Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Vanavond was ik eventjes de kroeg in geweest, om vervolgens veel te bezopen richting een andere kroeg te slenteren. Ergens in het centrum van deze kut stad zag ik een loner buitenlander lopen en ik groet hem vriendelijk. Het zal misschien wel heel uitbundig zijn geweest, maar alsnog geen reden voor geweld.
Daar had ik dus ongelijk, voor ik het wist had ik 3 keer een vuist in m'n gezicht. Vervolgens heb ik 'm geblocked en weggeduwd, waarna hij het op een lopen zette. Nu had ik niet direct door waarom, maar nog geen 10 seconden later, staat er een politiewagen voor me.
Vervolgens krijg ik een boze blik van twee agenten en wordt ik ondervraagd. En dat omdat ik wat teveel gedronken had. Toen was het ook nog te laat om achter m'n belager aan te gaan.
Klacht: Geslagen worden en niet de mogelijkheid hebben terug te slaan.
Anti-klacht: Wel veel gezopen dus voelde er geen flikker van.
Morgen een brief aan de burgermeester schrijven, want dit is echt de 6e keer in twee maand dat ik met geweld in aanraking kom en de politie weigerd in te grijpen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson