Omdat je topic dicht moest, begin je maar hier?quote:
Ik dacht al, waar is mijn topique?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je topic dicht moest, begin je maar hier?
Gaquote:
Get real.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Lief zijn tegen je bron van inkomsten.
Zucht.quote:
Ja!quote:
Ja jij bent ook zielig, aai.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BP, laat Yvonne eens met rust. Ik heb zware pijn weetje, echt een ontzettende kut week, dus focus je even op mij
Dankje Yvonne...quote:
Maar je hebt er wel voor gezorgd dat die gast die in eerste instantie aangevallen werd niet kapotgeslagen is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BP, laat Yvonne eens met rust. Ik heb zware pijn weetje, echt een ontzettende kut week, dus focus je even op mij
Je laat het ook zelf gebeuren en dan nu het slachtoffer uithangen is ronduit zielig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dankje Yvonne...
Eerst word ik dronken gevoerd door een oude kerel die me vervolgens misbruikt, en daar opvolgend krijg ik klappen.
True en dat was het waard, maar dat maakt het er niet minder op dat ik tot een uur of 5 vanmiddag niet fatsoenlijk kon kouwen en slikkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel voor gezorgd dat die gast die in eerste instantie aangevallen werd niet kapotgeslagen is.
Ja dat is wel kut idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
True en dat was het waard, maar dat maakt het er niet minder op dat ik tot een uur of 5 vanmiddag niet fatsoenlijk kon kouwen en slikken
Hey, Demon is een alcoholist, ik heb een ziekte ja, daar kan ik niets aan doen en daar wordt misbruik van gemaakt. Staat zelfs in het wetboek dat het onder verkrachting valt als je bewust iemand dronken voert voor seks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je laat het ook zelf gebeuren en dan nu het slachtoffer uithangen is ronduit zielig.
En dat zag je niet aankomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hey, Demon is een alcoholist, ik heb een ziekte ja, daar kan ik niets aan doen en daar wordt misbruik van gemaakt. Staat zelfs in het wetboek dat het onder verkrachting valt als je bewust iemand dronken voert voor seks.
Nu ben je gewoon aan het zoeken naar iets om hem op te pakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat zag je niet aankomen.Vervolgens ga je met je dronken kop ergens tussenstaan om "het gevecht op te breken" terwijl je zo ver weg bent dat je van een ander moet horen wat je nu uiteindelijk had gedaan.
Als je een echte held was, ipv een debiel zonder inschattingsvermogen dankzij het promilage in je bloed dan.had je die ander teruggeklapt.
Daar kun je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hey, Demon is een alcoholist, ik heb een ziekte ja, daar kan ik niets aan doen en daar wordt misbruik van gemaakt. Staat zelfs in het wetboek dat het onder verkrachting valt als je bewust iemand dronken voert voor seks.
Kijk, toen hij iemand redde van een zelfmoord poging, dat is een goede daad. Dikke respect.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het zoeken naar iets om hem op te pakken.
Toch heeft hij er nu waarschijnlijk wel voor gezorgd dat iemand anders niet in elkaar geslagen werd. Daar heb ik respect voor, of hij nou dronken was of niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk, toen hij iemand redde van een zelfmoord poging, dat is een goede daad. Dikke respect.
Het feit dat hij in al deze gevallen wordt aangesproken op openbare dronkenschap en alleen als verdoofde bliksemafleider dient, geeft toch redelijk aan wat voor debiel je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |