Goed dat je in ieder geval bent begonnen! Ik ken GoT niet maar denk dat niet in de buurt komt. Eerst beginnen met het goed bestuderen van het lichaam en hoofd?quote:Op zondag 12 april 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyrion Lannister uit Game of Thrones. Iemand nog verbeterpuntjes?
[ afbeelding ]
Hij is een dwerg hèquote:Op zondag 12 april 2015 23:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval bent begonnen! Ik ken GoT niet maar denk dat niet in de buurt komt. Eerst beginnen met het goed bestuderen van het lichaam en hoofd?
(Ik ben overigens ook niet zo een held in mensen tekenen zoals de rest hier. Maar oefening baart kunst!)
Dat doet verder niets af aan het feit dat het er simpelweg niet goed uitziet. Sorryquote:Op zondag 12 april 2015 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een dwerg hè
Al blijft anatomie wel lastig.
Hmm okéquote:Op zondag 12 april 2015 23:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat doet verder niets af aan het feit dat het er simpelweg niet goed uitziet. Sorry
Dat het Tyrion Lannister is, kan ik er nog wel op uit maken. Wat vind je er zelf van?quote:Op zondag 12 april 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyrion Lannister uit Game of Thrones. Iemand nog verbeterpuntjes?
[ afbeelding ]
Achtergrond vind ik matig (sowieso niet mijn sterkste punt), en de anatomie klopt dus niet echt van Tyrion. Maar voor de rest vind ik het gezicht wel aardig geluktquote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef Samael het volgende:
[..]
Dat het Tyrion Lannister is, kan ik er nog wel op uit maken. Wat vind je er zelf van?
Niet zo boos doen hé. Geen wonder dat het geen stormloop topic isquote:Op zondag 12 april 2015 23:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat doet verder niets af aan het feit dat het er simpelweg niet goed uitziet. Sorry
Als dit een van de je eerste digitale tekeningen is, dan kan ik er niet echt over oordelen. Er zijn inderdaad genoeg verbeterpunten, maar ergens denk ik dat je dat zelf ook wel inziet. Gewoon blijven proberen en veel tutorials bekijken op Youtube.quote:Op zondag 12 april 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achtergrond vind ik matig (sowieso niet mijn sterkste punt), en de anatomie klopt dus niet echt van Tyrion. Maar voor de rest vind ik het gezicht wel aardig gelukt
Het is niet een van mijn eerst digitale tekeningenquote:Op zondag 12 april 2015 23:34 schreef Samael het volgende:
[..]
Als dit een van de je eerste digitale tekeningen is, dan kan ik er niet echt over oordelen. Er zijn inderdaad genoeg verbeterpunten, maar ergens denk ik dat je dat zelf ook wel inziet. Gewoon blijven proberen en veel tutorials bekijken op Youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |