'Raymond Weddington' (Hmmmz dat is met een R)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga even een held met RW zoeken.
Het lijkt Utopia wel. Peuken ook zeker en loempia'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
als je de koffie zelf meeneemt mag je ook hier een bakje komen doen hoor.
Hmmm dit is eigenlijk de beste optie...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up rw in Wiktionary, the free dictionary.
RW or rw may refer to:
computing[edit]
RapidWeaver, a Mac OS X website building tool
a read-write access to files or directories in file system permissions
Read-write memory
Rewritable media
RenderWare, a 3-D rendering engine produced by Criterion Software
Robot Wars
Real World, not the virtual world, in a MMORPG context
Legal[edit]
Respondent witness
Other[edit]
Kinyarwanda, a language in Rwanda (ISO 639 alpha-2 code)
Republic Airlines (IATA airline designator)
Rwanda (ISO 3166-1 alpha-2 country code) .rw, the country code top level domain (ccTLD) for Rwanda
Right-wing politics
right-wing, one of the winger positions in sport
Random walk, a mathematical process that can be used to explain phenomena in several disciplines
Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view
R.W., an alternate author notation in botany for Robert Wight
Robin Williams, an American actor
Robbie Williams, a British pop superstar
Royal Wings, a Jordanian airline
The Real World, an American reality television show
Raymond Weil, a Swiss luxury watchmaking company based in Geneva, Switzerland
Rainbow Warrior, one of several vessels operated by Greenpeace
Rosewood, a type of wood used for guitar fingerboards
Reaction wheel, a type of flywheel used primarily by spacecraft for attitude control
ik zou het zelf doen als ik jou wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Mag ik meedoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Wikipedia ban, had 28 notesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou het zelf doen als ik jou was
Heb je die man persoonlijk gekendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
living on the edge rebelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?
Ja duhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |