Eens. Net de tweede gekeken en ik ben toch fan. Gelukkig maar, ik vond het echt zonde. .quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef BroesWillems het volgende:
Heerlijke 2e aflevering, de vertrouwde sfeer, de dialogen, de humor en de vage shit. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ben nu weer gehyped.
En jij had dat niet verwacht?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Nober het volgende:
6.881.000 kijkers voor aflevering 1.
http://tvbythenumbers.zap(...)atlanta-more/361257/
Breaking Bad haalde dat alleen met de laatste aflevering van de hele reeks.
Ik vrees het laatstequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de bedoeling, of snap ik het nou niet meer?
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trouwens: als de serie begint met een flash forward van Saul na BB, is het toch onvermijdelijk dat Walter en Jessie er ook nog in voorkomen?
Hier de volledige cast. Wat me wel opviel was dat Tuco er is bijgevoegd want toen ik een paar dagen terug keek, stond hij er nog niet bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trouwens: als de serie begint met een flash forward van Saul na BB, is het toch onvermijdelijk dat Walter en Jessie er ook nog in voorkomen?
Welk verhaal is er nog te vertellen van Saul & Walter & Jesse?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat ze de kijkers wilden verrassen. In een interview gaf Gilligan al aan dat de kijkers al in aflevering 1 een nog niet eerder genoemde oude bekende konden verwachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hier de volledige cast. Wat me wel opviel was dat Tuco er is bijgevoegd want toen ik een paar dagen terug keek, stond hij er nog niet bij.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - Full Cast & Crew - IMDb
Nee, ik ben zondag ook weer begonnenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik trouwens de enige die BB weer aan het kijken is ?
Het moet dan ook niet Breaking Bad minus Walter & Jesse worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Vond afl 2 erg sterk, al was de woestijn scene net even iets teveel onsubtiele comedy met Tuco.
Ik denk trouwens niet dat we een Gus gaan zien. In Breaking Bad kende hij Gus volgens mij niet direct maar via a guy who knows a guy who knows another guy. Wel jammer dat ze toen niet hadden gedaan dat het oude kennissen waren ofzo, dan hadden ze wel meer van zijn backstory kunnen doen in deze serie. Nu zou het dus niet echt waarheidsgetrouw aan BB zijn als ze het zouden doen.
Dat was het dus Ik hoorde die stem en zag z'n kop en zat al de hele tijd te denken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
Voorlopig erg tof!
Tuco .
En Vaas natuurlijk !
[ afbeelding ]
Was inderdaad wel een soort gerecyclede versie van de scene met Tuco, Walt en Jesse bij dat autokerkhof maar dan met een komisch tintje. Dat komische kan ik wel waarderen maar anderzijds vind ik Better Call Saul tot nu toe iets te veel comedy en te weinig drama. Vooraf werd door Odenkirk aangegeven dat het voornamelijk drama zou bevatten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Vond afl 2 erg sterk, al was de woestijn scene net even iets teveel onsubtiele comedy met Tuco.
\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |