De laatste scene van ep2 is wel een aardige twist de dramatische kant uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:01 schreef Vatta het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een soort gerecyclede versie van de scene met Tuco, Walt en Jesse bij dat autokerkhof maar dan met een komisch tintje. Dat komische kan ik wel waarderen maar anderzijds vind ik Better Call Saul tot nu toe iets te veel comedy en te weinig drama. Vooraf werd door Odenkirk aangegeven dat het voornamelijk drama zou bevatten.
Was al bang dat ik de enige was die dat vond. Tuco werd echt neergezet als iemand met een IQ van 3. Tuurlijk we zagen al in BB dat hij roekeloos is, maar vond die scene te cheesy.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Vond afl 2 erg sterk, al was de woestijn scene net even iets teveel onsubtiele comedy met Tuco.
Ik denk trouwens niet dat we een Gus gaan zien. In Breaking Bad kende hij Gus volgens mij niet direct maar via a guy who knows a guy who knows another guy. Wel jammer dat ze toen niet hadden gedaan dat het oude kennissen waren ofzo, dan hadden ze wel meer van zijn backstory kunnen doen in deze serie. Nu zou het dus niet echt waarheidsgetrouw aan BB zijn als ze het zouden doen.
Cheesy, nee.. vond het even spannend met die knipschaar hoor, maar het was wel, ik hoop onbedoeld, lachwekkend daarna.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die dat vond. Tuco werd echt neergezet als iemand met een IQ van 3. Tuurlijk we zagen al in BB dat hij roekeloos is, maar vond die scene te cheesy.
Mwa, weinig spannends aan dat is het probleem met prequels. In BB leefde hij en had hij 10 vingers, je weet dus al dat er niets gebeurd. Verder dan dat wel een erg goeie scene en flink van genoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Cheesy, nee.. vond het even spannend met die knipschaar hoor, maar het was wel, ik hoop onbedoeld, lachwekkend daarna.
Ook zonder BB hadden ze de naamgever van de serie niet in aflevering 2 vermoordquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:
In BB leefde hij en had hij 10 vingers
Zit wat in, maar ben altijd zo'n tutje dat alles uitgooid qua bel/telefoon en helemaal ervoor gaat zitten dus ik vond het even spannend.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, weinig spannends aan dat is het probleem met prequels. In BB leefde hij en had hij 10 vingers, je weet dus al dat er niets gebeurd. Verder dan dat wel een erg goeie scene en flink van genoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. keek ik toch even weg, soepstengels waren hilarisch, ben benieuwd of we die twee nog terug gaan zien..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik heb anders nog geen Saul gezien, tot nu toe lijken ze zich vooral te richten op ene Jimmyquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ook zonder BB hadden ze de naamgever van de serie niet in aflevering 2 vermoord
Dat!quote:
Triest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik heb anders nog geen Saul gezien, tot nu toe lijken ze zich vooral te richten op ene Jimmy
gast, ga andere topics vervuilen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen Saul gezien, tot nu toe lijken ze zich vooral te richten op ene Jimmy
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die shots zijn inderdaad fantastisch, en met datWas niets van te zien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. keek ik toch even weg, soepstengels waren hilarisch, ben benieuwd of we die twee nog terug gaan zien..
Laat m toch joh, hij mag toch wel een grapje maken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
gast, ga andere topics vervuilen.
Überhaupt die stilte in het beginquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:48 schreef Remqo het volgende:
Ik vond die pleidooi in afl. 1 wel mooi.
We zijn allemaal jong geweest en hebben domme dingen gedaan etc.
En dan later die videobeelden
In BB zitten we ook 5 jaar verder. Zal in de loop van de jaren wel veranderd zijn qua gedrag. Hij is wat ongecontroleerd maar nog steeds een nasty mofo hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die dat vond. Tuco werd echt neergezet als iemand met een IQ van 3. Tuurlijk we zagen al in BB dat hij roekeloos is, maar vond die scene te cheesy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |