Meestal willen ze dan iets van jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Vrouwen die knipogen naar me.
Schattig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je wil niet weten als ik alles bij elkaar ga optellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zo had ik het nog niet bekeken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind je leuk iig en dat is veel gezegd voor deze zwerfkat *kopje
Niet zo knipogen, oude viezerik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wil niet weten als ik alles bij elkaar ga optellen.
Het word zo complex dan wanneer je er al 1 hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meestal willen ze dan iets van je
Parlay is ook heel aardig, alleen mag ik dat niet te vaak zeggen want ze heeft een reputatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:37 schreef hugecooll het volgende:
!! Parlay zei oprecht iets aardigs
Ga je nu discrimineren op leeftijd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo knipogen, oude viezerik.En tel ze eens bij elkaar op, dat is leuk juist.
![]()
Parlay is die bitch uit het noorden jeweetzelfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Parlay is ook heel aardig, alleen mag ik dat niet te vaak zeggen want ze heeft een reputatie.
Ssstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:37 schreef hugecooll het volgende:
!! Parlay zei oprecht iets aardigs
Ikke wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu discrimineren op leeftijd?
Juist. Zo vals als de tering is ze.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Parlay is die bitch uit het noorden jeweetzelf
Westsidequote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Parlay is die bitch uit het noorden jeweetzelf
Randstadquote:
quote:
Weet ik veel, het boeit me geen reetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maken ze daar in het noorden nog verschil tussen oost en west?
Ik woon 10 hoog dus laat maar komen dat water.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zootje dat op palen staat en nog een keer gaat onderlopen?
In de provincie denken ze daar anders over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Weet ik veel, het boeit me geen reet
Ik weet het, wij zijn alleen maar bezig met overlevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de provincie denken ze daar anders over.
Men kan alleen maar hopen/ik heb een snelle autoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zootje dat op palen staat en nog een keer gaat onderlopen?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:55 schreef hugecooll het volgende:
IST NOU KLAAR MET DIE KUTMUZIEK?!
Ik heb wel plek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Men kan alleen maar hopen/ik heb een snelle auto
Mag ik bij jou dan?
HOEZO KUT MUZIEK?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:55 schreef hugecooll het volgende:
IST NOU KLAAR MET DIE KUTMUZIEK?!
Mensen die niet wetenquote:
quote:
Mensen die zeurenquote:
Poetin heeft het veranderd.quote:
Jij hebt Babu en Jian in je sig staan.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij hebt Babu en Jian in je sig staan.
True thatquote:
Why?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geintje. Ze daagden me uit en ik beantwoorde door het te doen.
Ik kijk wel hoe lang ik het laat staan.
Zou je dat willen? Ik ben heel soepel hoor en jij verdient zeker een plekje ertussen.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit topic valt alles op zijn plek.
Echt heh, het hele universum is een open boekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit topic valt alles op zijn plek.
Klopt, dat gebeurt wel vaker hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is geniaal langs elkaar heen lullen.
Het universum gaat me wat ver gelijk maar mensen zijn voorspelbaar,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, het hele universum is een open boek
Sure, ik wil daar best tussen staan, Babu en Jian: Het is een uitdaging, maar, ik ben niet bangquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Ik ben heel soepel hoor en jij verdient zeker een plekje ertussen.
Heb jezelf een ideetje wat ik over jou mag plaatsen, van mij moet je het niet laten afhangen anders staat er alleen maar je naam en liefde.
Het moet zeker diepzinnig zijn dus ik kan je niet helpen dit keer, misschien de andere die nog aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Sure, ik wil daar best tussen staan, Babu en Jian: Het is een uitdaging, maar, ik ben niet bang![]()
Doe maar, eh, iets diepszinnigs moet het zijn natuurlijkEat my shorts (@breakfast club)
Reallyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het universum gaat me wat ver gelijk maar mensen zijn voorspelbaar,
Klopt. Wil meester huge ons helpen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:18 schreef hugecooll het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder gespreksleider hè?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al wat.Of ga ik dan te ver.
![]()
En je ziet, er kan nog meer bij.
Dat is die sig kloon van mij die er over gaat schrijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:18 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, hij moet nog anders, het moet wel bij elkaar passen, jullie waren toch schrijvers ofzo.
Kssstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:18 schreef hugecooll het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder gespreksleider hè?
Daar kunnen we niet op wachten, ik wil dat het gebeurt voordat ik zo ga slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is die sig kloon van mij die er over gaat schrijven.
Het is nog afwachten wanneer die lamlul er aan begint.
Me likequote:
Jian en babu zeiden het en ik plaatste het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga toch niet verzinnen wat jij over haar kan zeggen
nu dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:28 schreef Parlay het volgende:
Haalt ze die 2 maanden weer weg, langer als dat ga ik nie trekken hoor
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem weer verandert. welke wil je?
Dan hou ik het hierbij en schei uit met complimentjes geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:31 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Doe wat je wil onzekere muts, al noem je me een complete bitch, backstabbing troll. I really don't careVind je toch wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |