Wauw.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of jullie deze herkennen
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, een paar. Maar daar ga ik me morgen wel over buigen. Moet nu slapen.
Vind m wel echt goed.
Goedzo! Ik vind deze echt al stukken beter!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of jullie deze herkennen
Geen tips, maar mooi gedaan! Hoe lang deed je erover?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening gemaakt van mijn kat. Iemand nog tips?
Hmm op stage deed ik er een uurtje of 2 over denk ik. Met af en toe wat tussenpauzesquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Geen tips, maar mooi gedaan! Hoe lang deed je erover?
Wacht, misschien kun je de volgende keer nog iets meer spelen met de zon? Ik zie niet echt een schaduw van de kat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm op stage deed ik er een uurtje of 2 over denk ik. Met af en toe wat tussenpauzes
Hmm ja kan wel beter inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:43 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Wacht, misschien kun je de volgende keer nog iets meer spelen met de zon? Ik zie niet echt een schaduw van de kat.
Netjes, hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening gemaakt van mijn kat. Iemand nog tips?
Haha nice hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Een tekening gemaakt van mijn vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Start met het bestuderen van anatomie. Je bent aan het symbooltekenen, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledig getekend in MS Paint.
Thanks voor je tipquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Start met het bestuderen van anatomie. Je bent aan het symbooltekenen, dat werkt niet.
(mits het is getekend met muis, dangood job)
Goed kanaal:
https://www.youtube.com/user/ProkoTV
Dat je niet kijkt naar hoe iets eruit ziet maar in plaats daarvan het 'symbool' tekent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Google helpt me niet
Wauw! Het landschap is erg realistischquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:52 schreef over_hedge het volgende:
Lang niet gepost hier !Maar was op zoek naar een topic als dit. Ik ben voor het eerst bezig met een Matte painting. De basis is een foto die ik zelf gemaakt heb ik ijsland. Ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaaf. Helemaal omdat het ook nog eens op basis van een zelfgemaakte foto is.
het landschap is een foto die ik gemaakt heb in ijsland. Klein beetje aangepast door een berg links weg te halen. En daar die stad voor in de plaats te zetten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw! Het landschap is erg realistischHoe lang ben je hiermee bezig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |