Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets zieks gezien.. en ja ik keek vroeger al op rotten.com
ik heb het niet over wat er gaat gebeuren, ik heb het over jouw bizarre idee van wat zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er wordt geen demonstratie tegenhouden. Er wordt geadviseerd om de demonstratie op een andere plek te houden. Volgens mij mag er überhaupt niet een demonstratie verboden worden in Nederland. We kunnen nu naar de Schilderswijk gaan en demonstreren als je dat graag wilt.
Ben heel wat wijzer geworden daardoor over het menselijke lichaamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook... nog nachten van wakker gelegen als 13 jarige kleuter.
Dit idd... triest manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Angst = macht.
Bescherming van het volk is vergeten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
net zo ziek als dit
[ afbeelding ]
Adviseren een demonstratie ergens te houden waarbij wel de veiligheid gegarandeerd kan worden zodat je geen stenen tegen je hoofd krijgt? Ik ben een extremist, bah.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het niet over wat er gaat gebeuren, ik heb het over jouw bizarre idee van wat zou moeten kunnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
link even btw als je hem bij de hand hebt.
Hoe zet een overheid haar hakken in het zand?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dit idd... triest manzwakke overheid
keer hakken in het zand.
Ik snapte er juist geen kki meer vanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ben heel wat wijzer geworden daardoor over het menselijke lichaam
Ik ben geen politicus e.d. dus als ik echt een oplossing had zou ik die aandragen natuurlijk. Maar je snapt niet wat ik hiermee bedoel dus? je hebt geen enkel benul van wat ik hier mee zou kunnen bedoelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe zet een overheid haar hakken in het zand?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snapte er juist geen kki meer van
Nee, geef eens een hint.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben geen politicus e.d. dus als ik echt een oplossing had zou ik die aandragen natuurlijk. Maar je snapt niet wat ik hiermee bedoel dus? je hebt geen enkel benul van wat ik hier mee zou kunnen bedoelen?
Niet zo makkelijk toegeven als er wat mensen dreigen met bepaalde zaken.quote:
Wat is er toegegeven dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk toegeven als er wat mensen dreigen met bepaalde zaken.
Overheid zijn bange honden.
Ik kan in dezen alleen maar verliezen hequote:
Ik ben oprecht benieuwd naar wat er naar jouw mening toegegeven is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan in dezen alleen maar verliezen heof ik ga allemaal shit nu googlen en dat plakken hier voor jouw gerustheid of ik zeg gewoon ja zoek het lekker zelf eens op. Je doet nu net of je er niets van weet allemaal
Ik kies voor het laatste btw.
Waarom heb je het aldoor over toegegeven?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd naar wat er naar jouw mening toegegeven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom heb je het aldoor over toegegeven?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk toegeven als er wat mensen dreigen met bepaalde zaken.
Overheid zijn bange honden.
Een rustige demo in een uithoek waar niemand ooit komt. Geniaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Adviseren een demonstratie ergens te houden waarbij wel de veiligheid gegarandeerd kan worden zodat je geen stenen tegen je hoofd krijgt? Ik ben een extremist, bah.
nu niet bij de hand tho.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
link even btw als je hem bij de hand hebt.
Toegeven aan de wil van de mensen die dreigen met geweld.quote:
Wat is het alternatief dan? Een situatie opzoeken waarin de mogelijkheid tot nog veel meer geweld realistisch is?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een rustige demo in een uithoek waar niemand ooit komt. Geniaal.![]()
Je maakt een grapje toch?
Maar wat is er dan exact toegegeven?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toegeven aan de wil van de mensen die dreigen met geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |