abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143359059
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Gewoon niet meer komen opdagen op afspraken en nergens meer op reageren
Maar dan word bij mij meteen mijn uitkering stop gezet, en zonder inkomen kan ik niet solliciteren. En als ik al werk vind, dan kan ik niet meteen full-time werken voor mijn eigen inkomen, ook al wil ik wel.

quote:
en gewoon zoals het hoort op eigen houtje een nieuwe baan gezocht :)
Het zoeken is ook geen probleem, ik solliciteer ook stiekem en ben bezig om te kijken om onafhankelijk te werken zoals bij Freelance, ZZP'er of meerdere part-time banen. Maar zoeken is ook niet zo moeilijk, het vinden van een baan nekt me nogal. ;(

quote:
Ik ben toen wel nog gekort op mn uitkering omdat ik afspraken niet na kwam maargoed, tegen die tijd was ik al begonnen bij een nieuwe baas :)
Tja dat is mazzel hebben. Als ik gekort word dan kan ik de huur niet betalen, maar dus ook zonder inkomen geen printen van brieven of reizen naar een sollicitatie gesprek.
Was ik maar in de rijkelijke omstandigheid om tegen het UWV te zeggen dat ze op de klippen kunnen lopen. Maar ik straf mijzelf ermee. Enerzijds heb ik het UWV nodig, anderzijds zou ik het liefst mijn eigen plan trekken en zelfstandig op eigen persoonlijke titel mijn eigen problemen oplossen. Helaas, in Nederland ben je afhankelijk van de overheid en als je die eenmaal tegen hebt kan je amper nog een kant op.

Ik zit klem in een situatie zonder dat te willen of te wensen, en ik zie geen uitweg om aan de ijzeren greep van de overheid te ontkomen ook al wil ik niets liever dan dat.

Snap je me?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:21:23 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143359176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:17 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Maar dan word bij mij meteen mijn uitkering stop gezet, en zonder inkomen kan ik niet solliciteren. En als ik al werk vind, dan kan ik niet meteen full-time werken voor mijn eigen inkomen, ook al wil ik wel.

[..]

Het zoeken is ook geen probleem, ik solliciteer ook stiekem en ben bezig om te kijken om onafhankelijk te werken zoals bij Freelance, ZZP'er of meerdere part-time banen. Maar zoeken is ook niet zo moeilijk, het vinden van een baan nekt me nogal. ;(

[..]

Tja dat is mazzel hebben. Als ik gekort word dan kan ik de huur niet betalen, maar dus ook zonder inkomen geen printen van brieven of reizen naar een sollicitatie gesprek.
Was ik maar in de rijkelijke omstandigheid om tegen het UWV te zeggen dat ze op de klippen kunnen lopen. Maar ik straf mijzelf ermee. Enerzijds heb ik het UWV nodig, anderzijds zou ik het liefst mijn eigen plan trekken en zelfstandig op eigen persoonlijke titel mijn eigen problemen oplossen. Helaas, in Nederland ben je afhankelijk van de overheid en als je die eenmaal tegen hebt kan je amper nog een kant op.

Ik zit klem in een situatie zonder dat te willen of te wensen, en ik zie geen uitweg om aan de ijzeren greep van de overheid te ontkomen ook al wil ik niets liever dan dat.

Snap je me?
Waarom zou je gekort worden? Je hoeft je toch nooit te verantwoorden bij het UWV?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143359344
quote:
Ik weet niet wat je gerookt of gedronken hebt, maar als ik het heb over een taakstraf ga je vragen of ik TBS er ben? TBS patienten mogen niet internetten hoor, en die meneer van het krantenartikel zit nog vast in de kliniek. Onmogelijk dat ik het zou zijn.

Hoe kom je aan deze idioterie? Misschien wat minder vreemde stofjes roken of rare mengels drinken. want je bent of straalbezopen, knetterstoned, of reddeloos verloren als je dit nuchter en serieus meent. Mafketel, idioot, baklap, hoe durf je mij zo te beledigen? Begrijp je zelf wel waar je mij voor aanziet en mee confronteert?

Als je voor me had gestaan en dit in me smoel had gezegd, dan had ik je een genadeloos pak slaag gegeven zodat je enkele weken in het ziekenhuis moet blijven om te herstellen.

Hersenloze, levenloze klapmongool dat je er bent. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143359375
Hoe zit dit trouwens? Als TS zijn taakstraf niet kan uitvoeren, gaat dit dan terug naar de OvJ?
Ik lees iets over voor iedere 2 uur taakstraf 1 dag vervangende hechtenis zou gelden? --> zie ook artikel 22d lid 3 Wetboek van Strafrecht.
pi_143359408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je gerookt of gedronken hebt, maar als ik het heb over een taakstraf ga je vragen of ik TBS er ben? TBS patienten mogen niet internetten hoor, en die meneer van het krantenartikel zit nog vast in de kliniek. Onmogelijk dat ik het zou zijn.

Hoe kom je aan deze idioterie? Misschien wat minder vreemde stofjes roken of rare mengels drinken. want je bent of straalbezopen, knetterstoned, of reddeloos verloren als je dit nuchter en serieus meent. Mafketel, idioot, baklap, hoe durf je mij zo te beledigen? Begrijp je zelf wel waar je mij voor aanziet en mee confronteert?

Als je voor me had gestaan en dit in me smoel had gezegd, dan had ik je een genadeloos pak slaag gegeven zodat je enkele weken in het ziekenhuis moet blijven om te herstellen.

Hersenloze, levenloze klapmongool dat je er bent. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ik heb werk. En geen taakstraf of überhaupt strafblad. Pannenkoek.
pi_143359420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Waarom heb je een taakstraf?
Edensnator over 'n out
pi_143359599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef Bucketlist het volgende:
Hoe zit dit trouwens? Als TS zijn taakstraf niet kan uitvoeren, gaat dit dan terug naar de OvJ?
Ik lees iets over voor iedere 2 uur taakstraf 1 dag vervangende hechtenis zou gelden? --> zie ook artikel 22d lid 3 Wetboek van Strafrecht.
Hee wat leuk, je bent echt gaan uitzoeken hoe of wat, en je hebt nog hartstikke gelijk ook.

Inderdaad mijn grootste angst dat ik dan vervangende detentie moet ondergaan. Maar dat wil ik niet want daar heb ik helemaal niets aan en is alleen verspilling van tijd.

Ik wil best wel mijn taakstraf voldoen, tevens een goede testperiode om te zien of ik weer kan werken en waar momenteel mijn grens ligt tussen willen en kunnen. Dus tuurlijk wil ik wel werken, ook voor een taakstraf. Maar tegelijk wil ik mijzelf niet in medisch opzicht naar de kloten helpen door de held te willen uithangen als dat medisch echt niet kan.

Maar je hebt absoluut gelijk, het is wel wat mij nu boven mijn hoofd hangt.
Anderzijds, de Rechter legt een Taakstraf op aan een 100% arbeidsongeschikte waarvoor medisch geen toegestane werkzaamheden zijn. Waar is zo een lul van een Rechter in goddesnaam mee bezig?

Want nu heb ik een probleem met SRN en UWV, omdat een eikel van een Rechter iemand die 100% medisch ongeschikt is een taakstraf oplegt. Daar begint het probleem al mijn inziens.

En nu? Moet ik dan maar in detentie omdat ik een taakstraf wel wil voldoen, maar medisch dat niet mag? Dat zou ook oneerlijk en onredelijk zijn.
Want vind jij? :?
pi_143359668
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb werk. En geen taakstraf of überhaupt strafblad. Pannenkoek.
De heilige maagd Maria, jouw onbevlekte ontvangenis zal aanstonds plaats hebben. Heil oh heilige, uwe aller grootsheid.

:|W
pi_143359709
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Waarom heb je een taakstraf?
Van de Rechter gekregen. ;( Vroeg er niet om hoor, wilde het zelfs teruggeven, maar dat mocht niet.
pi_143359736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

De heilige maagd Maria, jouw onbevlekte ontvangenis zal aanstonds plaats hebben. Heil oh heilige, uwe aller grootsheid.

:|W
Dank u knul, morgen weer je uitkering verdienen.
pi_143359771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Hee wat leuk, je bent echt gaan uitzoeken hoe of wat, en je hebt nog hartstikke gelijk ook.

Inderdaad mijn grootste angst dat ik dan vervangende detentie moet ondergaan. Maar dat wil ik niet want daar heb ik helemaal niets aan en is alleen verspilling van tijd.

Ik wil best wel mijn taakstraf voldoen, tevens een goede testperiode om te zien of ik weer kan werken en waar momenteel mijn grens ligt tussen willen en kunnen. Dus tuurlijk wil ik wel werken, ook voor een taakstraf. Maar tegelijk wil ik mijzelf niet in medisch opzicht naar de kloten helpen door de held te willen uithangen als dat medisch echt niet kan.

Maar je hebt absoluut gelijk, het is wel wat mij nu boven mijn hoofd hangt.
Anderzijds, de Rechter legt een Taakstraf op aan een 100% arbeidsongeschikte waarvoor medisch geen toegestane werkzaamheden zijn. Waar is zo een lul van een Rechter in goddesnaam mee bezig?

Want nu heb ik een probleem met SRN en UWV, omdat een eikel van een Rechter iemand die 100% medisch ongeschikt is een taakstraf oplegt. Daar begint het probleem al mijn inziens.

En nu? Moet ik dan maar in detentie omdat ik een taakstraf wel wil voldoen, maar medisch dat niet mag? Dat zou ook oneerlijk en onredelijk zijn.
Want vind jij? :?
Gewoon 120 dagen zitten en niet zeiken.
pi_143359830
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dank u knul, morgen weer je uitkering verdienen.
Knul?

Ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo een godsgruwelijk takkewijf zou zijn waar een dode hond nog de zenuwen van krijgt als hij eroverheen zou moeten.

Mafkees, klapmongool :|W
pi_143359873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Knul?

Ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo een godsgruwelijk takkewijf zou zijn waar een dode hond nog de zenuwen van krijgt als hij eroverheen zou moeten.

Gooi het er maar uit, zo kom je er wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 22:39:40 ]
pi_143359878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Knul?

Meid toch.
pi_143359880
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Gewoon 120 dagen zitten en niet zeiken.
Plassen moet ieder mens ook in detentie. Je hebt zelfs een eigen wc op cel.
Maar als je nog niet begrijpt dat ik liever wil intreden op de arbeidsmarkt dan zinloos in een hokje zitten, dan ga ik je ook geen verdere uitleg geven want het is toch een hopeloos verloren zaak.

Zak in de stront en rot op, joh.
pi_143359919
Tut..tut.tut.
Wat een taalgebruik weer. :{
pi_143359931
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gooi het er maar uit Marko, zo kom je er wel
Ik dacht dat je het Topic begrijpend had gelezen?
Wie is Marko nou weer, en wat heeft hij hiermee te maken?

Ik ben Remko, klapjosti, en wil je nu onmiddellijk vrijwillig doodvallen voordat ik overga tot onvrijwillige euthanasie op jouw persoon. Dank je wel.
pi_143359933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Plassen moet ieder mens ook in detentie. Je hebt zelfs een eigen wc op cel.
Maar als je nog niet begrijpt dat ik liever wil intreden op de arbeidsmarkt dan zinloos in een hokje zitten, dan ga ik je ook geen verdere uitleg geven want het is toch een hopeloos verloren zaak.

Zak in de stront en rot op, joh.
Ik heb wel liever dat je in dat hokje gaat zitten.
pi_143359956
Er zijn al teveel mensen die een taakstraf moeten doen dus het maakt toch geen bal uit
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lijst-voor-taakstraf
pi_143359965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Ik ben Remko, klapjosti, en wil je nu onmiddellijk vrijwillig doodvallen voordat ik overga tot onvrijwillige euthanasie op jouw persoon. Dank je wel.
Kijk toekomstig werkgever (mocht die er überhaupt komen), zo gaat TS met medemensen om.
pi_143359971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Van de Rechter gekregen. ;( Vroeg er niet om hoor, wilde het zelfs teruggeven, maar dat mocht niet.
Wat had je gedaan?
Edensnator over 'n out
pi_143359972
Maar, je kan zogezegd niet werken, maar wel iets doen om een taakstraf op te lopen, wat heb je uitgespookt dan? En wat wil je nou bereiken met dit topic? Je gedraagt je als een losgeslagen wilde stier.
pi_143360003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Sorry, Renco, zal t niet meer doen. En ik heb geen tijd om te stoeien in de zandbak, sommigen moeten gewoon werken. Anders krijg jij geen uitkering meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 22:43:48 ]
pi_143360024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn al teveel mensen die een taakstraf moeten doen dus het maakt toch geen bal uit
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lijst-voor-taakstraf
Ja en in de bajes gaat t ook al niet zo....
http://nos.nl/artikel/632(...)plan-gevangenis.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')