Ongeveer iedereen die je maar kunt bedenken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef Belgosome het volgende:
Welke renners komen er nu naartoe voor het klassement/winst ?
Froome/Quintana/Rodriguez/Valverde/Aru/Evans/Kelderman/Uran/Hesjedal en nog een stuk of 10 die denken top-10 te kunnen gaan rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef Belgosome het volgende:
Welke renners komen er nu naartoe voor het klassement/winst ?
Laat ik het anders verwoorden : wie heeft zich speciaal getraind voor de vuelta? Renners die net een volledige tour hebben gereden kan ik misschien best niet in mijn team op Zweeler zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ongeveer iedereen die je maar kunt bedenken.
twitter:albertocontador twitterde op donderdag 14-08-2014 om 10:27:48Hi all.I want to announce I will ride the Vuelta a España.Here you have a little video.See you all in Jerez. http://t.co/nE965cq9mG reageer retweet
Schijnt dat 'ie al tijdens de Tour weer in training was. In dat geval zou z'n achterstand niet eens zo heel groot zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef Blik het volgende:
Ben benieuwd of dat slim is van Alberto, die kan daar toch nooit in topvorm verschijnen zou je zeggen?
Anyway, wat een geweldig deelnemersveld heeft deze Vuelta. 2 slagen beter dan de Tour.
Tinkoff is er gek genoeg voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef DeeBee het volgende:
Had toch verwacht dat Majka hier ook nog wel even zou rijden.
parcours ben ik niet direct met je eens. Giro heeft toch ook pareltjes van ritten ertussen zitten en wat mij betreft ook meer aansprekende bergen. Alleen hebben ze bijvoorbeeld vorig jaar zo'n pech gehad met het weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoveelste jaar op rij dat de Vuelta een mooier parcours en deelnemersveld heeft dan de giro. Echt de 2e grote ronde nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |