http://www.cheaptickets.nl/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
iedere seconden als ik deze shit kijk krijg ik zin om alles uit te moorden daar.
Kruisraketje vanuit m'n luie stoel ja tog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.cheaptickets.nl/
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeIk zei het vanmorgen nog.. we gaan dood.
Gequote ter ere van jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijden.
Als hun wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou alleen al de US army joinen om die klootzakken kapot te schieten. En nee ik ben dan niet hetzelfde als hun
Ik kijk meer van:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
iedere seconden als ik deze shit kijk krijg ik zin om alles uit te moorden daar.
rip in piece.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
s/o naar krio, Veer, Chloro, CB, Grid, Vas en jou mocht ik onverhoopt binnenkort komen te overlijden.
dat ventje op 08:00 ish, zou kapot slaan met honkbal knuppel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk meer van:
[ afbeelding ]
Weer zo'n moment dat ik blij ben geboren en getogen Amsterdammer te zijn.
Lekker geïndoctrineerd worden, goede jeugd, fuck een school systeem allah is alles wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je zal maar geboren worden in een gebied vol oorlog, honger, ellende en miserie zeg![]()
![]()
.
Dat jochie uit België?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dat ventje op 08:00 ish, zou kapot slaan met honkbal knuppel.
Ze hebben er niet eens kapsalons en shoppa's, losersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker geïndoctrineerd worden, goede jeugd, fuck een school systeem allah is alles wat je nodig hebt.
;D ;D :dd
Geen wonder dat die mensen 24/7 mad zijn, mogen niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben er niet eens kapsalons en shoppa's, losers![]()
.
Ik vond dat wel het naarste uit dat hele filmpje. Die vader was ook duidelijk getraumatiseerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Part 4, dat was part 3 volgens mij, met die belg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn z'n ouders broer en zus.
De grootste en de kleinste strijder? Die gasten hebben wel duidelijk een goede PR afdeling viel mij opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn z'n ouders broer en zus.
noh, dat lelijk berber kk nektas kind @ 08:00quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Hadden we het over dit kind in de eerste paar seconden? Vies kk ratje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |