Holy shit wat een gejank! Heb je dit serieus zo opgestuurd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef Het_fijtje het volgende:
Elk Topic verdient een afsluiting, of zal ik het oordeel van de bestuursrechter afwachten
[..]
Dat zit er natuurlijk dik in. Voor elke 2 uren taakstraf, maximaal 1 dag zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:46 schreef Scorpie het volgende:
TS gaat gewoon opgesloten worden als hij zo doorgaat.
Ik denk eerder aan een gedwongen opname..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik in. Voor elke 2 uren taakstraf, maximaal 1 dag zitten.
Dus 120 uur taakstraf, wordt iets van 2 maanden in het hotel. Met een max van 8 maanden.
Dat is wat mij betreft ook primaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:06 schreef DonJames het volgende:
Ik denk eerder aan een gedwongen opname..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een gedwongen opname..
TS is iig niet goed bij zijn hoofd, zoveel is wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook prima
Je linkje is niet goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:52 schreef PieterDirkNOS het volgende:
Beste Fijtje,
Ook ik heb als autist vervelende ervaringen met reclassering. Het volgende document kan je helpen: https://www.rsj.nl/.../reclasseringsrecht-20131017_tcm60-520683.pdf.
Je kunt nog vragen om een verjaring van de straf op basis van medische gronden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |