Ja bij de gemeente Amsterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:37 schreef pijltjegooien het volgende:
Vacature bij de overheid zeker?
Dit. En natuurlijk neemt niemand TS serieus als hij zegt "Dag met Dibble"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
Belachelijk wel dat je Bert na een dag hard werken op zo'n tijdstip nog lastigvalt.
Jij bent zeker zo eentje die de laatste half uur zoek is en dan bij de uitgang opduikt met jas en tas ingepakt ready to leavequote:
Begintijd is wanneer je van huis moet vertrekken, eindtijd wanneer je thuis arriveert.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die de laatste half uur zoek is en dan bij de uitgang opduikt met jas en tas ingepakt ready to leave
Vicieuze cirkel toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:36 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb dat ook altijd. Omdat ik geen werk heb kom ik pas half 6 mijn bed uit. Heeft het geen zin meer om te bellen.
Neehoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die de laatste half uur zoek is en dan bij de uitgang opduikt met jas en tas ingepakt ready to leave
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:41 schreef Brad het volgende:
Ik zou op zijn functie solliciteren. Schijnbaar is er ruimte voor verbetering.
Fuck, is het zo doorzichtigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef .sfinx het volgende:
Kan niet anders dan dat het een ambtenaarsfunctie betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |