abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143384282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je enig idee wat vrijheid van meningsuiting betekent?

Dat is de vrijheid van meningsuiting zoals die is vastgelegd in de Grondwet. Die werkt tegenover de overheid. Daarnaast is er nog de werking in het maatschappelijk verkeer. Als je ontslagen wordt omdat je een mening hebt die de massa onwelgevallig is, dan heb je weinig aan die "vrijheid".
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:36:51 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143384288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, elke ambtenaar heeft zich te houden aan de Uitgangspunten online communicatie. En daarin heeft ze op meerdere punten gefaald en niet een klein beetje ook.
Hele waardevolle toevoeging. Op basis van denkbeelden alleen kan je iemand niet ontslaan, maar als blijkt dat ze zich niet aan een duidelijk protocol heeft gehouden sta je al sterker als je deze werknemer wil ontslaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143384291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je enig idee wat vrijheid van meningsuiting betekent?

Het betekent dat je een mening mag hebben zonder daarvoor vervolgd te worden.

Het betekent NIET dat je een mening mag hebben, zonder daarvoor consequenties te aanvaarden die losstaan van strafrecht.

Wilders en Van Gogh waren self-employed en hoeven dus aan niemand verantwoording af te leggen. De dame in kwestie moet dat wel, want zij is in dienst van de overheid.

Niks met twee maten meten. Hoe dom kan je zijn dat je dit niet begrijpt? :')

[ afbeelding ]
Dank voor het plaatje. _O_
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:37:16 #279
53267 TC03
pi_143384300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat is de vrijheid van meningsuiting zoals die is vastgelegd in de Grondwet. Die werkt tegenover de overheid. Daarnaast is er nog de werking in het maatschappelijk verkeer. Als je ontslagen wordt omdat je een mening hebt die de massa onwelgevallig is, dan heb je weinig aan die "vrijheid".
Die 'vrijheid' is er nooit geweest. En dat is maar goed ook.
pi_143384315
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zijn dat niet al die meermalen gedebunkte verhalen?
Who cares. De helft van de PVV adepten leven van verzonnen statistieken en verhalen. Moeten die ook allemaal ontslagen worden als ze het over islamisering hebben?
pi_143384324
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt niet..?
"wat de persoon die je quote suggereert" of "wat die quote impliceert"
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:38:26 #282
53267 TC03
pi_143384329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Who cares. De helft van de PVV adepten leven van verzonnen statistieken en verhalen. Moeten die ook allemaal ontslagen worden als ze het over islamisering hebben?
Wel als je 'adviseur integratie' in Rotterdam-Zuid bent ofzo ja.
pi_143384376
quote:

[..]

trololol
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:41:28 #284
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143384412
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

"wat de persoon die je quote suggereert" of "wat die quote impliceert"
Oh, je hebt gelijk. Bedankt voor de correctie dan. Heb nergens beweerd dat ik zo geweldig intelligent zou zijn dus pijn doet het niet hoor :D

Enige wat ik grappig vind is dat sommige mensen die 'links' zijn denken beter te zijn dan mensen die eerder 'rechts' zijn in hun opvattingen. Vind ik opvallend.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143384458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt dit ontslag op staande voet, nog sneller dan Kastanova bij @Home :+
Ik vrees dat het geloven van debiele complottheorieėn geen juridische grondslag is voor ontslag helaas. ;(

Achterlijk wief :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_143384467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, psychisch gestoord omdat ze:

1. Gelovig is.
2. Niet in staat is om nuances aan te brengen in complexe kwesties.
3. Zich niet realiseert wat voor gevolgen haar uitpraken kunnen hebben.

Kortom, een labiel persoon. Lekker vakken laten vullen bij de Jumbo, maar geen verantwoordelijkheid geven m.b.t. veiligheid.

Mensen die gelovig zijn moeten in hun handjes knijpen dat dat zo breed geaccepteerd wordt in Nederland, elke debiele mening die je er daarnįįst op nahoudt is echt een brug te ver.
Volgens mij is deze diagnose niet DSM IV proof.
pi_143384476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh, gaan we over woorden vallen?

Irrationeel. Labiel. Niet in staat vooruit te denken. Gebrek aan empathisch vermogen.

Zo beter? Hoe dan ook, niet iemand die je enige verantwoordelijkheid moet geven.
Labiel? Gebrek aan empathisch vermogen? Waar zou dat uit moeten blijken?

Irrationeel, ja. Althans, ik vind het zeer irrationeel om zo'n ongeloofwaardig theorie te geloven. Maar om daarom te zeggen dat iemand per definitie ongeschikt is voor z'n werk gaat mij te ver. In bepaalde landen is dit gewoon door de msm als nieuwsbericht gebracht, dus ik denk dat er wel meer mensen in de wereld in geloven. Daarbij is het ook een beetje willen geloven, omdat je natuurlijk niet wil dat de godsdienst die je aanhangt met de gruwelijkheden van IS in verband gebracht worden.

Ik ken iemand die gelooft er heilig in dat de Amerikanen betrokken waren bij 9/11 en die heeft gewoon een goede baan en functioneert daar zeer goed. Het een hoeft het ander niet in de weg te staan.
pi_143384480
quote:

[..]

Ach, als morgen Rutte de holocaust gaat ontkennen mag hij wmb zijn biezen pakken. Daar zijn ook genoeg Google "bewijzen" voor te vinden. :')
pi_143384533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ach, als morgen Rutte de holocaust gaat ontkennen mag hij wmb zijn biezen pakken. Daar zijn ook genoeg Google "bewijzen" voor te vinden. :')
Een duizenden malen onderzocht historisch feit vergelijken met een ongoing situatie. Ja goede vergelijking ook.
pi_143384557
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is bij wet verboden. Het geloven in false flag events e.d. bij mij weten niet.
pi_143384561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, wat een zeldzame zeperds van reacties hier. Dit mens is gestoord. Maakt het nou echt in jullie ogen uit, van welke partij ze lid is? En maken jullie nou echt van haar een pars pro toto voor de hele partij? Alsof deze sufkut een standaard PvdA (goed opletten, Heatwave, zo spel je die partijnaam) lid is? Of dat haar gedachtengoed een voorgeschreven partijregel is of zo?

Er zou een verplichte IQ test moeten komen voor users die in NWS (en POL) moeten komen. Of een test om te zien of iemand überhaupt enige binding met de werkelijkheid heeft.

Of misschien eens een forum OND(erbuik) laten opzetten, waar lekker dit soort kroegpraat losgelaten kan worden.
Ja, of je maakt je gewoon niet zo druk over wat wildvreemden op een internetforum schrijven :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_143384576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die 'vrijheid' is er nooit geweest. En dat is maar goed ook.
Ja goed zeg, omdat het een ander betreft is het opeens "goed".
pi_143384579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat is bij wet verboden. Het geloven in false flag events e.d. bij mij weten niet.
Antisemitisme ook niet?
I´m back.
pi_143384626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wel als je 'adviseur integratie' in Rotterdam-Zuid bent ofzo ja.
Oh, dan moeten de PVV adepten wel ontzien worden natuurlijk.
pi_143384638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Antisemitisme ook niet?
Geen sprake van. Ze spreekt over zionisten.
pi_143384694
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Een duizenden malen onderzocht historisch feit vergelijken met een ongoing situatie. Ja goede vergelijking ook.
Nee, een hele bevolkingsgroep die er geen zak mee te maken hebben wegzetten als de grote bazen van ISIS is een lekkere... :')
pi_143384695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Geen sprake van. Ze spreekt over zionisten.
Erachter schuil gaat een diep gefundeerd antisemitisme. Ik zeg niet eens "wrs", lijkt me duidelijk dat dit zo is.
I´m back.
pi_143384708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Antisemitisme ook niet?
Ik denk oprecht dat zij geen antisemiet is. Althans, dat blijkt nergens uit. Op z'n hoogst een antizionist.

Antizionisme is wezenlijk anders dan antisemitisme. Niet voor niets zijn er grote aantallen antizionistische Joden. Daarbij zijn ook lang niet alle zionisten joods, dus was dat aangaat...
pi_143384722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Erachter schuil gaat een diep gefundeerd antisemitisme. Ik zeg niet eens "wrs", lijkt me duidelijk dat dit zo is.
Dit is laster.

Ze zegt wat ze zegt en dat doet ze duidelijk. Nergens blijkt uit dat er sprake is van antisemitisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')