verzekerd natuurlijk, straks lopen ze met de doos te smijten ofzo :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Is 300 inc verzekerd verzenden of normale verzending?
Ben ook niet in Nederlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef johnson555 het volgende:
Dammm als ik in nl was, had ik zelfs 350 geboden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 23:36:24 ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Buynow 250euro!Misschien lijken jij en ik wel heel erg op elkaar :p wie zegt dat het 'jouw' avatar is :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik hem zelf gemaakt heb (via avatar software dat wel).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Misschien lijken jij en ik wel heel erg op elkaar :p wie zegt dat het 'jouw' avatar is :p
Dit is echt een superdeal, vooral als je ziet dat e voor t dubbele weggaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ben ook niet in NederlandMaar dan kan ik hem af laten leveren bij iemand anders
sleeping dogs? als in het spel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Dit is echt een superdeal, vooral als je ziet dat e voor t dubbele weggaan
Iets met slapende honden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Buynow 250euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag rustig komen mee eten hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar bedankt, door die foto's weet ik nu waar je woont![]()
nu ga je eraan
well atleast let me buy you diner firstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef eliasbar het volgende:
[..]
je mag rustig komen mee eten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |