Noprobquote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wist ik veel, ik dacht dat het zich na Breaking Bad zou afspelen Ik verder geen trailers bekeken hoor, gewoon de OP gelezen en daar stond het niet in.
Oh dan komt het wel goed denk ik, al kan het zijn dat Gus Fring wellicht wel in beeld komt want Saul kon Gus ja al voor Walter.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noprob
Het speelt zich 5 jaar voor de gebeurtenissen van BB af
Hoop het van harte! Nóg beterquote:We’re hearing reports that Bob Odenkirk’s Breaking Bad spin-off show is better than its predecessor.
According to Esquire columnist Stephen Marche, who has had a sneak preview of what’s to come, the first two episodes are not only ‘better’, they’re ‘smarter’ AND ‘sharper’.
‘I have never seen a prequel handled so cleverly,’ he said
Hmmm, Saul was een beetje een komisch karakter in BB.quote:
2 dagen, 2 afleveringenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Mss het volgende:
Ze beginnen met een dubbele aflevering zo te zien! Ben erg benieuwd
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef kree het volgende:
Even in de gaten houden, deze wil ik wel een poging geven
quote:
Was met Fargo ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef VacaLoca het volgende:
Huh kom nu pas achter dat het ook op netflix komt. Dacht eerst even dat dan in zn geheel op netflix zou verschijnen in 1 keer, maar ze komen dag na uitzending op AMC.
Ik hoop dat meer series dit zo gaan doen! Dan wil ik wel m'n Netflix abo behouden.
Als elke serie dag erna op Netflix zou staan zouden er heel veel mensen stoppen met downloaden en die 9 euro per maand er voor over hebben.
Ja. stond vorige week o.a. op de facebook pagina van Netflix.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Komt het dan op de Nederlandse Netflix?
Heb ik gezegd dat het al uitgezonden is dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is nog niet uit toch? 9 februari staat er op imdb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |