We zijn allemaal nutteloos. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nutteloze user zul je bedoelen.
dus je beweert dat alle mensen nutteloos zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
We zijn allemaal nutteloos. Wen er maar aan.
nee, ik ben niet nutteloos. wen daar maar aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
We zijn allemaal nutteloos. Wen er maar aan.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
dus je beweert dat alle mensen nutteloos zijn?
Met dat konijn dat in je avatar staat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wakker worden morgenvroeg.
Neequote:
Bedanktquote:
Ik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Zullen vast wel mensen zijn op deze wereld die niet nutteloos zijn
Wat is je toegevoegde waarde aan deze wereld dan? De vervuiling van de aarde, het uitroeien van andere diersoorten, het uitroeien van je eigen soort? Als puntje bij paaltje komt zijn mensen in zijn algemeen nutteloos en voegen niets goeds toe aan deze wereld. Ze hebben echter een enorm ego en verbeelden zich een hoop op niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik ben niet nutteloos. wen daar maar aan
Da's een eekhoorn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Met dat konijn dat in je avatar staat?
Je vergeet niets-toevoegende-topics plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is je toegevoegde waarde aan deze wereld dan? De vervuiling van de aarde, het uitroeien van andere diersoorten, het uitroeien van je eigen soort? Als puntje bij paaltje komt zijn mensen in zijn algemeen nutteloos en voegen niets goeds toe aan deze wereld. Ze hebben echter een enorm ego en verbeelden zich een hoop op niets.
En niets-toevoegende-reacties plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Je vergeet niets-toevoegende-topics plaatsen.
Zal ik deze doodverwensing maar even rapporteren bij de mods.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Rekkie het volgende:
Lekker belangrijk dat we volgens een willekeurig jank-topicstarter allemaal nutteloos zijn.
Aids-emo dat je bent.
Je nutteloos voelen, dat is pas nutteloos.
Doe een Robin Williams, probleem opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |