Gelukkig was je al homo..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik word nog liever homo dan met zo'n mokkel (ja, want dat zijn het in dit geval) te moeten ouwehoeren.
Spijkenissequote:
de plus is daar een winkel van bloeiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- iemand doodgestoken in de plus
- overval in de plus
- iemand doodgeschoten parkeerplaats plus
ken je die bedrijfsleider die nikka?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de plus is daar een winkel van bloei
wat wou je doen
Plus geeft meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- overval in de plus
Ik kom vrij regelmatig in die Plus. Komen ook zat normale en nette mensen hoor. Het is wel een slechte wijk. Veel antillianen die de boel verzieken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- overval in de plus
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kom vrij regelmatig in die Plus. Komen ook zat normale en nette mensen hoor. Het is wel een slechte wijk. Veel antillianen die de boel verzieken.
Ik ben ook een keer bedreigd daar midden in dat winkelcentrum (Akkerhof). Toen heb ik 'em even een haal gegeven met een breekmesje. Had 'ie niet van terug. Het is al jaren geleden.
Niels0 himself.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?
Ik dacht Arjen Robbenquote:
Of Jason Stathamquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het is gewoon één Holland. Je kan het wel kunstmatig gaan scheiden en het los van elkaar gaan zien, maar dat maakt het niet minder belachelijk.
Besluit om het van elkaar te scheiden gebeurde door politieke besluitvorming in 1840 vanuit hun ivoren torentje. Het enige doel was om de dominantie van het grote Holland in te tomen, meer niet.
mensen die carbid schieten en rondrijden in de zestiende versnelling, vooral niet naar de randstad komen om te stappen svpquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:50 schreef Joene het volgende:
Mensen die de rust niet waarderen , lekker in de rampstad blijven svp!
Stappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:46 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
mensen die carbid schieten en rondrijden in de zestiende versnelling, vooral niet naar de randstad komen om te stappen svp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |