Nee, want hij zal ook nooit meer een grap maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Vroeger kon ik wel om hem lachten
Nu niet
hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, want hij zal ook nooit meer een grap maken.
Ha-ha.
Zeker triest, maar dat wil niet zeggen dat hij een goed acteur was.quote:
MY ASS IS ON A TREEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga huilen als Tom Green dood is
Uuhhm Tom Green is al een paar jaar geleden overleden dude...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga huilen als Tom Green dood is
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Greenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Uuhhm Tom Green is al een paar jaar geleden overleden dude...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Uuhhm Tom Green is al een paar jaar geleden overleden dude...
Hij is in besloten kringen overleden. Heel weinig mensen weten ervan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Green
Dan zijn ze zeker zijn wiki vergeten bij te werken.
Same, vond er over het algemeen gewoon weinig aan en regelmatig ronduit irritant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lijk wel de enige die die kerel in geen enkele film leuk vond
Iedereen maar positief doen hoe leuk hij was en hoe goed hij kon acteren.... nou ik ken geen enkele film van hem waar ik het einde heb weten te halen. Zelfs Ms. Doubtfire vond ik ontzettend irritant. Met z' n vervelende kutstem.
Klacht: gaat iemand dood is ineens alles positief. MAAR NIEMAND DIE KRAAIT DAT HIJ DRUGSVERSLAAFDE WAS HE
In zijn serieuzer werk was hij inderdaad beduidend minder irritantquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond 'm eigenlijk alleen goed in serieuze rollen, z'n comedies waren inderdaad meestal waardeloos en te flauw voor woorden.
|hahahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Hij is in besloten kringen overleden. Heel weinig mensen weten ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |