Daar valt geen speld tussen te krijgen nee.quote:
Eindelijk iemand die mij begrijpt, wil je met me trouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar want als je volledig arbeidsongeschikt bent is er geen lijst van toegestane werkzaamheden,
Je wind me op ga door met mij te begrijpen, ik word helemaal warm van binnen.quote:je kunt immers niet werken. Wat raar is is dat je een taakstraf hebt gekregen. Ik ben bang dat je die taakstraf niet kunt uitvoeren.
Was, was arbeidsongeschikt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij is volledig arbeidsongeschikt.
DOEN! DOEN!quote:Ik hoop dan ook dat ik door te emigreren wel volledig als medemens word geaccepteerd en behandeld. Derhalve dat ik hopelijk buiten Nederland wel een normaal bestaan kan opbouwen. Gewoon door zelf te werken, daarmee een beter inkomen te hebben, waardoor een aangenamer sociaal leven. Dus in alle opzichten een kwalitatief beter en menswaardiger leven te leiden. Wat in Nederland mij onmogelijk word gemaakt door de overheid, alwaar ik geheel machteloos en hulpeloos aan ten onder dreig te gaan.
Dus om te voorkomen dat mijn leven word vernacheld en verwoest door een overbelaste bureaucratisch incapabel systeem van sociale voorzieningen in Nederland, moet ik noodgedwongen het land ontvluchten en in het buitenland mijn menswaardigheid terug zien te vinden.
Nee, want Mark Rutte is minister president, en Ivo Opstelten is minister, en Fred Teeven is staatssecretaris, achterlijke zijn niet arbeidsongeschikt, hooguit noem je ze bestuurders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Achterlijkheid is toch geen arbeidsongeschiktheid hoop ik?
Beter inkomen=beter sociaal levenquote:
Solliciteer op hun baantje dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Nee, want Mark Rutte is minister president, en Ivo Opstelten is minister, en Fred Teeven is staatssecretaris, achterlijke zijn niet arbeidsongeschikt, hooguit noem je ze bestuurders.
ofquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Hier is ooit eens een liedje over gemaakt:
Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou jij Nederland niet kunnen verlaten? En waarom zou je daar met het UWV moeten praten?
Joh, als dat helpt om hem uit Nederland weg te krijgen, dan ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Beter inkomen=beter sociaal leven
Wat een logica!
Kan pas bij verkiezingen, en ik heb geen Geert Wilders kapsel, noch de intentie mijn leven te verkwanselen door de menigte leugens voor te houden. Totaal ongeschikt, doch niet onwelwillend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Solliciteer op hun baantje dan?
Je mag van mij wel een treinkaartje Assendelft>bad bentheim krijgen hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.
Je kan toch de grens wel over komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Joh, als dat helpt om hem uit Nederland weg te krijgen, dan ben ik helemaal voor.
Niet onwelwillend? Je wil het niet. Je bent te lui en laks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Kan pas bij verkiezingen, en ik heb geen Geert Wilders kapsel, noch de intentie mijn leven te verkwanselen door de menigte leugens voor te houden. Totaal ongeschikt, doch niet onwelwillend.
Nee, ik ben afgekeurd 6 jaar geleden en sindsdien nooit meer iets van UWV vernomen, werd ik maar herkeurd en goedgekeurd, dan zou mijn probleem misschien opgelost zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de brief, heeft het UWV je herkeurd?
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een treinkaartje Assendelft>bad bentheim krijgen hoor.
Ik wil nu nog naar 't station komen fietsen en 'm voor je kopen.
Dan kom ik naar Alkmaar toe. Maar dan word het morgen. Schikt 6 uur op Alkmaar Centraal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?
Geestelijk wel, maar fysiek ontbreken de mogelijkheden tot heden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch de grens wel over komen?
Heeft iemand je al gevraagd wat je geflikt hebt? Oftewel: van waar die taakstraf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?
Je kan niet lopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Geestelijk wel, maar fysiek ontbreken de mogelijkheden tot heden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |