abonnement Unibet Coolblue
pi_143548889
Ik heb een schijthekel aan saxsolo's ;)

Overigens van The National maar 2 nrs op tv gezien. Fake Empire (matig gezongen) en Terrible Love (beetje te pathetische act en onnodig veel microfoongegooi van de zanger).
pi_143548900
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wie had er meelworm op zijn broodje?
Nee, heb ze wel zien liggen bij de LaPlace maar ben toch voor de uitsmijter deluxe gegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143548998
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vond het een geweldige editie. The National was mijn hoogtepunt.
Het WAS ook een geweldige editie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143549105
Voor LL14 was ik festival-maagd dus ik kan geen zinvolle vergelijking maken, maar WOW, wat is lowlands ontzettend vet, met voor mij als absoluut hoogtepunt vooraan staan bij de kaiser chiefs, en alles zo hard meeschreeuwen dat je er schor van wordt... :D
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:25:12 #180
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_143550368
Mijn verslag van 3 dagen Lowlands. Net thuis, en echt zo brak als een tak zit ik dit te typen, maargoed; daar gaan we.

Kaiser Chiefs: Leuk optreden, ben niet eens echt fan maar het was meer omdat dat de eerste band van de dag was zo'n beetje. Niet verkeerd.
Triggerfinger: Ontzettend strak gespeeld, ik wist dat ze goed waren maar live zijn ze echt snoeihard, echt staan genieten.
Kensington: Kende alleen de singles maar m'n pa moest ze zien en eigenlijk was het best een goed optreden. En dat voor een Nederlandse band. :)
Blaudzun: Leuk, kende ik eigenlijk ook maar een paar nummers van, maar heb er wel van genoten.
The Boxer Rebellion: Écht goed, stonden een paar irritante gasten voor me (stond helemaal vooraan) die de sfeer behoorlijk aan het verzieken waren. Wou er bijna wat van gaan zeggen maar toch maar m'n muil gehouden.
Imagine Dragons: Echt leuk, keihard mee zitten schreeuwen. Radioactive, Radioactive!! viel niet tegen. Zaal was ook tot de nok toe vol.
Jonathan Wilson: Ook zo'n artiest waar ik een hele tijd terug 1 nummertje van had gehoord maar wat ik me niet echt meer goed kon heugen. Maar viel niet tegen, ontzettend relaxte muziek.
The National: Prachtig, prachtig, al jaren groot fan van deze band en eindelijk kon ik ze dan hier live zien. Had tranen in mn ogen toen ze Bloodbuzz Ohio speelden. Ontiegelijk goed.
Radio Filharmonisch Orkest: M'n pa wilde dit zien dus zelf ook maar meegegaan. Het is eigenlijk niet echt m'n ding maar het was wel even rustgevend tussen alle rock en dergelijke door.
Typhoon: Héél vet, hij maakt er met z'n band echt een feestje van live. Ook vet om bij zo'n concert te zijn met bijna alleen maar hip-hop fans. Dit moet je echt voelen, anders vind je het waarschijnlijk niks. Ook omdat zijn teksten dieper en filosofischer gaan dan menig ander nl hip-hop artiest. Dit was écht goed, het duurde alleen nogal kort voor mijn gevoel.
Birth of Joy: Wel okay, flink bak herrie dus dan is het bij mij al snel goed.

Queens of The Stone Age: Dé band waarvoor ik eigenlijk kwam. Moest er zelfs Portishead voor laten schieten omdat het over elkaar heen liep. Had in principe wel een half uur Portishead kunnen meepakken maar dat was dan met als gevolg kutplaatsen bij QOTSA. Maargoed, voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid voordat ze op kwamen. Buiten regende het als een idioot, perfect QOTSA- weer dus... En tsja.. wat kan ik erover zeggen? Superstrak!!! Ben echt als een idioot los gegaan. Op een gegeven moment werd de mosh pit me wat te druk dus ben ik iets verder naar achter gegaan waar ik gewoon rustig kon gaan headbangen met m'n kop zonder haar. Ik merkte wel dat mensen achter en voor me de nieuwe cd, (of naja nieuw, is alweer meer dan een jaar oud) helemaal niet kenden. Ik werd ook helemaal gek toen ze I Appear Missing speelden, die solo is live echt supervet, gaat maar door. Setlist viel me ook echt niet tegen. Had Better Living Through Chemistry ook nog wel willen horen eigenlijk... En Song for the Dead blijft natuurlijk een fantastisch nummer, 8 minuten lang alleen maar raggen. Heerlijk.

Volgend jaar ga ik zeker weer, was ook m'n eerste keer Lowlands en ook zeker niet de laatste keer. Ook leuk dat er buiten de muziek om genoeg te doen viel. Dat wist ik niet eens vantevoren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmosphere72 op 18-08-2014 15:31:42 ]
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_143551011
Leuk verslag ^O^ Ik probeer altijd zoveel mogelijk van de 'andere' dingen mee te pakken, dat maakt LL juist bijzonder vind ik. Ik heb geschommeld, een kaart gestuurd, ben naar het Monster Hotel geweest, heb even gekeken bij het knutselen, ben getransformeerd in het wisselkantoor, heb een truc uitgelegd gekregen van een goochelaar en heb gedanst met rolschaatsende varkentjes. En dat allemaal tussen de optredens door, muziek blijft wel de hoofdmoot. Alleen de films vind ik zonde van mijn tijd.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:47:17 #182
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143551355
Erg goede editie dit hoor, had er weer een ouderwets LL gevoel bij. Veel toffe en voor mij nieuwe dingen gezien, veel in de India en Charlie met name. Publiek over het geheel gezien mooi gemengd, minder hip en redelijk veel oudere garde, wat ik een absoluut pluspunt vond (maar ben weinig in de Alpha geweest en niet in de Bravo dus misschien vertekend mijn beeld iets).

Organisatie erg goed, parkeerterrein/auto ingang zag er strak uit (met de nieuwe toegangsweg en halfverhardingen) en liep mooi strak door toen wij donderdag 's avonds aankwamen. Vond het terrein nu schoner dan met de gelukkig ontbrekende bekerrapers, aankleding en verdeling van de podia ook top (Veel aankleding, India stond voor mij nu gunstiger, mooi dat de vreet- en biertenten over het algemeen ook in thema waren en er minder standaard uitzagen).

Muzikale hoogtepunten: Royal Blood, Portishead en Marmozets. Qotsa was ook retestrak als afsluiter.

Had ten tijde van de kaartverkoop wat dubbele gevoelens door parkeertickets e.d., maar die ben ik wel helemaal kwijt nu.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:55:46 #183
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_143551792
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Angel-A het volgende:
Leuk verslag ^O^ Ik probeer altijd zoveel mogelijk van de 'andere' dingen mee te pakken, dat maakt LL juist bijzonder vind ik. Ik heb geschommeld, een kaart gestuurd, ben naar het Monster Hotel geweest, heb even gekeken bij het knutselen, ben getransformeerd in het wisselkantoor, heb een truc uitgelegd gekregen van een goochelaar en heb gedanst met rolschaatsende varkentjes. En dat allemaal tussen de optredens door, muziek blijft wel de hoofdmoot. Alleen de films vind ik zonde van mijn tijd.
Ik wou de eerste dag nog naar Jan Jaap van der Wal maar de hele tent zat al vol.. :( Verder heb ik buiten de muziek om alleen maar gechillt en rondgelopen. Wou nog The Purge zien in de bios maar daar had ik op dat late tijdstip geen zin meer in.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_143552149
Oje. Ik lig klaar om te gaan pitten, maar mijn hoogtepunten:

le1f. Een homo waar een vrouw opgewonden van raakt. Wat een eindbaas!

Patten. Met 20 man in de xray draaien met je ogen dicht. Prachtige soundscapes en enorm fijne ervaring met wodka redbull achter de kiezen.

Atomic bomb! Lekker swingen, mensen die met plezier spelen.

I am Legion. Ik was gans en heul naar de klote. Lekker kapot gegaan.

Mapei. Gewoon erg sterk.

Young magic. Fabuleus.

Shlohmo. Het kon hwel nog iets harder.

Dam funk DJ set. Ik heb staan glijden als Barry white op een zeepbaan.

Tempels. Loeistrak.

De wodka redbull. Halve liter, 50% vol met wodka. Loom en energiek tegelijk. En dat voor een schappelijke prijs.

Huisgemaakte bitterballen. Omg zo lekker.

Hot sandwich caprice en classic: 5 stuks op de teller.

De meet. Zonder n00b, wel oké. ;) topmensen!

Ik vergeet een hoop, komt nog wel .

[ Bericht 3% gewijzigd door friekin_ op 18-08-2014 14:08:22 ]
pi_143552274
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef TAV74 het volgende:

Organisatie erg goed, parkeerterrein/auto ingang zag er strak uit (met de nieuwe toegangsweg en halfverhardingen) en liep mooi strak door toen wij donderdag 's avonds aankwamen. Vond het terrein nu schoner dan met de gelukkig ontbrekende bekerrapers, aankleding en verdeling van de podia ook top (Veel aankleding, India stond voor mij nu gunstiger, mooi dat de vreet- en biertenten over het algemeen ook in thema waren en er minder standaard uitzagen).

Muzikale hoogtepunten: Royal Blood, Portishead en Marmozets. Qotsa was ook retestrak als afsluiter.

Had ten tijde van de kaartverkoop wat dubbele gevoelens door parkeertickets e.d., maar die ben ik wel helemaal kwijt nu.
Organisatie was super goed! Na elk optreden werden de tenten schoon geveegd, diepe plassen werden weggezogen door een of andere installatie. Het sanitair was schoon en alles werkte goed!
Vanmorgen kon ik zonder enig oponthoud van het parkeerterrein vertrekken, heel fijn.

Zowel Royal Blood als Portishead zijn ook mijn hoogtepunten, samen met Cage the Elephant. (Marmozets en QOTSA, was ik ook, zelfde muzieksmaak :P )
pi_143552372
Min:
Dames toiletten bij de alpha heuvel. Elke wc tot aan de rand gevuld met .. Excrementen.

Mannen met knotjes. Serieus wtf.

Geluid bij Stromae op de heuvel erg zacht dus minder fete.

Geen HEMA feest bij hoosbui op de donderdag.

Pislucht.

Jungle. Te saai, te gemaakt, te weinig spontaniteit. Wel geile geurmachine, het rook er verrekkes lekker.
pi_143552506
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef friekin_ het volgende:

Hot sandwich caprice en classic: 5 stuks op de teller.

_O_
pi_143552625
Van de bijzaken vond ik Monster Motel erg grappig, best lang staan kijken... knutselen zag er grappig uit, sommige mensen hadden coole creaties. Ben nog in de Juliet geweest naar Comedytrain, ook erg vermakelijk (en lekker zitten). Radio Philmarmonisch Orkest was erg tof! Sauna, hottubs (45 graden) en chi-apparaten waren echt superrelaxed!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143552761
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

_O_
Uhu. Ook twee porties bitterballen. En in totaal 10 wodka redbull. Bier ben ik vergeten, was ook genoeg.

Heeft iemand overigens die leuke Barry white look alike security meneer gezien? Die baas met die baard O+ ik heb met hem geknuffeld O+

Overigens belachelijk veel sjans gehad dit jaar. Weet niet of het ligt aan de tetters of aan mijn sproetjes.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 augustus 2014 @ 14:19:57 #190
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_143553021
Gesaffelstein, Bueno.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:25:21 #191
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_143553284
Mijn topacts dit jaar:
- Stromae, totaal niet verwacht eigenlijk, maar met stip op nummer 1
- Skrillex, omdat Skrillex
- Lenzman, Ed Rush en Maduk, lekker stampen tot de zon weer opkomt
- Dub FX, toffe sounds, aantal dingen live in elkaar gezet, kan ik wel waarderen
- The Cat Empire, stom van mezelf, verward met Cashmere Cat, dus toen het klonk als Ska had ik wel even een WTF momentje, maar uiteindelijk een hele toffe show meegemaakt
- XXYYXX, niet een hele sterke show, maar vond het leuk hem een keer live te zien

Grootste minpunt vond ik de zaterdagnacht in de Bravo.. Wat een teringherrie :')
It's no problem for me, but it's a problem for you!
pi_143553373
Lowlands _O_

Eigenlijk alleen toffe dingen gezien!

Fred V & Grafix: Toffe set, ook nog wat oude platen gehoord
Camo + Krooked Bazen _O_ Ik wist niet dat ze live waren :o
Marmozets Goed hard en vol overtuiging!
First Aid Kit Mijn verassing van Lowlands, ik kan Folk dus ook waarderen :+
Always hardkoor Machtig mooi om die oude platen weer te horen _O_
Congo Natty Superdikke jungle werd er gedraaid, de wiet prikte in je neus. Hele dikke set! _O_

Titty twister is een verhaal apart, een naakte chick die een naald in dr arm zet, bloed aftapt en dat vervolgens weer opdrinkt 8)7

Die Antwoord is niet mijn muziek, wel een strakke show!
Skrillex was ook vet, tof om een keer mee te maken.
Last but not least, Queens _O_

minpunt: geen fokker gespot ;(
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_143553471
Volgens mij heb ik echt veel gezien en gedaan. Heb maar de helft benoemd hierboven.
pi_143554085
Ik heb een FOK!ker gespot. Meisje in de tent naast ons op camping 7 was daar als fotograaf voor FOK!

"Ken je die website?"

Nee, nooit van gehoord.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_143554128
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij heb ik echt veel gezien en gedaan. Heb maar de helft benoemd hierboven.
de gebroken-tand-pit staat niet bij je hoogtepunten :+

Verslagje volgt zodra ik een fysiek toetsenbord voor me neus heb :P
pi_143554183
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:47 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

de gebroken-tand-pit staat niet bij je hoogtepunten :+

Verslagje volgt zodra ik een fysiek toetsenbord voor me neus heb :P
Oh ja! Dat ook nog! Wat een dolheid ;) en de blue Curaçao van Bill!
pi_143554368
Volgens mij kwam ik er pas op zondag achter dat die jongen een stukje tand miste :@ :')

En die smurfendrank was funest voor de gehele vrijdag :D
pi_143555048
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gesaffelstein, Bueno.
Fuck. Wat een rauwe techno. Het ging loei hard _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:13:17 #199
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_143555060
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wie had er meelworm op zijn broodje?
Ik. Begreep eerst niet dat het om een topping ging, dacht bij mezelf, geef maar zo'n bakje dan.

Verder Flume op #1. Andere acts waren ook wel aardig. Stromae was ik na 15 min maar weer vertrokken. Vooraan bij Snoop, ook mooi. Zo ook nog even in mijn boekje kijken wat ik ook alweer gezien had in de late uurtjes, gisteravond wel goed gefeest in de Bravo. En ja een heel clean feestterrein weer, rommel viel wel mee ... amper op bier moeten wachten, ook heel belangrijk. Soms wel een beetje voorspelbare sfeer. Je weet haast precies waar je moet kijken om gekke mensen te zien en als je de andere kant op kijkt lijkt het wel een familiecamping.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:15:34 #200
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143555146
Flume was écht te gek. Als ik aan mensen vroeg wat hun muzikale hoogtepunt was, dan zeiden ze heel vaak Flume. Nee echt. Heel tof.

Gisternacht was het ook geweldig op camping 3 :') _O- Dat bandje was trouwens ingehuurd.

Verder een fantastisch Lowlands gehad. Onvergetelijk. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')