Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
RW.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
gelukkig ben jij grappig vriendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.
GotG al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Is muis der nog?
Gefelicikaas muis! Cheers *hips*
Moet hem eigenlijk ff painten zodat er Soury staat, maar anders heet je maar gewoon Andrew.
(speciaal zelf gebakken)
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showquote:
Je kan het ze niet kwalijk nemen, je bent je tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
ik had het vast grappig gevonden. bellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
Wijnvoordeel hé, 1 en 1 is weet ik hoeveelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jij
Nog een beetje schor van de Slivovicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Wat vermoeiend ben jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
juist dan is het goed voor die stembandjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog een beetje schor van de Slibovice
Ik ga even een held met RW zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenen
Ik bel je wel even.quote:
alles kan....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
Je mist een woordje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |