SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Callejon mocht nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
#DaretoZhano
#Vandermarretje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RWAlsof jij die daar neer zou zettenquote:![]()
![]()
Dat zou ik niet doen nee. Ik zou Cuadrado gebruiken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RW
[..]
Alsof jij die daar neer zou zettenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en Angelaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas Zhano..met Basta![]()
![]()
Xbox One kan je nog geen Nederlandse regio kiezen. Paypal heeft in het begin wel gewoon gewerkt, ik heb er niks aan veranderd en het doet het niet meer. Microsoft heeft dat geblokkeerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet je maar geen USA regio kiezen. En Paypal werkt gewoon dat ligt aan jou![]()
Ik geef het op Zhano.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thad fantasy premier leaguequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dat hij snel een drol vreet dan
ik bedenk me net of Filipe Luis uberhaupt wel een basisplek krijgt?![]()
Ja denk het wel. Ivanovic speelde in voorbereiding ook al paar keer CB. Beetje de vraag wie RB wordt Azpi of Ivanovic, maar Filipe lijkt me wel zeker op LB. Ik heb die van mij veranderd. Eriksen en Remy erin, Jedinak en Sturridge eruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thad fantasy premier league
[ afbeelding ]
ik bedenk me net of Filipe Luis uberhaupt wel een basisplek krijgt?![]()
denk niet dat Remy echt potten gaat breken bij QPR hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Ivanovic speelde in voorbereiding ook al paar keer CB. Beetje de vraag wie RB wordt Azpi of Ivanovic, maar Filipe lijkt me wel zeker op LB. Ik heb die van mij veranderd. Eriksen en Remy erin, Jedinak en Sturridge eruit.![]()
![]()
Hoeft ook niet. Als hij tegen Hull maar goed speelt, daarna mag hij weer wegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk niet dat Remy echt potten gaat breken bij QPR hoor![]()
![]()
zo kan het ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als hij tegen Hull maar goed speelt, daarna mag hij weer weg![]()
![]()
Meer dan dit kan ik er niet van maken Zhano ~ 4-3-3 (4):quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
Ja maar wel 433. Zonde van Hazard om hem op LM te zetten. 4321 vind ik niks. Liefst ook di Maria RW
[..]
Alsof jij die daar neer zou zetten
Reus - Higuain - Di Maria
Gundogan - Tevez - Mascherano
Alaba - Hummels - Kompany - Zabaleta
Hart
Geen Hazard![]()
Zabaleta![]()
![]()
reus > hazardquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Meer dan dit kan ik er niet van maken Zhano ~ 4-3-3 (4):
Reus - Higuain - Di Maria
Gundogan - Tevez - Mascherano
Alaba - Hummels - Kompany - Zabaleta
Hart
Geen Hazard![]()
Zabaleta
naja ik zou het niet kunnen weten ik heb nooit met Hazard gespeeld
:)![]()
Vind ik ook, maar voor sommigen hier staat Hazard gelijk aan God. Ik noem geen namen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
reus > hazard
naja ik zou het niet kunnen weten ik heb nooit met Hazard gespeeld![]()
Ik heb Hazard nooit geprobeerd maar hij speelde niet echt bijzonder telkens wanneer hij tegen mij speelde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar voor sommigen hier staat Hazard gelijk aan God. Ik noem geen namen.
Rafinha > Hazard
:)![]()
heb je ze van hun step getrapt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Jorwol het volgende:
KSI en Nepenthez gezien op gamescom
/liefdagboek![]()
Ja tyfes negerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je ze van hun step getrapt?![]()
Dan is de enige optie Hummels skippen of Durm accepteren, ben ik bang.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef Zhano het volgende:
Team gemaakt om eens met Hazard te spelen, dus thanks maar nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |