lol, ik waardeer je creativiteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
Ik krijg zojuist een PM van een lurker
[ afbeelding ]
Fry is geweldig, sowieso. Ik vind de combinatie met Williams hier zo nu en dan hilarisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sla hem op. Stephen Fry wil ik altijd wel zien.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
Ik krijg zojuist een PM van een lurker
[ afbeelding ]
Omdat het domme volk ze zo weer vergeten. Die drinken liever Coca Cola en vreten Mc Donalds, kijkend naar scripted reality.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze waarshuwen al zolang dat is echt niks nieuws hoor
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
Oke, toepasselijk voor vanavond: Nighthawks van de SC!
[ afbeelding ]
Morgen eens bekijken dan. Nu te soezerig om het nog te kunnen waarderen vrees ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Fry is geweldig, sowieso. Ik vind de combinatie met Williams hier zo nu en dan hilarisch.
Ik heb anders een foto van mn gezicht geplaatst, denk je echt dat ik er foto van mn lul bij ga zetten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar aan pic voor pic.![]()
En jullie mannen hier zijn mietjes.
Was met bh. Niet bloot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef isax het volgende:
[..]
joezi heeft ze gezien. waarom de rest van de wereld niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff tis echt, zoiets doms verzin ik nou ook weer niet
Jij bent 1 van de weinige mannen die inderdaad een foto van zichzelf heeft geplaatst. Ook al is het een oude van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb anders een foto van mn gezicht geplaatst, denk je echt dat ik er foto van mn lul bij ga zetten?
Ja, je moet wel een beetje opletten anders mis je de (Britse) subtiliteit zo nu en dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Morgen eens bekijken dan. Nu te soezerig om het nog te kunnen waarderen vrees ik.
ik ook hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige mannen die inderdaad een foto van zichzelf heeft geplaatst. Ook al is het een oude van jou.
Ik heb het toch niet gelijk over lullen weer.![]()
Gezichten zijn veel boeiender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |