Dat gaat weleens zo, dat je denkt "Aha" en dat dan niet zo is. Ik had dat eens.....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had er wel iets meer/anders van verwacht ja
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welles, dat deed iedereen vroeger.. en dan mocht je de grond niet raken want dan was je af
Sexual innuendoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat gaat weleens zo, dat je denkt "Aha" en dat dan niet zo is. Ik had dat eens.....
Dag jongeman. Slaap lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nouja ik ga maar eens slapen doeidoei ouwelui![]()
Trusteeeequote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar dan andersquote:
Heh heh, eindelijk, ow............ Uhm, doeiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je moet er nog van groeien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar dan anders ... Nu heb je m'n aandacht
Als in dat ik je aandacht heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als in: geen idee waar je het over hebt, do tell
<[SA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internetquote:
Raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
<[SA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet
Is toch niet letterlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand in zijn gezicht willen steken. Dat vind ik raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet letterlijk
Weet zij ook welJa ha ik weet dat het niet echt is, laat mij in mijn psychose zitten. Oh wacht. ander ui weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
<[SA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet
Ja ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een virus of trojan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |