Ze zorgen er juist voor dat de hele buurt verpauperd.quote:
Beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze zorgen er juist voor dat de hele buurt verpauperd.Hoe meer moslims er in je wijk komen wonen, hoe minder je huis waard wordt.
Iedereen die geen moslimknuffelaar is is een PVV'er!!!quote:
Met je kakschoenen en je wanna-be zakenman looks ja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef wenfer2 het volgende:
Denken dat je met je zogenaamde´moslim looks´ mijn flamboyante stijl kan evenaren.
hopen dat goede kleding je kutkop verbergtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef wenfer2 het volgende:
Denken dat je met je zogenaamde´moslim looks´ mijn flamboyante stijl kan evenaren.
iedereen die niet extreemrechts is is een moslimknuffelaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Iedereen die geen moslimknuffelaar is is een PVV'er!!!![]()
Ik ben bloedserieus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:00 schreef RetRy32 het volgende:
Ik weet overigens niet of die boys hier fatoe maken of serieus zijn.
Ik neem aan dat het provocerend getroll is, al hoewel ik veel mensen ken die het zouden menen.
Ik ben eerder links dan rechts.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
iedereen die niet extreemrechts is is een moslimknuffelaar![]()
Asexueel zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Sowieso denken dat linkse mensen ook geen hekel hebben aan moslims.
Nee, hebben we niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Sowieso denken dat linkse mensen ook geen hekel hebben aan moslims.
Kun je godverdomme lezen, analfabeet?quote:
Lol. Ik moet wel altijd lachen om jou man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:03 schreef wenfer2 het volgende:
Boii met moslim look die het waagt mij er van te betichten een zakenmannenlook te hebben. De hilariteit en treurnis.
Boeiend... Ik prefereer de x.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je godverdomme lezen, analfabeet?![]()
HET IS ASEKSUEEL, IN HET NEDERLANDS SCHRIJVEN WE SEKS MET '-KS', OK?!?!!?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:06 schreef deadprez het volgende:
het is naultje hou je moeder thuis want ik bal der
bitch doe normaal ik word je kale stiefvaderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |