SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Callejon mocht nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
#DaretoZhano
#Vandermarretje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RWAlsof jij die daar neer zou zettenquote:![]()
![]()
Dat zou ik niet doen nee. Ik zou Cuadrado gebruiken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RW
[..]
Alsof jij die daar neer zou zettenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en Angelaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas Zhano..met Basta![]()
![]()
Xbox One kan je nog geen Nederlandse regio kiezen. Paypal heeft in het begin wel gewoon gewerkt, ik heb er niks aan veranderd en het doet het niet meer. Microsoft heeft dat geblokkeerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet je maar geen USA regio kiezen. En Paypal werkt gewoon dat ligt aan jou![]()
Ik geef het op Zhano.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thad fantasy premier leaguequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dat hij snel een drol vreet dan
ik bedenk me net of Filipe Luis uberhaupt wel een basisplek krijgt?![]()
Ja denk het wel. Ivanovic speelde in voorbereiding ook al paar keer CB. Beetje de vraag wie RB wordt Azpi of Ivanovic, maar Filipe lijkt me wel zeker op LB. Ik heb die van mij veranderd. Eriksen en Remy erin, Jedinak en Sturridge eruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thad fantasy premier league
[ afbeelding ]
ik bedenk me net of Filipe Luis uberhaupt wel een basisplek krijgt?![]()
denk niet dat Remy echt potten gaat breken bij QPR hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Ivanovic speelde in voorbereiding ook al paar keer CB. Beetje de vraag wie RB wordt Azpi of Ivanovic, maar Filipe lijkt me wel zeker op LB. Ik heb die van mij veranderd. Eriksen en Remy erin, Jedinak en Sturridge eruit.![]()
![]()
Hoeft ook niet. Als hij tegen Hull maar goed speelt, daarna mag hij weer wegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk niet dat Remy echt potten gaat breken bij QPR hoor![]()
![]()
zo kan het ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als hij tegen Hull maar goed speelt, daarna mag hij weer weg![]()
![]()
Meer dan dit kan ik er niet van maken Zhano ~ 4-3-3 (4):quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RW
[..]
Alsof jij die daar neer zou zetten
Reus - Higuain - Di Maria
Gundogan - Tevez - Mascherano
Alaba - Hummels - Kompany - Zabaleta
Hart
Geen Hazard![]()
Zabaleta![]()
![]()
reus > hazardquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Meer dan dit kan ik er niet van maken Zhano ~ 4-3-3 (4):
Reus - Higuain - Di Maria
Gundogan - Tevez - Mascherano
Alaba - Hummels - Kompany - Zabaleta
Hart
Geen Hazard![]()
Zabaleta
naja ik zou het niet kunnen weten ik heb nooit met Hazard gespeeld
:)![]()
Vind ik ook, maar voor sommigen hier staat Hazard gelijk aan God. Ik noem geen namen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
reus > hazard
naja ik zou het niet kunnen weten ik heb nooit met Hazard gespeeld![]()
Ik heb Hazard nooit geprobeerd maar hij speelde niet echt bijzonder telkens wanneer hij tegen mij speelde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar voor sommigen hier staat Hazard gelijk aan God. Ik noem geen namen.
Rafinha > Hazard
:)![]()
heb je ze van hun step getrapt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Jorwol het volgende:
KSI en Nepenthez gezien op gamescom
/liefdagboek![]()
Ja tyfes negerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je ze van hun step getrapt?![]()
Dan is de enige optie Hummels skippen of Durm accepteren, ben ik bang.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef Zhano het volgende:
Team gemaakt om eens met Hazard te spelen, dus thanks maar nee![]()
![]()
We gaan vrijdagochtend rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet jij niet vrouwen hosselen in praag?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Weet zij dat al?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We gaan vrijdagochtend rijden.![]()
Voor het eerst in lange tijd weer met silvers gespeeld, liep wel lekker. Meteen silver cup gewonnen..finale 5-0. TOTS Franklin bevalt goed ook.
Quintero had er zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer met silvers gespeeld, liep wel lekker. Meteen silver cup gewonnen..finale 5-0. TOTS Franklin bevalt goed ook.
Quintero had er zin inik vind hem wel bijzonder hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind hem wel bijzonder hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quintero had er zin inLijkt Serano wel zo, klein negertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quintero had er zin inIF Quintero? Die wil ik ook nog proberen. Kan je jouw team eens posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Quintero had er zin inJe bent niet raar hoor lieverd, gewoon mama's speciale kleine jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is echt heel klein ja. Kwam een van die wedstrijden tegenover AS Gonzalez te staan..dat zag er helemaal debiel uit..scheelt 20cm ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt Serano wel zo, klein negertje
Trouwens 3 vd 4 potjes tegen 5atb in die silver cup..Kwam vandaag en gisteren sowieso ineens veel 5atb tegen. Ook 1x van verloren, maar die had het duurst mogelijke Bundesliga team en dat was mijn meest onverdiende nederlaag van deze FUT..was echt bizar. Zijn winnende goal kwam ook uit kickoff cheese waarbij Kluivert een duw van Cech kreeg waarna hij hem achterwaarts in eigen doel kopte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
An exclusive “FIFA15” bundle for fans in Europe was also announced including an Xbox One Console, Xbox One Controller, 14 Day Live Trial, HDMI Cable, Chat Headset, a digital token for “FIFA 15” and an Ultimate Team Legends Gold Pack, available for pre-order today, launching from Sept. 25 for £349.99/¤399.99 ERP1 while stocks last. Ultimate Team Legends are available only on Xbox, and the Legends Gold Pack offers an increased chance in finding an ultra-rare Legendary player for your Ultimate Team. An Xbox 360 console bundle including “FIFA 15” will also be available in Europe starting Sept. 25 while stocks last.
Wat moet ik mezelf daar van voorstellen?
![]()
dat staat er toch. Gewoon een gold pack waar je alleen maar schijt uit krijgtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef Alovenac het volgende:
An exclusive “FIFA15” bundle for fans in Europe was also announced including an Xbox One Console, Xbox One Controller, 14 Day Live Trial, HDMI Cable, Chat Headset, a digital token for “FIFA 15” and an Ultimate Team Legends Gold Pack, available for pre-order today, launching from Sept. 25 for £349.99/¤399.99 ERP1 while stocks last. Ultimate Team Legends are available only on Xbox, and the Legends Gold Pack offers an increased chance in finding an ultra-rare Legendary player for your Ultimate Team. An Xbox 360 console bundle including “FIFA 15” will also be available in Europe starting Sept. 25 while stocks last.
![]()
Pack met legends die niet tradable zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef Alovenac het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee. Gewoon packs met grotere kans op legends.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pack met legends die niet tradable zijn?
Dus van 0.00000001% kans naar 0.00000002%quote:offers an increased chance in finding an ultra-rare Legendary player![]()
Dat lijkt mij wel ja.. 25sept is toch ook de releasedatum van Xbox One versie in Nederland? Hopen dat hij dan snel ergens te pre-ordenen isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pack met legends die niet tradable zijn?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
IF Quintero? Die wil ik ook nog proberen. Kan je jouw team eens posten?
Kan ook AS Edu gebruiken ipv Zusi voor wat meer defensieve zekerheid, al staat het prima bij mij. En Zusi is chill als spelmaker en bij set-plays.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel gaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee. Gewoon packs met grotere kans op legends.
Dus van 0.00000001% kans naar 0.00000002%
[..]![]()
Dit ja. Zelfde als ze soms met Happy hours doen. Increased chance blabla, waar je nooit iets van merkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee. Gewoon packs met grotere kans op legends.
Dus van 0.00000001% kans naar 0.00000002%
[..]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit heb ik ook nog steedsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook AS Edu gebruiken ipv Zusi voor wat meer defensieve zekerheid, al staat het prima bij mij. En Zusi is chill als spelmaker en bij set-plays.sinds week 1 al
![]()
![]()
Werkt ja. Dan kom je in jouw videos uit. Niet bij 1 specifieke video ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijken of deze link het doet: http://www.easports.com/u(...)2014/video/194565203
Alleen dat eerste filmpje werkt, rest niet.. VaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat vond ik ook. Maar dat is dus de 1e goal van Moon Byung Wooquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt ja. Dan kom je in jouw videos uit. Niet bij 1 specifieke video ofzo.
Alleen dat eerste filmpje werkt, rest niet.. VaagMet zijn weak foot
![]()
![]()
Reus en Farfan als buitenspelers > Reus en Farfan als middenveldersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef Alovenac het volgende:
Even tweede season teampje gebouwd.
[ afbeelding ]
Oja en Draxler > Götze![]()
Wil dit gewoon even proberen icm mijn custom tacticquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Reus en Farfan als buitenspelers > Reus en Farfan als middenvelders. Ook nog niet veel of nog niet met een aantal van deze spelers gespeeld
.
![]()
5 september alquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja.. 25sept is toch ook de releasedatum van Xbox One versie in Nederland? Hopen dat hij dan snel ergens te pre-ordenen is![]()
Omdat het fucking hilarious is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom moet je alles plaatsen hier wat ik op het EA forum schrijf![]()
![]()
![]()
Zelfs te lui om 10000000x 4 smilies te typenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
x 10000000...........................................................
![]()
![]()
vreet een drol ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfs te lui om 10000000x 4 smilies te typen
Moet je hier komen, krijg je knal voor je kanis![]()
Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfs te lui om 10000000x 4 smilies te typen![]()
![]()
Jaja en straks weer huilen dat je er niks van meent enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vreet een drol ofzo
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vreet een drol ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
x 1000000
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die cheese is soms niet te verdedigen. Ren ik terug maar komt mijn keeper alsnog uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt heel klein ja. Kwam een van die wedstrijden tegenover AS Gonzalez te staan..dat zag er helemaal debiel uit..scheelt 20cm ofzo
Trouwens 3 vd 4 potjes tegen 5atb in die silver cup..Kwam vandaag en gisteren sowieso ineens veel 5atb tegen. Ook 1x van verloren, maar die had het duurst mogelijke Bundesliga team en dat was mijn meest onverdiende nederlaag van deze FUT..was echt bizar. Zijn winnende goal kwam ook uit kickoff cheese waarbij Kluivert een duw van Cech kreeg waarna hij hem achterwaarts in eigen doel kopte
In eerste instantie had ik mij voorgenomen om minder 'cheesy' te zijn als ik met legends speelde (). Ik 'cheese' sws niet want het is gewoon saai, maar als andere tegen mij de kick off glitch gaan doen en alleen maar LB Y spammen of high pressure spelen krijgen ze gewoon cheesy-Thad. LB Y's op Crespo en Kluivert zijn aardig effectief
![]()
Tegen 5atb gebeurt er bij mij vet weinig. Ik speel namelijk met lage pressure dus dat zijn echt de aids potjes. Meestal wacht ik een tijd en ga ik later high pressure spelen![]()
![]()
Nee, Revontulet postte over het feit dat het Roodborstje dit jaar minder gesignaleerd is in Nederland.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat? Werkt de duplication glitch weer?![]()
Heuelmaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Revontulet postte over het feit dat het Roodborstje dit jaar minder gesignaleerd is in Nederland.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat zei die helemaal niet!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Revontulet postte over het feit dat het Roodborstje dit jaar minder gesignaleerd is in Nederland.![]()
TRAPZ
http://tweakers.net/video(...)ies-in-the-crew.html
Kijk dat filmpje (ignore de NL text)Lekker crossen met de Prednisons of Anarchy jatog?
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vreet een drol ofzo
![]()
Zo dat is vetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
TRAPZ
http://tweakers.net/video(...)ies-in-the-crew.html
Kijk dat filmpje (ignore de NL text)Lekker crossen met de Prednisons of Anarchy jatog?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef Revontulet het volgende:
Het roodborstje is dit jaar minder gesignaleerd in Nederland. Dat is zorgwekkend.![]()
![]()
Maver die helemaal loesoe gaat. "Iam furious"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die zie ik nu pasDit vraagt om een meet
misschien ben ik dat ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die gast lijkt wel veel op jou.slimmerick
![]()
Nee zo gepiept alleen even accountje aanmakenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat was snel, had je al een uPlayaccount?
Beta!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee zo gepiept alleen even accountje aanmaken![]()
dit maar eens proberen
met dit als fitness team
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:28:10Antwoord op veel van jullie vragen: keepers zijn beter, passing gaat vlotter (geen pingpong), hoge steekbal lijkt minder effectief 1/3 reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:29:44Er zit geen Jupiler League in (sorry Roda JC), Ajax speelde nog in oude shirts (?), kopballen zijn toned down, Real Madrid is too much reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:30:55Regen is dit keer wel tof, in plaats van gruwelijk irritant. Verwacht verder geen shocking nieuwe dingen maar vooral finetuning reageer retweet
![]()
hoaxquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef wieisboos het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:28:10Antwoord op veel van jullie vragen: keepers zijn beter, passing gaat vlotter (geen pingpong), hoge steekbal lijkt minder effectief 1/3 reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:29:44Er zit geen Jupiler League in (sorry Roda JC), Ajax speelde nog in oude shirts (?), kopballen zijn toned down, Real Madrid is too much reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:30:55Regen is dit keer wel tof, in plaats van gruwelijk irritant. Verwacht verder geen shocking nieuwe dingen maar vooral finetuning reageer retweet
![]()
Bam jongetwitter:scHeerenveen twitterde op woensdag 13-08-2014 om 22:30:20sc Heerenveen legt Zweedse aanvaller Sam Larsson van IFK Göteborg voor vier jaar vast, met optie op 5e seizoen. #scHeerenveen reageer retweet
![]()
![]()
Zet ze uit dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Freire het volgende:
Bij mijn subs van Bad Neighbours staat voor elke zin aangegeven wie er aan het woord is![]()
Dit.quote:
Films kijken met subs van Suurtje
Dat jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Films kijken met subs van Suurtje![]()
![]()
Tokke & Suurtje doen het tenminste met de hand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Freire het volgende:
O sorry ik mag niet klagen
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja die mensen die NL shit posten zijn fucking arrogant ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Freire het volgende:
O sorry ik mag niet klagen
[ afbeelding ]![]()
![]()
als je don&ad post mag je kapsones hebben ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja die mensen die NL shit posten zijn fucking arrogant ookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lewandowski is wel een baasje hoor. 7 goals in 3 wedstrijden.
Moet echt stoppen met voetballend uitverdedigen soms, kost mij regelmatig een tegendoelpunt. Gewoon naar voren raggen de bal soms.
![]()
in de 2 potjes die ik heb gespeeld vanavond nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer random disconnects tijdens de wedstrijd.. meer mensen hier die daar last van hebben?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voetballend uitverdedigen en snel uitgooien met je keeperquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Alovenac het volgende:
Lewandowski is wel een baasje hoor. 7 goals in 3 wedstrijden.
Moet echt stoppen met voetballend uitverdedigen soms, kost mij regelmatig een tegendoelpunt. Gewoon naar voren raggen de bal soms.
![]()
![]()
Dodelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar wil het hier echt ten kosten van alles doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voetballend uitverdedigen en snel uitgooien met je keeper![]()
![]()
Dodelijken dat gaat niet altijd goed idd.
![]()
Nou ik ga ook maar eens seasons proberen....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Offline toernooien worden saai?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou ik ga ook maar eens seasons proberen....![]()
Gelijk de laatste keer.
Achter elkaar maar pauzeren...
Ik weet precies weer waarom ik geen seasons meer deed.
je bent slegt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik weet precies weer waarom ik geen seasons meer deed.![]()
Nee dat gekanker pauzeer de hele tijd, niks doordrukken, achterin rondtikkenquote:
En alleen maar tegen Cech spelen die elke keer MOTM isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat gekanker pauzeer de hele tijd, niks doordrukken, achterin rondtikken![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen last van de workrates op het middenveld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Rijst het volgende:
eerste pot met mn 3421 team en gelijk 5-5 tegen wieisboos![]()
net eerste potje 5 gescoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen last van de workrates op het middenveld?
en 5 tegen![]()
wat een goal met ibra net zeg.
Kan ik natuurlijk weer niet uploaden
weet je wat ze er van mij wel eens uit mogen "fine tunen" volgend jaar.
dat mandzukic eerst met kramp stil staat op het veld maar bij de eerst volgende aftrap wel als een malle naar voren kan rennen met de kick-off glitch. (sowieso lopen spelers die totaal af zijn je volledig fitte verdediger er nog wel eens uit)
#FreeTrapz![]()
geen last dus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
net eerste potje 5 gescoord
en 5 tegen![]()
Man man man 1-0 maken na 5 min bij je eerste kans. Vervolgens gaat niks erin elke 1 op 1 pakt Casillas a la Casillas vs Robben.
90ste min krijgt hij een corner en kopt hij op de paal, Desailly komt uit het niets, neemt de bal aan (kan hem niet besturen), eigen goal.
Gelukkig maakte ik in diezelfde 90ste min mijn eigen scripted goal met Crespo.![]()
Nu maar stoppen, aids is te groot vandaag3 potjes achter elkaar de tegenstander zijn keeper MOTM, niet chill
![]()
Was er nog iets bijzonders tijdens de EA persconferentie ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
yup, de slechte verbinding van de stream. was echt dramatischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef BDIL het volgende:
Was er nog iets bijzonders tijdens de EA persconferentie ?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jongens help me uit hier. Ik wil een team met Fowler/Sheringham en Lerra F, bij voorkeur niet helemaal BPL. Formatie 41212, 4231(2) of 433. Budget is ongeveer 200k voor het team - legend spits.
Wie helpt me uit de brand?![]()
![]()
Vast niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoi.
Is de kickoffaidsglitch ook uit fifa 15?
Doeidoei.![]()
Sheringham/Fowler moet je omringen door Engelsen..dan hou je weinig over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Jongens help me uit hier. Ik wil een team met Fowler/Sheringham en Lerra F, bij voorkeur niet helemaal BPL. Formatie 41212, 4231(2) of 433. Budget is ongeveer 200k voor het team - legend spits.
Wie helpt me uit de brand?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor elke exploit die ze fixen komen er weer 2 nieuwe in de plaats joh. Deze verrotte community doet er toch wel alles aan om zulke shit te vinden en er misbruik van te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop het natuurlijk wel maar ik weet het nog niet.. en EA kennende laten ze dat er gewoon in zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
38 berichten sturen dat hij asje asje asjeblieft mijn muller wil hebben 1 wedstrijdje maar.
1e goal meteen sssshh'end en schijtend t veld over rennenja zo zal je er komen knul
#FreeTrapz![]()
you're evilquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:17 schreef Zhano het volgende:
Vannacht mn Hazard te duur listen en dan hopen dat ie morgen weg is, dan haal ik de 88zal mijn team er ook even te duur op knallen
![]()
moet je morgen alles weer in die squadbuilder zettendat is wel balen. tweak puntje voor 15
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sheringham/Fowler moet je omringen door Engelsen..dan hou je weinig over.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're evilzal mijn team er ook even te duur op knallen
![]()
moet je morgen alles weer in die squadbuilder zettendat is wel balen. tweak puntje voor 15
![]()
What the F. Moeten we hier nou weer meetwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:51:13Volgens het Bulgaarse dagblad Duma huurt Feyenoord voormalig Twente-doelman Nikolay Mihaylov voor één seizoen van Hellas Verona. (Nujij.nl) reageer retweet
![]()
mulder vervangen natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
What the F. Moeten we hier nou weer meetwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:51:13Volgens het Bulgaarse dagblad Duma huurt Feyenoord voormalig Twente-doelman Nikolay Mihaylov voor één seizoen van Hellas Verona. (Nujij.nl) reageer retweet
![]()
Beter dan Mulder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
En Hahn![]()
![]()
ik denk als keeper gebriuukenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
![]()
zet je je team te koop moet je als je weer wil spelen weer alles op zijn plek gaan zettenquote:in je normale team en fitness team
ook robben er maar even opgezet voor de prijs van de 92
#FreeTrapz![]()
Oh zo ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zet je je team te koop moet je als je weer wil spelen weer alles op zijn plek gaan zettenin je normale team en fitness team
ook robben er maar even opgezet voor de prijs van de 92![]()
denken die gasten nou echt dat ze dure spelers van iemand krijgengod god hij gaat maar door.
#FreeTrapz![]()
Zandloperquote:Tijdje terug ontdekt.. Lekker plaatje, zekers.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
WTFquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Kazim snap ik ook niet echt..Gaat Bilal of Boetius dan naar de bank? Want hij kwam niet als spits las ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
even wat squad fitness oppikken voor mooie bedragenkomen altijd wel weer van pas.
#FreeTrapz![]()
Njah na Boetius en Bilal hebben ze eigenlijk niks toch? Schaken/Verhoek is ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF![]()
Kazim snap ik ook niet echt..Gaat Bilal of Boetius dan naar de bank? Want hij kwam niet als spits las ik![]()
Heb je deze ook gezien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF![]()
Kazim snap ik ook niet echt..Gaat Bilal of Boetius dan naar de bank? Want hij kwam niet als spits las ik
Geung si (2013) - IMDb
Trailer ziet er wel goed uit!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Denk je nou echt dat iemand dit iets kan schelen? God god, je gaat maar door.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:37 schreef FCsuarez het volgende:
denken die gasten nou echt dat ze dure spelers van iemand krijgengod god hij gaat maar door.
![]()
Nee..kijk bijna nooit Aziatische films eigenlijk. Paar uitzonderingen toevallig die hier eerder voorbij kwamenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien?
Geung si (2013) - IMDb
Trailer ziet er wel goed uit!Sure, maar zo'n dude zal niet voor de bank naar Roffa komen lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah na Boetius en Bilal hebben ze eigenlijk niks toch? Schaken/Verhoek is ook niet veel soeps.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ze Kazim dan op de positie van Immers gaan spelen en Guidetti in de spits met Boetius en Schaken/Bilal op de flanken. Soort van 4-2-3-1 / 4-4-2. ( Mocht Guidetti komen )quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF![]()
Kazim snap ik ook niet echt..Gaat Bilal of Boetius dan naar de bank? Want hij kwam niet als spits las ikHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
nou nou niet zo mopperen toefjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand dit iets kan schelen? God god, je gaat maar door.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben benieuwd in wat voor staat we Guidetti gaan treffen. Hij was echt vies dik afgelopen seizoen. En nu bij City geen fuck gedaan in preseason.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Kazim dan op de positie van Immers gaan spelen en Guidetti in de spits met Boetius en Schaken/Bilal op de flanken. Soort van 4-2-3-1 / 4-4-2. ( Mocht Guidetti komen )Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iets met man from nowhere nog steeds niet gezien ;pquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Nee..kijk bijna nooit Aziatische films eigenlijk. Paar uitzonderingen toevallig die hier eerder voorbij kwamen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Concurrentie is belangrijk om te hebben hoor. Kijk wat het met een Willems, Fischer en nu weer Boetius doetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF![]()
Kazim snap ik ook niet echt..Gaat Bilal of Boetius dan naar de bank? Want hij kwam niet als spits las ik![]()
Ik zie me geen andere logische oplossing of ze moeten mensen op de bank verkassen. Ik zou liever een spits huren die vorige seizoen wat wedstrijd ritme had dan een bankzitter bij City.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in wat voor staat we Guidetti gaan treffen. Hij was echt vies dik afgelopen seizoen. En nu bij City geen fuck gedaan in preseason.Hala Madrid !
Hoorde van City fans dat hij dramatisch was tijdens de voorbereiding en erg veel explosiviteit/snelheid is kwijtgeraaktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in wat voor staat we Guidetti gaan treffen. Hij was echt vies dik afgelopen seizoen. En nu bij City geen fuck gedaan in preseason.![]()
ok Thyequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoorde van City fans dat hij dramatisch was tijdens de voorbereiding en erg veel explosiviteit/snelheid is kwijtgeraakt![]()
Ik sprak ook nog een opa die ook voor manchester was. Nu ga ik engels studeren en ben ik diehard fan van cityquote:![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik sprak ook nog een opa die ook voor manchester was. Nu ga ik engels studeren en ben ik diehard fan van cityDat uitstelgedrag is anders niks voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets met man from nowhere nog steeds niet gezien ;p![]()
![]()
Waar is Inter dan mee bezig ? Guarin, Medel, M'Vila, Kovacic,Hernanes,Alvarez op het middenveld nu, wie offeren ze op ?Hala Madrid !
Alvarez mag weg geloof ik, Guarin gaat misschien naar ManU.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:54 schreef BDIL het volgende:
Waar is Inter dan mee bezig ? Guarin, Medel, M'Vila, Kovacic,Hernanes,Alvarez op het middenveld nu, wie offeren ze op ?![]()
bohhh, met 8-0 gewonnen van een team met Sturridge - Ibarbo als spitsen en Atsu en Muriel als CAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag nieuwe ramplank gekocht en erg tevreden voor die 5 tientjes moet ik zeggen
Eindelijk mijn G19 de deur uitgeflikkerd. Ging steeds random aan en uit (bekend issue onder de printplaat). Toch nog 6 tientjes voor gevangen
[ Bericht 0% gewijzigd door Poepz0r op 14-08-2014 01:40:03 ]![]()
Kut..ik speel nooit tegen mensen met de NOB badge en mensen met U MAD FC ofzo als naam omdat het altijd de grootste aidskangeroes zijn die er bestaan, maar nu kon ik maar geen tegenstander vinden in de silver final en heb ik mijn regel verbroken. Meteen iemand die alle kneuzendingen kon doen die mogelijk waren en nadat hij met bizar veel geluk op 2-0 kwam ging hij rondtikken. Toen voor het eerst maar de controller weggelegd en iets anders gaan doen..dan laat maar zitten hoor
Nu heeft hij natuurlijk wel zijn zin uiteindelijk, maarja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had net exact hetzelfde maar dan in een competitiewedstrijd wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Kut..ik speel nooit tegen mensen met de NOB badge en mensen met U MAD FC ofzo als naam omdat het altijd de grootste aidskangeroes zijn die er bestaan, maar nu kon ik maar geen tegenstander vinden in de silver final en heb ik mijn regel verbroken. Meteen iemand die alle kneuzendingen kon doen die mogelijk waren en nadat hij met bizar veel geluk op 2-0 kwam ging hij rondtikken. Toen voor het eerst maar de controller weggelegd en iets anders gaan doen..dan laat maar zitten hoor
Nu heeft hij natuurlijk wel zijn zin uiteindelijk, maarja![]()
![]()
Die nieuwe aanwinst van Heerenveen kan aardig ballenhopelijk krijgt hij 5* skillies
http://gfycat.com/MaleSerpentineChinchilla
http://gfycat.com/ValidGargantuanErmine
http://gfycat.com/TallImmaculateHedgehog![]()
Ik heb TOTS Vidal. Morgen krijg je battaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:27 schreef wieisboos het volgende:
Die nieuwe aanwinst van Heerenveen kan aardig ballenhopelijk krijgt hij 5* skillies
http://gfycat.com/MaleSerpentineChinchilla
http://gfycat.com/ValidGargantuanErmine
http://gfycat.com/TallImmaculateHedgehog![]()
zero kansquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb TOTS Vidal. Morgen krijg je battaHala Madrid !
Hehe net even 4 potjes gespeeld. Gewoon 22 goals gescoord.(8-3, 5-1, 5-1, 4-4)
Scoorde net echt een vage goal met Kroos, die lepelde half in de val (geen lobje) de bal gewoon de verre hoek in.![]()
![]()
![]()
![]()
Hide yo kids, hide yo wifeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
yepquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:12 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hide yo kids, hide yo wifeHala Madrid !
Dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah na Boetius en Bilal hebben ze eigenlijk niks toch? Schaken/Verhoek is ook niet veel soeps.
Gewoon om de bank ook wat sterker te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maken de strijkerboeren nu ook keyboards?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
Vandaag nieuwe ramplank gekocht en erg tevreden voor die 5 tientjes moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Eindelijk mijn G19 de deur uitgeflikkerd. Ging steeds random aan en uit (bekend issue onder de printplaat). Toch nog 6 tientjes voor gevangen
Onzin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:50 schreef wieisboos het volgende:
Hoorde van City fans dat hij dramatisch was tijdens de voorbereiding en erg veel explosiviteit/snelheid is kwijtgeraaktIk ben benieuwd welke City fan jij gesproken hebt..
Ik word echt continu genaaid in de wedstrijden! vorige keer kon ik net nog veilig spelen..
SIF-lavezzi (90P) vs Gerrard (67P) die word er uitgelopen door stevie-G niet normaal.
Schoten die er altijd ingaan, mis ik nu
tegenstander scoort de meest vieze goals![]()
![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
[ Bericht 27% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-08-2014 08:32:57 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat moment dat je tegen een 62 chem team moet de eerste ronde van de cup![]()
![]()
als hij dan quit bij 2-0
waar is POTS eigenlijk, zo rustig hier smorgens
[ Bericht 6% gewijzigd door FCsuarez op 14-08-2014 09:37:01 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op vakantie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
dat moment dat je tegen een 62 chem team moet de eerste ronde van de cup![]()
![]()
als hij dan quit bij 2-0
waar is POTS eigenlijk, zo rustig hier smorgensRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lekker voor mquote:waar issie heen.
tevens cech heeft mijn winstreak van 13 verklootkut laggers
#FreeTrapz![]()
Volgens mij naar Belgie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker voor mwaar issie heen.
gewoon naar huis dusquote:dat is geen vakantie
#FreeTrapz![]()
Hij ging volgens mij een frietkot opknappen met z'n familie. Elke avond zure mayoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon naar huis dusdat is geen vakantie
hehe raar volkje toch he die belgenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij ging volgens mij een frietkot opknappen met z'n familie. Elke avond zure mayo
#FreeTrapz![]()
![]()
Nou jongens, nog 48 uur billenknijpen voor jullie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat hij zin heeft in een andere competitie. Natuurlijk is Premier League het podium en het podium waar je geld verdient. Maar daar moet hij hevig concurreren om een topper te zijn en te blijven, wellicht wil hij een competitie domineren, macht is ook iets waarvoor hij het wellicht kan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jongens, nog 48 uur billenknijpen voor jullie.
Maar goed dat is hoop, ik verwacht het ook niet.![]()
Wel een spits met klasse en ervaring wat je binnenhaalt maar ook een onruststoker volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zin heeft in een andere competitie. Natuurlijk is Premier League het podium en het podium waar je geld verdient. Maar daar moet hij hevig concurreren om een topper te zijn en te blijven, wellicht wil hij een competitie domineren, macht is ook iets waarvoor hij het wellicht kan doen.
Maar goed dat is hoop, ik verwacht het ook niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onzin.Ik ben benieuwd welke City fan jij gesproken hebt..
Maar jij hebt natuurlijk wel alle oefenwedstrijden van City gezien. Hij kwam niet voor niets bij Stoke City nog niet aan de bak![]()
![]()
Dat zeg ik toch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar jij hebt natuurlijk wel alle oefenwedstrijden van City gezien. Hij kwam niet voor niets bij Stoke City nog niet aan de bakMaar het staat op het internet dus is het waar! Jij als uberneus neem ik al helemaal niet serieus met meningen over (ex)-feyenoord spelers.
Prima dan doe je dat toch nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.Maar het staat op het internet dus is het waar! Jij als uberneus neem ik al helemaal niet serieus met meningen over (ex)-feyenoord spelers.
we zullen wel zien hoe hij het doet straks
![]()
Hij komt toch niet want het gaat waarschijnlijk Dost worden. 2 miljoen salaris eisen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Prima dan doe je dat toch nietwe zullen wel zien hoe hij het doet straks
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij komt toch niet want het gaat waarschijnlijk Dost worden. 2 miljoen salaris eisen.Lekker met Kazim Kazim in de spitsquote:Colin Kazim-Richards wordt door Feyenoord gehaald voor de spitspositie. Hij zal bij Feyenoord alleen op de flanken worden gebruikt als er nog een andere centrumspits wordt gehaald.
"Als zich voor eind augustus nog een buitenkans voordoet, dan slaan wij toe. Anders hebben wij ons met de komst van Kazim ingedekt," vertelt Van Geel aan RTV Rijnmond. "Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Feyenoord hoopt zich nog altijd te versterken met Bas Dost, John Guidetti of Duván Zapata. Zowel Wolfsburg, Manchester City en Napoli vragen teveel geld en ook de salariseisen zijn voor Van Geel nog te gortig. Mocht daar nog beweging in komen voor het einde van deze maand, dan zal Feyenoord alsnog toeslaan.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
4231 expiriment is niet geslaagd. zlatan komt niet goed uit de verf en muller op CAM is ook maar mehh.
gewoon weer terug naar 433 dus. TOTS verrati daar in tegen doet het goed voor zo een dwerg
#FreeTrapz![]()
Ik mag hopen dat Dost ook nog komt want echt geweldige cijfers heeft hij niet op de spits positie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker met Kazim Kazim in de spitsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Naja die had Pelle ook niet en Kazim is iig wel sterk, wat in de eredivisie best een voordeel isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Dost ook nog komt want echt geweldige cijfers heeft hij niet op de spits positie.
Ach bij Feyenoord komen er iig mensen, bij PSV gaat het al een maand alleen maar over misschienHet enige nieuwe dat wij in en rond het veld te zien krijgen is wifi
Oh, en Brandsquote:Marcel zei tegen mij iedereen lacht me uit, maar ik heb geantwoord Marcel, niemand moet jou uitlachen, want jij hebt er alles aan gedaan. Jij hebt echt hemel en aarde bewogen. Het is jou niet te verwijten., verzekert Stefani in De Telegraaf. Na het aantrekken van Luuk de Jong van Borussia Mönchengladbach heeft PSV nog maar een transferpotje van 5,5 miljoen euro.Faalhaas
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja die had Pelle ook niet en Kazim is iig wel sterk, wat in de eredivisie best een voordeel is
Ach bij Feyenoord komen er iig mensen, bij PSV gaat het al een maand alleen maar over misschienHet enige nieuwe dat wij in en rond het veld te zien krijgen is wifi
![]()
Maar als Depay weg gaat dan mag ik toch wel hopen dat er versterkingen erbij komenToen ik begon te lezen leek het wel een stukje uit de bijbel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
n, want jij hebt er alles aan gedaan. Jij hebt echt hemel en aarde bewogen. Het is jou niet te verwijten., verzekert Stefani in De Telegraaf. Na het aantrekken van Luuk de Jong van Borussia Mönchengladbach heeft PSV nog maar een transferpotje van 5,5 miljoen euro.
je denkt toch niet serieus dat ie naar Ajax gaat kom op heequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jongens, nog 48 uur billenknijpen voor jullie.![]()
![]()
Ik denk niet dat die gaat, eerder Wijnaldum (wat miss niet zo slecht zou zijn). Maar als Depay wel gaat worden we er hoe dan ook slechter vanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Maar als Depay weg gaat dan mag ik toch wel hopen dat er versterkingen erbij komenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat ie naar Ajax gaat kom op heeJa een groter transferpotje is ook niet alles want een dure transfer kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die gaat, eerder Wijnaldum (wat miss niet zo slecht zou zijn). Maar als Depay wel gaat worden we er hoe dan ook slechter vanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar als Ziyech, Toornstra en Dost komen dan jizz ik echt mijn onderbroekje vol.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geloof al nooit dat die eerste 2 allebei komen. Is ook niet wat Feyenoord nodig heeft met Vilhena al en Immers die toch vorig seizoen een best goede tweede seizoenshelft gespeeld heeft. Uit Twente hoek komt nu ook naar buiten dat het vooral de KNVB is die dwars ligt bij de Ziyech transferquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar als Ziyech, Toornstra en Dost komen dan jizz ik echt mijn onderbroekje vol.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze mogen het geld van Promes niet investeren omdat hij uit de eigen opleiding komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
k geloof al nooit dat die eerste 2 allebei komen. Is ook niet wat Feyenoord nodig heeft met Vilhena al en Immers die toch vorig seizoen een best goede tweede seizoenshelft gespeeld heeft. Uit Twente hoek komt nu ook naar buiten dat het vooral de KNVB is die dwars ligt bij de Ziyech transfer
Dat zit wel wat anders, maar dat ze niet veel kunnen en mogen investeren klopt iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze mogen het geld van Promes niet investeren omdat hij uit de eigen opleiding komt.
Elke dag![]()
Ah maar als Clasie weggaat voor een leuk bedrag zie ik ze allebei wel komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zit wel wat anders, maar dat ze niet veel kunnen en mogen investeren klopt idd
Maar wat dan? Vormer op CDM met 2 van de 4 ervoor? (Ziyech, Toornstra, Immers, Vilhena) Je kan toch moeilijk met Vilhena- Ziyech- Toornstra gaan spelen, zeker wanneer Van Beek en Kongolo het centrum gaan vormen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah maar als Clasie weggaat voor een leuk bedrag zie ik ze allebei wel komen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hoeven toch niet allemaal gaan spelen we moeten ook een keer kwaliteit op de bank hebben. Beetje lullig als er iemand een rode kaart heeft voor 8 wedstrijden en de volgende wedstrijden je alles verliest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat dan? Vormer op CDM met 2 van de 4 ervoor? (Ziyech, Toornstra, Immers, Vilhena) Je kan toch moeilijk met Vilhena- Ziyech- Toornstra gaan spelen, zeker wanneer Van Beek en Kongolo het centrum gaan vormen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of ie fantastisch is weet ik niet, maar alles gold lukt zo wel:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:19 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog een voorbeeld van een fantastische Nederland/Belgie Hybrid? Liefst gold.![]()
(Hoorde hier dat Urby LB is). Rcm kun je ook van Ginkel nog denk ik.![]()
Ik denk niet dat Ziyech en Toornstra komen om te banken en dat banken goed is voor Vilhena's ontwikkeling. Kun je toch juist beter investeren in een goede vervanger voor Clasie waarna Vormer lekker back up blijft, waarbij je dat met die 8 wedstrijden al voor elkaar hebt. Kun je alsnog of Ziyech of Toornstra halen (waarbij ik altijd voor Ziyech zou gaan)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet allemaal gaan spelen we moeten ook een keer kwaliteit op de bank hebben. Beetje lullig als er iemand een rode kaart heeft voor 8 wedstrijden en de volgende wedstrijden je alles verliest.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
fifa 15 vandaag 48eu voor de console bij wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/Win(...)IEW=Grid&Ntt=fifa+15
Maar niet huilen als je hem niet op de release krijgt als je preordert
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jij gaat em zekker op de ps3 halen hahahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
Maar niet huilen als je hem niet op de release krijgt als je preordert![]()
nee ps4 denk ik. maar liever helemaal niet omdat het net fifa 14 is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
jij gaat em zekker op de ps3 halen hahah'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bedankt maar zoek een iets andere combinatie. Met van Persie, Fellaini en eventueel Robben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of ie fantastisch is weet ik niet, maar alles gold lukt zo wel:
[ afbeelding ]
(Hoorde hier dat Urby LB is). Rcm kun je ook van Ginkel nog denk ik.![]()
gelijk heb je. Je gaat toch niet met lukaku spelen terwijl er veel betere spitsen zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bedankt maar zoek een iets andere combinatie. Met van Persie, Fellaini en eventueel Robben.![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-in-supermarkt.html
Wat een baas
Ik vind het overigens niet zo erg dat Defour niet komt, we hebben zat middenvelders (en Schaars nog geblesseerd) en die Serviër voor Jong PSV. En Hendrix die daar beter is dan in de verdediging imo.
Beter steken we die paar miljoen die we hebben in de verdediging..![]()
Lekker Robben linken met Verhaeghquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
gelijk heb je. Je gaat toch niet met lukaku spelen terwijl er veel betere spitsen zijnSucces, en das een silver..
![]()
Heb wel vertrouwen in dat FIFA 15 wel meer nextgen is, niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee ps4 denk ik. maar liever helemaal niet omdat het net fifa 14 is.![]()
Of andere formatie spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker Robben linken met VerhaeghSucces, en das een silver..
![]()
Wehkampfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
Maar niet huilen als je hem niet op de release krijgt als je preordert![]()
![]()
ja dat vast wel. mij gaat het puur om de gameplayquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb wel vertrouwen in dat FIFA 15 wel meer nextgen is, niet?quote:
Zat middenvelders? Wijnaldum Maher Schaars Hiljemark Ritzmaier en vooruit Hendrix dan. Dat houdt toch niet echt over. Wel is de verdediging nog belangrijker, maar Brands die elke linie wilde versterken laat toch maar mooi verstek gaan, terwijl alles gewoon al dik een maand geleden geregeld had moeten zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef DutchSL het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-in-supermarkt.html
Wat een baas
Ik vind het overigens niet zo erg dat Defour niet komt, we hebben zat middenvelders (en Schaars nog geblesseerd) en die Serviër voor Jong PSV. En Hendrix die daar beter is dan in de verdediging imo.
Beter steken we die paar miljoen die we hebben in de verdediging..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nouja ik vond de gameplay van de eerste fifa op de ps3 wel anders dan destijds de ps2 versie. Wellicht nu ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat vast wel. mij gaat het puur om de gameplay
[..]![]()
fifa 14 is/vind ik op de ps4 ook kutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nouja ik vond de gameplay van de eerste fifa op de ps3 wel anders dan destijds de ps2 versie. Wellicht nu ook?
Ok geen ervaring meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fifa 14 is op de ps4 ook kut,wellicht FIFA 15 na zo'n jaar beter.
![]()
Ruiz ---> Ajax ?
Elke dag![]()
We hebben zes fatsoenlijke (voor het niveau waar we naar toe zijn afgegleden) op het middenveld voor drie posities. Voor de verdediging hebben we er vijf voor vier posities (de beoogde basis + Hendrix, al is die beter op het middenveld).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zat middenvelders? Wijnaldum Maher Schaars Hiljemark Ritzmaier en vooruit Hendrix dan. Dat houdt toch niet echt over. Wel is de verdediging nog belangrijker, maar Brands die elke linie wilde versterken laat toch maar mooi verstek gaan, terwijl alles gewoon al dik een maand geleden geregeld had moeten zijn.
Bij een schorsing of blessure valt het toch al matige niveau veel verder terug in de achterhoede.![]()
Iemand ervaring met TOTS Cabella? Ik wil namelijk mijn 442(2) omgooien naar:
Dan hoef ik alleen hem even te kopen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PSV streeft dit seizoen toch naar het kampioenschap? Dan vind ik dat niet. Ritzmaier vind ik iig echt niet het niveau, en Hendrix ook nog niet voor het middenveld. Plus ik vind 2 back ups voor de back wat veel van het goede. Een LB halen en Brenet lekker achter Arias houden lijkt me genoeg, waarbij je in geval van nood nog een LB op RB zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We hebben zes fatsoenlijke (voor het niveau waar we naar toe zijn afgegleden) op het middenveld voor drie posities. Voor de verdediging hebben we er vijf voor vier posities (de beoogde basis + Hendrix, al is die beter op het middenveld).
Bij een schorsing of blessure valt het toch al matige niveau veel verder terug in de achterhoede.
Verder zijn we het iig eens over de intens verdrietige staat van ons clubbie
Elke dag![]()
Vertrouwen in EA hebben is erg naïef hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb wel vertrouwen in dat FIFA 15 wel meer nextgen is, niet?![]()
Geen vertrouwen, maar toch hebben wel al jaren plezier met en van EAquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vertrouwen in EA hebben is erg naïef hoor![]()
![]()
Zou alleen nainggolan (of dembele) links doen en fer rechts. Dan hebben we volgens mij het optimale.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is Janmaat de enige gold RB van NL/Belgie, dus daar zit je dan aan vast..![]()
Met Fer op rechts heb je Janmaat niet op 9 chem. Links kun je idd zelf kiezen, Fer is wel een baas en ik zou hem persoonlijk altijd kiezen boven Dembele.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou alleen nainggolan (of dembele) links doen en fer rechts. Dan hebben we volgens mij het optimale.![]()
IF Vlaar wellicht voor Vermaelen, of IF Maher rechtsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met Fer op rechts heb je Janmaat niet op 9 chem. Links kun je idd zelf kiezen, Fer is wel een baas en ik zou hem persoonlijk altijd kiezen boven Dembele.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
IF Vlaar wellicht voor Vermaelen![]()
![]()
Net als dat je een vrouw hebt, en geen andere vrouw kan krijgen. Dan toch maar zeggen dat je veel plezier hebt met en van je vrouw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geen vertrouwen, maar toch hebben wel al jaren plezier met en van EA![]()
Exact, EA is net als het levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als dat je een vrouw hebt, en geen andere vrouw kan krijgen. Dan toch maar zeggen dat je veel plezier hebt met en van je vrouw.![]()
![]()
Ja, maar dit is mevrouw PES:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als dat je een vrouw hebt, en geen andere vrouw kan krijgen. Dan toch maar zeggen dat je veel plezier hebt met en van je vrouw.
Dan neem ik maar voor lief dat mevrouw FIFA soms de hele dag weg is zonder te communiceren en dat ze 1 been mist.Te traagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja, je vind hem veel te matig dus?![]()
![]()
Of IF de Vrij of Blind. Maarja niet zo goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar dit is mevrouw PES:
[ afbeelding ]
Dan neem ik maar voor lief dat mevrouw FIFA soms de hele dag weg is zonder te communiceren en dat ze 1 been mist.
[..]
Te traag![]()
Of van der Vaart RCM en Diekmeier RBquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Of IF de Vrij of Blind. Maarja niet zo goed.Maar das een mof, en een silver..
![]()
IF de Vrij lijkt me wel okeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verhaeghhhhhquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of van der Vaart RCM en Diekmeier RBMaar das een mof, en een silver..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan ook, maar hij wilde geen silvers. Diekmeier is dat ook ja, maar wel beter lijkt me. Zo dan:quote:
Andere Courtois nu ivm chem Kompany. Steek kan ook nog denk ik.![]()
Ik heb me eens verdiept in de chemistry style kaartjes en ik kom er nu pas achter dat die chemkaartjes ook de speelstijl van je spelers beinvloeden.Dat als je bijv een hunterkaartje op een snelle spits of vleugelspeler doet hij dan vaak loopacties probeert te maken achter de verdediging. Met een Finisher kruipt je spits beter voor de man voor een kopduel.
Dacht al die tijd dat het alleen maar boosts waren.![]()
Heb dan geen doekoes voor de IF versie van de voorhoede, maar dit moet hem wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan ook, maar hij wilde geen silvers. Diekmeier is dat ook ja, maar wel beter lijkt me. Zo dan:
[ afbeelding ]
Andere Courtois nu ivm chem Kompany. Steek kan ook nog denk ik.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: