Ervoor uiteraard, de Arabische Lente is niets meer dan een politieke en maatschappelijke tumor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waren die landen nou beter af voor- of nadat die dictators zijn weggeArabische Lenterd?
Ik denk dat het beter is om niemand uit te roeien en gewoon te accepteren dat wat er nu gebeurt het directe gevolg is van ons eigen handelen en de storm verder uitzitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezenOf wil je liever alle ouders uitroeien en die kinderen laten opgroeien zonder iets? Niet dat ze doodmoeten.. maar wil aangeven dat ze ergens opgroeien zonder toekomst.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef chroestjov het volgende:
Khadaffi was onder Libië de meest welvarende man van het continent Afrika met relatief veel vrijheden
struisvogel politiek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om niemand uit te roeien en gewoon te accepteren dat wat er nu gebeurt het directe gevolg is van ons eigen handelen en de storm verder uitzitten.
Trol.quote:
Suriname > Oostenrijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb even groen gemaakt waar het met prima vertoeven lijkt op moeder Aarde.
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, denk je dat de tactiek die dit soort fenomenen op de eerste plaats veroorzaakt heeft bij kan dragen aan de oplossing?quote:
er zit een snotje op zuid amerikaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb even groen gemaakt waar het met prima vertoeven lijkt op moeder Aarde.
[ afbeelding ]
Zou ik even een doekje over je beeldscherm halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit een snotje op zuid amerika
Kijk naar iran/iraq 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee maar serieus, denk je dat de tactiek die dit soort fenomenen op de eerste plaats veroorzaakt heeft bij kan dragen aan de oplossing?
Zo klopt iequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso religie.
Religie aan mensen opdringen.
Niet iedereen gewoon z'n ding laten doen.
Op geen enkel moment v/d dag genieten van het leven.
Als ik daar was geboren had ik op het moment dat ik besefte waar ik daadwerkelijk was zelfmoord gepleegd.
quote:
''Nee, het is een stoffen shortje''.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat oranje een sumoworstelaar onderbroek?
eigenlijl geen tr's geweest voor de tt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
Als daphne schippers vamavond wint is ze europees kampioen op de 100 en op de 200 meter sprinten
Was gewoon een constatering op basis van MMGYMCMB's prima vertoeven lijst.quote:
Finale is morgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
Als daphne schippers vamavond wint is ze europees kampioen op de 100 en op de 200 meter sprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |