abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143356100
Ook echt het overmatige gebruik van dure woorden in die 'brief' :') Prima als je jezelf goed kan verwoorden in het Neerlandsch, maar je kan het ook overdrijven :')

Mannetje :N
pi_143356159
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het feit dat je niks onderneemt dat debiele webwereld artikel offline te krijgen
Jij vind het debiel, hoeveel mensen zijn dat met je eens? Is het een algemene consensus, of je eigen beleving die toevallig jouw nu uitkomt om tegengas te geven, terwijl je inhoudelijk alleen je eigen onware en onterechte suggesties heb om tegengas te geven. Je eigen waanbeeld wat jijzelf hebt gemaakt om mij tegengas te kunnen geven, ook al is het onterecht :')

quote:
Het feit dat je hier je naam en toenaam online flikkert terwijl elke idioot weet dat werkgevers je even door Google halen en dit geen pluspunten oplevert
Wat jij een minpunt vind kan een ander anders vinden. Jij vind mij een mispunt, ik vind jou een ongegronde oeverloze zeveraar die met non-argumentatie iemand onterecht onderuit wilt halen. Dat maakt jou tot een mispunt of misbaksel.

quote:
Het feit dat je alleen zit te janken over hoe slecht het UWV is, maar nergens uit blijkt dat je zelf pro-actief solliciteert, netwerkt, bijschoolt, weet ik wat.
Ik jank niet, ik vraag wat anderen mensen ervan vinden, hoe fout is dat 8)7
:W
pi_143356171
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je de crimineel uit kan hangen, kan je ook werken.
Vind ik ook, laat mij dan ook werken :'(
  PR/Manusje van alles dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:11:27 #29
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143356182
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Vind ik ook, laat mij dan ook werken :'(
Moet je het vooral onmogelijk maken op deze manier.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143356243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Jij vind het debiel, hoeveel mensen zijn dat met je eens? Is het een algemene consensus, of je eigen beleving die toevallig jouw nu uitkomt om tegengas te geven, terwijl je inhoudelijk alleen je eigen onware en onterechte suggesties heb om tegengas te geven. Je eigen waanbeeld wat jijzelf hebt gemaakt om mij tegengas te kunnen geven, ook al is het onterecht :')

[..]

Wat jij een minpunt vind kan een ander anders vinden. Jij vind mij een mispunt, ik vind jou een ongegronde oeverloze zeveraar die met non-argumentatie iemand onterecht onderuit wilt halen. Dat maakt jou tot een mispunt of misbaksel.

[..]

Ik jank niet, ik vraag wat anderen mensen ervan vinden, hoe fout is dat 8)7
:W
Leuk allemaal pik, maar de algemene consensus is dus mooi wel dat een zuur natrap-artikel over je ex-werkgever je geen bonuspunten oplevert bij een nieuwe werkgever. Net als die 'brief' en dit topic.

En zeg eens dan, wat doe je aan sollicitaties, netwerken, of het up-to-date houden van je kennis danwel omscholing?

Tot nu toe is een hoop poeha over anderen, maar wat jij er zélf aan doet (buiten zeiken over het UWV) horen we niet.
pi_143356248
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Het_fijtje het volgende:
Zou ik graag willen. Maar na 6 jaren van medische ongeschiktheid kan ik niet opeens aan het werk. En als ik solliciteer dan vervalt geheel mijn uitkering. Dus dan moet ik of medisch gezien mezelf slopen door van niets ineens full-time gaan werken, of helemaal niet werken.

Ik zou graag een tussenweg willen door een geleidelijke terugkeer naar de arbeidsmarkt, maar dat kan niet zonder het UWV en die willen niet meedoen. Kinderachtig heh? 8)7
Iets zegt mij dat jouw kant van het verhaal niet het volledige verhaal is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143356258
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Hoezo? Eerlijkheid en oprechtheid zijn de nieuwe zonde in deze zedelijke wereld :') Ik moet maar stilletjes meehuichelen met de rest, want met ze allen oneerlijk zijn mag dan weer wel :')
pi_143356280
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee fiets, dat is JOUW mening dat hij het onmogelijk maakt, dat is heus niet zo hoor. Potentiele werkgevers vinden dat webwereld artikel of dit topic een dikke plus. Heus.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:14:53 #34
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_143356343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Het_fijtje het volgende:
Vind ik ook
Was je ook wat kwijt dan?
pi_143356573
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Leuk allemaal pik,
Ik heb het mijn pik gevraagd, maar ze kopje blijft neerwaarts hangen, sorry. :{w
quote:
maar de algemene consensus is dus mooi wel dat een zuur natrap-artikel over je ex-werkgever je geen bonuspunten oplevert bij een nieuwe werkgever. Net als die 'brief' en dit topic.
[quote]

Ik zou nooit voor een andere werkgever willen werken als het net zulke narcistische megalomane ratten zijn als dat DigiNotar was. Want DigiNotar wou geld verdienen, maar heeft uiteindelijk 300.000 Iraanse dissidenten in levensgevaar gebracht, en het faillisement van DigiNotar, de curator wacht nog op 10 miljoen Euro om de uiteindelijke schade te vergoeden. Daar draait de samenleving voor op, want DigiNotar kan de rekening achteraf niet betalen. Moet ik dan nogmaals meewerken aan zulke oplichterij? Zijn 300,000 Iraanse dissidenten in levensgevaar nog niet genoeg ellende?

[quote]
En zeg eens dan, wat doe je aan sollicitaties, netwerken, of het up-to-date houden van je kennis danwel omscholing?
Ik blijf op de hoogte van de ontwikkelingen van mijn vakgebied via litteratuur. Zoals de nieuwste ontwikkeling van teleportatie van data via quantum mechanica. Weet jij hoe dat werkt?

quote:
Tot nu toe is een hoop poeha over anderen, maar wat jij er zélf aan doet (buiten zeiken over het UWV) horen we niet.
Ik heb het alleen maar over mijzelf en me eigen situatie, ik erger mezelf dat ik over mijzelf moet hebben.

:W :O :Z
  PR/Manusje van alles dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:19:56 #36
Toezicht is gezond!
pi_143356607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Hoezo? Eerlijkheid en oprechtheid zijn de nieuwe zonde in deze zedelijke wereld :') Ik moet maar stilletjes meehuichelen met de rest, want met ze allen oneerlijk zijn mag dan weer wel :')
Je bent te dom om te poepen jij.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_143356621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jouw kant van het verhaal niet het volledige verhaal is.
Iets? Marsmannetjes? Onderbuikgevoelens? Of andere kristallen bollen die jouw vertellen wat je zou moeten zien als je zelf geen feitelijke mening hebt? >:) :W _O-
  PR/Manusje van alles dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:20:19 #38
Toezicht is gezond!
pi_143356630
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee fiets, dat is JOUW mening dat hij het onmogelijk maakt, dat is heus niet zo hoor. Potentiele werkgevers vinden dat webwereld artikel of dit topic een dikke plus. Heus.
Ik zou hem geven als werkgever. :Y
pi_143356662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Schijnt wel de algemene consensus te zijn.
Wat goed dat je de spijker op zijn kop raakt. :P :'( 8)7
pi_143356707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Was je ook wat kwijt dan?
Ik dacht mijn normale verstand te verliezen, als ik begrip moet hebben voor UWV en de Reclassering, gelukkig kwam ik er op tijd achter dat het niet aan mij ligt. Dus nee, ik ben niets kwijt. Maar bedankt voor het vragen. :D
pi_143356739
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Leuk als een toekomstig werkgever even je naam googled. Met een beetje pech staat dit topic hoog in de resultaten.
Mwah zou het? :')
pi_143356745
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je bent te dom om te poepen jij.
Kom morgenochtend hier naar toe, zal ik je bek volschijten om het tegendeel te bewijzen, deal? :9~ *;
pi_143356746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Schijnt wel de algemene consensus te zijn.
Wat goed dat je de spijker op zijn kop raakt. :P :'( 8)7
Jezelf quoten :')
pi_143356758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef Het_fijtje het volgende:
Iets? Marsmannetjes? Onderbuikgevoelens? Of andere kristallen bollen die jouw vertellen wat je zou moeten zien als je zelf geen feitelijke mening hebt? >:) :W _O-
Iets ja.
Prove me wrong, boefje74
boefje74
Ondertitel: niet crimineel, wel boefje

Nee? Niet crimineel?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143356803
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Mwah zou het? :')
Mag het wel hopen, heb ik minder uit te leggen tijdens sollicitatie gesprek en weet men vanaf het beginne waar ze aan toe zijn als je mij in huis haalt.
Remko de Graaf is de naam, mocht het iemand ontgaan zijn. :+ :@ :')
pi_143356824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Jezelf quoten :')
:@
pi_143356843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iets ja.
Prove me wrong, boefje74
boefje74
Ondertitel: niet crimineel, wel boefje

Nee? Niet crimineel?
Je vergeet me andere account.....
pi_143356853
Dit soort topics online gooien, inclusief naam... is dat niet gewoon tegenwerken van je mogelijkheden tot het krijgen van een betaalde baan? UWV, indien u meeleest: schrap zijn uitkering maar.
pi_143356863
Oh oh Remco toch..

Ik moet hier even gepost hebben :*
pi_143356873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit soort topics online gooien, inclusief naam... is dat niet gewoon tegenwerken van je mogelijkheden tot het krijgen van een betaalde baan? UWV, indien u meeleest: schrap zijn uitkering maar.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')