Ach joh, het zijn kinderen. Toen ik mij nog gedroeg als een kleuter omdat ik toen ook zelf een kleuter was, toen deed ik ook meisjes plagen om zoentjes te vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef quirina het volgende:
Tut..tut.tut.
Wat een taalgebruik weer.

Gevraagd aan de Rechter, dank u wel voor de taakstraf, mag ik deze teruggeven? Toen zei de Rechter nee.quote:

Je bent echt een eersteklas debiel Ramco.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Ach joh, het zijn kinderen. Toen ik mij nog gedroeg als een kleuter omdat ik toen ook zelf een kleuter was, toen deed ik ook meisjes plagen om zoentjes te vragen.
Ze vinden me eigenlijk afgoddelijk en willen mijn goedkeuring, dat zij beter zijn dan ik. Dat zij beter snappen en begrijpen hoe mijn problemen zijn, en hoe deze op te lossen of onoplosbaar zijn.
Hypocriet en narcistisch afzeiken kan elke Nederlander als cognitief vermogen. Maar een ander helpen als die daarom vraagt, en dan ook daadwerkelijk met een toepasbare oplossing komen, dat lukt die hersenlozen miepende eikels dan weer niet.
Maar het lokt wel ongewenst taalgebruik uit, welke ik het echte leven op straat in bijzijn van een dame niet zou durven te bezigen. Kan ik mijn excuus aanbieden voor deze onoverkomelijkheid?

Het is geen Marko, het is geen Remco.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent echt een eersteklas debiel Ramco.

Gewoon je uitkering stopzetten; ben je in 1x van het UWV af en kan jezelf weer voor inkomsten zorgen.quote:

Klopt Remvo, zo naar bed, morgen weer werken he... niet iedereen kan op bed blijven liggen stinken en van z'n uitkering genieten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:46 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Het is geen Marko, het is geen Remco.
Het is Remko, moeilijk heh een gespreksonderwerp juist benoemen.
Moet je niet in bed liggen? De lantaarnpalen zijn al aan, en Sesamstraat is ook afgelopen.

Jawel want de gevolgen tel je niet mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Gewoon je uitkering stopzetten; ben je in 1x van het UWV af en kan jezelf weer voor inkomsten zorgen.
Zooo moelijk is dat toch niet.

Doe eens even niet zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Het_fijtje het volgende:
Knul?
Ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo een godsgruwelijk takkewijf zou zijn waar een dode hond nog de zenuwen van krijgt als hij eroverheen zou moeten.
Mafkees, klapmongool

Gewoon gaan werken; word je vanzelf op je uitkering gekort.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Het_fijtje het volgende:
Jawel want de gevolgen tel je niet mee.
Gevolg zonder inkomen geen woning of andere randvoorwaarden van een levenstandaard welke arbeid mogelijk maakt. Hoe ga ik het oplossen als ik zonder inkomen ook geen mogelijkheden meer heb om aan werk te komen?
Zo moeilijk is dat toch niet?

Dat zal waarschijnlijk toch gebeuren. De uitvoerder moet namelijk passend werk hebben; die kans acht ik niet al te groot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
En nu? Moet ik dan maar in detentie omdat ik een taakstraf wel wil voldoen, maar medisch dat niet mag? Dat zou ook oneerlijk en onredelijk zijn.
Want vind jij?

Als iemand nog op halve snelheid 10 uur per week kan schoffelen, en een theoretisch inkomen van 50% van het minimumluuroon zou moeten verdienen voor wat hij per uur presteert, wordt hij afgekeurd, en met max 10 uur in de week wordt hij waarschijnlijk volledig afgekeurd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk toch gebeuren. De uitvoerder moet namelijk passend werk hebben; die kans acht ik niet al te groot.
Of het oneerlijk is dat is een lastige kwestie; je moet een straf krijgen. Als blijkt dat een taakstraf niet realistisch is dan is detentie voor zover ik weet het enige alternatief. Ik zou mij naar SRN overigens anders opstellen als dat je doet in de brieven naar het UWV. Om hoeveel uur taakstraf gaat het overigens?

Ben het geheel met je eens. Echter je ziet een medische factor over het hoofd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef Leandra het volgende:
Alleen eerste pagina gelezen, maar 100% arbeidsongeschikt hoeft niet te betekenen dat iemand helemaal geen werkzaamheden meer kan uitvoeren.
Binnen de WAO en WIA is arbeidsongeschiktheid een percentage dat gekoppeld is aan de verdiencapaciteit.
Het kan dus wel zijn dat iemand nog bepaalde werkzaamheden kan doen voor een beperkt aantal uur, maar als dat beperkte aantal uur per week en het inkomen dat bij die werkwerkzaamheden hoort een inkomensverlies oplevert van 90% dan word je dus volledig afgekeurd.

Okee fijn dat je wat toevoegd aan onze maatschappij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Gevraagd aan de Rechter, dank u wel voor de taakstraf, mag ik deze teruggeven? Toen zei de Rechter nee.

Tuurlijk is het voor het UWV veel makkelijker om elke maand een uitkering aan mij te geven, en mij voor de rest aan me lot overlaten. Echter daar heb ik niets aan, en ik koop daar niets voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik had toch eerst moeten bijlezen, TS is inmiddels van dwars naar uitermate onaangenaam gegaan.
Dwars kan ik waarderen, ik moest zelfs lachen om de brief aan het UWV, maar als ze al 6 jaar niets meer hebben laten horen, dan gok ik zo dat het iedereen een stuk minder ellende kost als ze maandelijks zonder problemen een uitkering aan TS overmaken dan wanneer ze hem daar iedere keer op kantoor hebben.
Heeft het contact met het UWV wel eens contact met justitie opgeleverd TS?

Door de uitvoerder taakstraffen aan te wijzen keuringsarts, en dat is het UWV standaard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Bucketlist het volgende:
Kan je SRN niet verzoeken of zij zelf een keuringsarts in kunnen schakelen?
(Besluit tenuitvoerlegging taakstraffen)
Artikel 17
De taakgestrafte kan door de uitvoerder taakstraffen worden opgedragen, voordat het verrichten van de taakstraf aanvangt, zich door een door de uitvoerder taakstraffen aan te wijzen keuringsarts medisch te laten keuren, indien de werkzaamheden dit vereisen, de taakgestrafte medische klachten heeft of arbeidsongeschikt is.

Volgens mij heb je anders nog steeds niet aangegeven wat JIJ doet om weer aan t werk te komen, Rambo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voor het UWV veel makkelijker om elke maand een uitkering aan mij te geven, en mij voor de rest aan me lot overlaten. Echter daar heb ik niets aan, en ik koop daar niets voor.
Ik wil werken, en ik het zelfs het wettelijk recht op arbeidsvreugde. Ik wil niets anders dan zoals een ieder ander werken. En daarbij heb ik mijn pluspunten en ook mijn minpunten.
En sorry voor eerder geetaleerd taalgebruik in dit topic, sommige vroegen om een dergelijk antwoord. Maar ben het met je eens, hoever moet je meegaan met die opruiers die eigenlijk de inhoud van het topic om zeep helpen.
Een wijze les geleerd, volgende keer zal ik eerst tot tien tellen voordat ik mijn vocabulaire capaciteiten in het onaangename van stal haal.
Mea Culpa, dame

Wie betaald die bepaald, en UWV betaald mijn uitkering.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Hoe houdt het UWV tegen dat jij werk zoekt?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |