja tog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.cheaptickets.nl/
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeIk zei het vanmorgen nog.. we gaan dood.
Gequote ter ere van jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijden.
Als hun wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou alleen al de US army joinen om die klootzakken kapot te schieten. En nee ik ben dan niet hetzelfde als hun
Ik kijk meer van:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
iedere seconden als ik deze shit kijk krijg ik zin om alles uit te moorden daar.
rip in piece.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijden.
dat ventje op 08:00 ish, zou kapot slaan met honkbal knuppel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk meer van:
[ afbeelding ]
Weer zo'n moment dat ik blij ben geboren en getogen Amsterdammer te zijn.
Lekker geïndoctrineerd worden, goede jeugd, fuck een school systeem allah is alles wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je zal maar geboren worden in een gebied vol oorlog, honger, ellende en miserie zeg![]()
![]()
.
Dat jochie uit België?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dat ventje op 08:00 ish, zou kapot slaan met honkbal knuppel.
Ze hebben er niet eens kapsalons en shoppa's, losersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker geïndoctrineerd worden, goede jeugd, fuck een school systeem allah is alles wat je nodig hebt.
;D ;D :dd
Geen wonder dat die mensen 24/7 mad zijn, mogen niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben er niet eens kapsalons en shoppa's, losers![]()
.
Ik vond dat wel het naarste uit dat hele filmpje. Die vader was ook duidelijk getraumatiseerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Part 4, dat was part 3 volgens mij, met die belg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn z'n ouders broer en zus.
De grootste en de kleinste strijder? Die gasten hebben wel duidelijk een goede PR afdeling viel mij opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn z'n ouders broer en zus.
noh, dat lelijk berber kk nektas kind @ 08:00quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Hadden we het over dit kind in de eerste paar seconden? Vies kk ratje.
ff verder kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
noh, dat lelijk berber kk nektas kind @ 08:00
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
Menen jullie dat nou echt zulke bewoordingen?
ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
Menen jullie dat nou echt zulke bewoordingen?
quote:
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ja.
Alles in naam van God.Echt, ze hebben geen idee hoe ze hun God beledigen door alles en iedereen aan hem te wijten en mensen vermoorden, omdat zij iets anders geloven of denken. Handen afhakken omdat je een appel steelt? Wie de fuck denken ze dat ze zijn joh. Stelletje mensonterende kk apen.
Maakt geen flikker uit, ik heb het niet over nu, heb het over 10 jaar als al die gassies 100% brainwashed zijn. Die hele generatie is verpest, doe je niks meer aan, bom erop en parkeerplaats van maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?
Het komt gewoon nooit meer goed in die regio. Je kan nog beter een waterput slaan in Afrika.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lachquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
bom erop en parkeerplaats van maken.
Snap dat ook nooit, hoe kan je jezelf nog aankijken in de spiegel s'avonds als je dit soort shit flikt, die mensen sporen gewoon niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso religie.
Religie aan mensen opdringen.
Niet iedereen gewoon z'n ding laten doen.
Op geen enkel moment v/d dag genieten van het leven.
Als ik daar was geboren had ik op het moment dat ik besefte waar ik daadwerkelijk was zelfmoord gepleegd.
Ik ben van mening dat ISIS tot op de laatste man moet worden uitgeroeid en ik twijfel er niet aan dat het ook zal gaan gebeuren, ISIS is te ver gegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lach.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lach.
Kijk op de manier waarop hij het 'verteld'.. die gozer is klaar voor de rest van zijn leven. Brainwashed as fuck. Voorkomen is beter dan genezen. Hydrofosforbom op het Midden-Oostenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kijk op de manier waarop hij het 'verteld'.. die gozer is klaar voor de rest van zijn leven. Brainwashed as fuck. Voorkomen is beter dan genezen. Hydrofosforbom op het Midden-Oosten
Ik vind dat niet zo aardig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit, ik heb het niet over nu, heb het over 10 jaar als al die gassies 100% brainwashed zijn. Die hele generatie is verpest, doe je niks meer aan, bom erop en parkeerplaats van maken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke die bom hoeft niet perse.. maar ze moeten die eikels gericht uitroeien. Er zijn ook lieverdjes.
Maar wel voor 80% waarheid. Ben het niet eens met de parkeerplaats. Een mooi winkelcentrum is beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo aardig.
Waren die landen nou beter af voor- of nadat die dictators zijn weggeArabische Lenterd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.
Je kan zo'n kind toch niet verantwoordelijk houden voor de acties van z'n ouders?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar wel voor 80% waarheid. Ben het niet eens met de parkeerplaats. Een mooi winkelcentrum is beter.
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan zo'n kind toch niet verantwoordelijk houden voor de acties van z'n ouders?
Australië ook niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb even groen gemaakt waar het met prima vertoeven lijkt op moeder Aarde.
[ afbeelding ]
Ervoor uiteraard, de Arabische Lente is niets meer dan een politieke en maatschappelijke tumor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waren die landen nou beter af voor- of nadat die dictators zijn weggeArabische Lenterd?
Ik denk dat het beter is om niemand uit te roeien en gewoon te accepteren dat wat er nu gebeurt het directe gevolg is van ons eigen handelen en de storm verder uitzitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezenOf wil je liever alle ouders uitroeien en die kinderen laten opgroeien zonder iets? Niet dat ze doodmoeten.. maar wil aangeven dat ze ergens opgroeien zonder toekomst.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef chroestjov het volgende:
Khadaffi was onder Libië de meest welvarende man van het continent Afrika met relatief veel vrijheden
struisvogel politiek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om niemand uit te roeien en gewoon te accepteren dat wat er nu gebeurt het directe gevolg is van ons eigen handelen en de storm verder uitzitten.
Trol.quote:
Suriname > Oostenrijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, denk je dat de tactiek die dit soort fenomenen op de eerste plaats veroorzaakt heeft bij kan dragen aan de oplossing?quote:
er zit een snotje op zuid amerikaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik even een doekje over je beeldscherm halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit een snotje op zuid amerika
Kijk naar iran/iraq 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee maar serieus, denk je dat de tactiek die dit soort fenomenen op de eerste plaats veroorzaakt heeft bij kan dragen aan de oplossing?
Zo klopt iequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso religie.
Religie aan mensen opdringen.
Niet iedereen gewoon z'n ding laten doen.
Op geen enkel moment v/d dag genieten van het leven.
Als ik daar was geboren had ik op het moment dat ik besefte waar ik daadwerkelijk was zelfmoord gepleegd.
quote:
''Nee, het is een stoffen shortje''.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat oranje een sumoworstelaar onderbroek?
eigenlijl geen tr's geweest voor de tt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
Als daphne schippers vamavond wint is ze europees kampioen op de 100 en op de 200 meter sprinten
Was gewoon een constatering op basis van MMGYMCMB's prima vertoeven lijst.quote:
Finale is morgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
Als daphne schippers vamavond wint is ze europees kampioen op de 100 en op de 200 meter sprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |