quote:Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef byah het volgende:
Kan alleen maar tegenvallen, maar we gaan het zien
Onzin dit. Ik dicht de creatieve geesten achter het meesterwerk dat Breaking Bad heet heel veel meer credits toe.quote:
Over een uurtje begint het op AMC, dus daarna kan je het binnen hengelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:41 schreef Buttarfly het volgende:
Hoe laat komt het eigenlijk op netflix? Stond alleen 9 februari
Aflevering 1 staat erop.quote:Op maandag 9 februari 2015 07:37 schreef sneakydesert het volgende:
Ben benieuwd, hopelijk staat ie snel op netflix vandaag.
Viel gruwelijk tegen, wat was dit slecht. Dramaonwaardig. Tweede seizoen moet je niet doen. Afschuwelijk! Snel door naar American Crime, dat zal een stuk beter zijn!quote:Op maandag 9 februari 2015 07:50 schreef sneakydesert het volgende:
Al die zanikers die er weinig van verwachten. ik hoop oprecht dat ze oprotten als het ze daadwerkelijk tegenvalt.
Ik ben net tien minuten aan het kijken en ik vind hem geweldigquote:Op maandag 9 februari 2015 08:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Viel gruwelijk tegen, wat was dit slecht. Dramaonwaardig. Tweede seizoen moet je niet doen. Afschuwelijk! Snel door naar American Crime, dat zal een stuk beter zijn!
Maar niet zo geweldig dat je gewoon doorkijkt in plaats van toch weer FOK! op te zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik ben net tien minuten aan het kijken en ik vind hem geweldig
I lol'edquote:Op maandag 9 februari 2015 09:17 schreef Apostrof het volgende:
Wat een opener. En dat einde . Alle hype is tot nu toe terecht.
Ondertussen moet er wel nieuws op de frontpage komen hequote:Op maandag 9 februari 2015 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar niet zo geweldig dat je gewoon doorkijkt in plaats van toch weer FOK! op te zoeken.
BB begon ook langzaam vergeleken met het eind.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:13 schreef Jovatov het volgende:
Prima eerste aflevering.
De regie is erg duidelijk erg Breaking Bad. Verder is het allemaal nog wat kalmpjes, maar ik ga er vanuit dat het langzaam maar zeker helemaal losgaat
Of denk aan Bob Odenkirk na Fargo.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Misschien toch maar eens bekijken vanavond om te zien of het wat is. Ik vind 'm in BB wel wat hebben, maar of het genoeg is voor een spin-off? Meestal haalt dat het toch echt niet (denk aan 'Joey' na Friends).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |