Het niveau van Michielos al bereikt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nu een stuk rustiger geworden inmiddels.
Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het niveau van Michielos al bereikt?
Michielos is tegenwoordig alleen maar over apple aan het klagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het niveau van Michielos al bereikt?
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Michielos is tegenwoordig alleen maar over apple aan het klagen
Dat is ook te dure hipster shit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Michielos is tegenwoordig alleen maar over apple aan het klagen
nostalgiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje jammer ja
Ik kon zijn vechttopics altijd wel waarderen
Dat mag ik toch hopen voor een opa.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook te dure hipster shit.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is niet echt rustiger. Hij heeft er gewoon de puf niet meer voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen voor een opa.
Het nut van een laptop thuis heb ik ook nog nooit ontdekt?quote:
Zo wilde ik het niet draaien, dat is weer zo lullig, om te zeggen dat iets niet meer gaat omdat je lichaam niet meer meewerkt omdat je ouder word.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij is niet echt rustiger. Hij heeft er gewoon de puf niet meer voor
En nu zeg je het tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo wilde ik het niet draaien, dat is weer zo lullig, om te zeggen dat iets niet meer gaat omdat je lichaam niet meer meewerkt omdat je ouder word.
ik wel.. ik zat net op de pc en nu lig ik in bed met een laptop.. dus das wel handigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nut van een laptop thuis heb ik ook nog nooit ontdekt?
Heb een Dell 27" monitor met stille en kleine PC op bureau in de woonkamer staan thuis
Een 11" oude heb ik voor onderweg.
De puf is niet het goede woord, je laat dingen wat meer gaan omdat die toch gaan zoals het loopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij is niet echt rustiger. Hij heeft er gewoon de puf niet meer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |