quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet letterlijk
Weet zij ook welTrue en ik weet wie het zegt, niet iemand met zijn volle verstand, thank GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Daar kom je mooi mee wegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
True en ik weet wie het zegt, niet iemand met zijn volle verstand, thank God
Nee joh, kanjerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ha ik weet dat het niet echt is, laat mij in mijn psychose zitten. Oh wacht. ander ui weer.
Ik ben geen kanjer en ik ben ook niet lief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, kanjerIk ben gewoon net zo verknipt als hij, als iemand zijn UI moet veranderen dan zijn wij dat
Mooi zou ik het niet willen noemen, meer de naakte waarheidquote:
iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, kanjerIk ben gewoon net zo verknipt als hij, als iemand zijn UI moet veranderen dan zijn wij dat
Ik verander gewoon van kloon dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja ja, 'de waarheid' is hardquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mooi zou ik het niet willen noemen, meer de naakte waarheid
Of UIquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verander gewoon van kloon dan.
Moet je wss wel IRC voor kennenquote:t0rbad> so there i was in this hallway right
BlackAdder> i believe i speak for all of us when i say...
BlackAdder> WRONG BTICH
BlackAdder> IM SICK OF YOU
BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES
BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY
BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES
BlackAdder> IN FACT
BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW
BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE
BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG
*** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.*
*** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( )
t0rbad> so there i was in this hallway right
CRCError> right
heartless> Right.
r3v> right
quote:
Jou ken ik nog welquote:
quote:
En geraniums. Vooral geraniumsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een kitler kat.![]()
Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon een kattenvrouwtje word.
Gewoon een stuk of 20 katten.
Oh ja, die moet ik dan ook aanschaffen. En ik moet dan ook gaan handwerken geloof ik oh en een bloemetjesjurk aanschaffen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En geraniums. Vooral geraniums
Mannen iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een kitler kat.![]()
Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon een kattenvrouwtje word.
Gewoon een stuk of 20 katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |