ff verder kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
noh, dat lelijk berber kk nektas kind @ 08:00
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
Menen jullie dat nou echt zulke bewoordingen?
ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef voederbietel het volgende:
Menen jullie dat nou echt zulke bewoordingen?
quote:
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ja.
Alles in naam van God.Echt, ze hebben geen idee hoe ze hun God beledigen door alles en iedereen aan hem te wijten en mensen vermoorden, omdat zij iets anders geloven of denken. Handen afhakken omdat je een appel steelt? Wie de fuck denken ze dat ze zijn joh. Stelletje mensonterende kk apen.
Maakt geen flikker uit, ik heb het niet over nu, heb het over 10 jaar als al die gassies 100% brainwashed zijn. Die hele generatie is verpest, doe je niks meer aan, bom erop en parkeerplaats van maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?
Het komt gewoon nooit meer goed in die regio. Je kan nog beter een waterput slaan in Afrika.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie het niet wat hard, rekening houdend met het feit dat dat jochie ook maar reproduceert wat 'ie te horen krijgt?
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lachquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
bom erop en parkeerplaats van maken.
Snap dat ook nooit, hoe kan je jezelf nog aankijken in de spiegel s'avonds als je dit soort shit flikt, die mensen sporen gewoon niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso religie.
Religie aan mensen opdringen.
Niet iedereen gewoon z'n ding laten doen.
Op geen enkel moment v/d dag genieten van het leven.
Als ik daar was geboren had ik op het moment dat ik besefte waar ik daadwerkelijk was zelfmoord gepleegd.
Ik ben van mening dat ISIS tot op de laatste man moet worden uitgeroeid en ik twijfel er niet aan dat het ook zal gaan gebeuren, ISIS is te ver gegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lach.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk lijer, m'n keel doet fucking pijn als ik lach.
Kijk op de manier waarop hij het 'verteld'.. die gozer is klaar voor de rest van zijn leven. Brainwashed as fuck. Voorkomen is beter dan genezen. Hydrofosforbom op het Midden-Oostenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kijk op de manier waarop hij het 'verteld'.. die gozer is klaar voor de rest van zijn leven. Brainwashed as fuck. Voorkomen is beter dan genezen. Hydrofosforbom op het Midden-Oosten
Ik vind dat niet zo aardig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit, ik heb het niet over nu, heb het over 10 jaar als al die gassies 100% brainwashed zijn. Die hele generatie is verpest, doe je niks meer aan, bom erop en parkeerplaats van maken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke die bom hoeft niet perse.. maar ze moeten die eikels gericht uitroeien. Er zijn ook lieverdjes.
Maar wel voor 80% waarheid. Ben het niet eens met de parkeerplaats. Een mooi winkelcentrum is beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo aardig.
Waren die landen nou beter af voor- of nadat die dictators zijn weggeArabische Lenterd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten uitroeien is ook weer zo wat, er moeten gewoon enkele strijdende partijen tussenuit gefilterd worden en dan wordt het wel weer een leefbaar gebied.
Je kan zo'n kind toch niet verantwoordelijk houden voor de acties van z'n ouders?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar wel voor 80% waarheid. Ben het niet eens met de parkeerplaats. Een mooi winkelcentrum is beter.
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan zo'n kind toch niet verantwoordelijk houden voor de acties van z'n ouders?
Australië ook niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb even groen gemaakt waar het met prima vertoeven lijkt op moeder Aarde.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |