abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143354869
Eerder heb ik op FOK! onder andere gebruikersnamen gepost, dus ja ik ben een kloon van een kloon, als kopie van het eigenlijke origineel, maar heb nu alleen dit account. Om verwarring te voorkomen.

Ik heb een heel erg simpel probleem. Ik moet een taakstraf uitvoeren omdat ik een onverbeterlijke kutcrimineel ben. Dat krijg je als zolderkamer-autisten los op straat lopen, dat kan weleens mis gaan.

Maar bij de oproep voor een intake uitvoeren taakstraf bij de Stichting Reclassering Nederland te Alkmaar moet ik van UWV een lijst van toegestane werkzaamheden krijgen, en dat is nog niet zo makkelijk is mij gebleken. Sterker nog, ik krijg geen lijst van toegestane werkzaamheden.

Dat is toch raar, Stichting Reclassering Nederland (hierna te noemen SRN) die vraagt een lijst van toegestane werkzaamheden van het UWV, en het UWV weigert deze af te geven.

Nu had ikzelf al enig intitiatief ontwikkeld door het UWV en de Reclassering en mijn advocaat een briefje daarover te sturen;

quote:
Betreft; Klacht wegens ontoereikend antwoord.

Geachte,
Op 30 juli jongstleden stuur ik een schrijven naar het UWV waarin ik verwoord dat ik bij de Stichting Reclassering Nederland een taakstraf dien uit te voeren en daarvoor zowel een lijst van toegestane werkzaamheden nodig heb, evenals een beslissing toekennen arbeidsongeschiktheid.
In antwoord ontvang ik wel de beslissing omtrent volledige arbeidsongeschiktheid, maar geen lijst van toegestane werkzaamheden. Moet ik nu concluderen dat er voor iemand die 100% arbeidsongeschiktheid geen toegestane werkzaamheden zijn?

Lijkt me trouwens redelijk evident, dat als iemand 100% arbeidsongeschikt is dat er dan ook geen toegestane werkzaamheden zijn. Want als er wel toegestane werkzaamheden zijn dan ben ik evident dus ook niet langer 100% arbeidsongeschikt.
Kunt u mij, en de Stichting Reclassering Nederland een afschrift, dit schriftelijk bevestigen?
Ik vind het wel slordig en onzorgvuldig dat ik er bij herhaling schriftelijk om moet vragen, want de eerste keer lijkt mij duidelijk genoeg dat ik alleen de eisen van de Reclassering wil inwilligen, en het het UWV daarin niet meewerkt. Dat het UWV geen medewerking verleent, maar zelfs tegenwerking, doordat ik duidelijk en concreet een lijst van toegestane werkzaamheden in afwikkeling van een strafrechtelijk juridisch proces, en deze lijst niet verkrijg, dat is bizar en zelfs het tegenwerken van justitie.

Dat het UWV de Nederlandse Justitie in uitvoering taakstraffen tegenwerkt is al even bizar en verwerpelijk. Want het UWV is volledig een overheidsorgaan, een substantieel deel van de Staat Nederland zoals ook Justitie een substantieel deel van de Staat Nederland is. Dus het ene deel van de Staat Nederland werkt het andere deel van de Staat Nederland tegen, door te weigeren een lijst van toegestane werkzaamheden aan een 100% arbeidsongeschikte te verstrekken waartoe er wel een noodzaak is. Dat is nog eens ondermijnend voor de regerende democratie van de Staat Nederland.
Want de meervoudige bureaucratie van de Staat Nederland, het UWV enerzijds en Justitie anderzijds, werken elkaar dermate tegen dat de burger weer de dupe en de lul is. Want wat moet ik nu doen? Moet ik nu een werkstraf uitvoeren, en daarmee mijn arbeidsongeschiktheid negeren? Of moet ik aan mijn eigen gezondheid denken en de werkstraf niet uitvoeren wegens medische redenen? Nu opheldering door een lijst van toegestane werkzaamheden voor een 100% arbeidsongeschikte. Of durft het UWV niet schriftelijk aan de Stichting Reclassering Nederland schriftelijk te bevestigen dat een 100% arbeidsongeschiktheid uitsluit dat er toegestane werkzaamheden zijn? Is lafhartigheid hier de boodschap, in plaats van de gevraagde gegevens, een lijst van toegestane werkzaamheden als 100% arbeidsongeschikt bent. Ik vraag u niet om de wereld roze te verven, ik vraag een lijst van toegestane werkzaamheden als je 100% arbeidsongeschikt ben.
Ik vraag u niet om Ukraine aan Rusland toe te voegen, zo makkelijk komt het UWV er niet vanaf.

Met groet,.
(PS. Waarom moet UWV alles twee keer uitgelegd worden? Algehele domheid? Stupiditeit regeert Nederland? UWV steekt eerst de kop in het zand totdat men een schop tegen de kont krijgt?)
En in afwachting van antwoord van UWV of Stichting Reclassering Nederland (SRN), wat vinden de FOK! kertjes hiervan? :?

Ben ik nu gewoon de Sjaak, of zijn er toch ergens regels, wetten of fatsoen welke mij hierbij enige redding kan bieden? :') |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Maharbal op 12-08-2014 21:46:00 ]
pi_143354948
Hopen dat je een zolderkamer in de gevangenis mag als je het lief vraagt.
pi_143355010
Weet je zeker dat je je naam op Fok! wilt hebben?

Verder is dat nogal een kansloze brief.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143355052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Hopen dat je een zolderkamer in de gevangenis mag als je het lief vraagt.
Dat is geen probleem, ik ben er een keer geweest en heb dezelfde kamer gevraagd voor de volgende keer, Gevangenispersoneel is nog best klantvriendelijk, daar ligt het niet aan. :P
pi_143355069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Weet je zeker dat je je naam op Fok! wilt hebben?
Goed dat je het vraagt, ja dat weet ik zeker.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maharbal op 12-08-2014 21:46:24 ]
pi_143355121
Ben jij dit?

[ Bericht 87% gewijzigd door Maharbal op 12-08-2014 21:46:56 ]
pi_143355153
Die PS, te droevig voor woorden. Verder zou ik je adviseren gewoon eens de fuck op te groeien, een normale baan te nemen, en niet te leechen op de maatschappij.
pi_143355161
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben jij dit?

Ja dat klopt, kan jij google gebruiken, wat ontzettend goed en knap van je zeg :9~

[ Bericht 9% gewijzigd door Maharbal op 12-08-2014 21:47:23 ]
pi_143355298
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die PS, te droevig voor woorden. Verder zou ik je adviseren gewoon eens de fuck op te groeien, een normale baan te nemen, en niet te leechen op de maatschappij.
Dat wil ik best, maar het UWV laat mij al 6 jaren thuis zitten zonder te vragen hoe het met mij gaat, en het gaat prima met mij en ik wil ook graag weer aan het werk om en een beter leven te hebben en het voorrecht van belasting betalen te mogen genieten. Alleen het UWV heeft al 6 jaar lang elk contact vermeden en laat mij doodvallen. Dan kan je nog zo graag willen, en theoretisch moeten en kunnen, maar praktisch gezien zit ik onterecht thuis op de bank. Wat wil je dat ik daaraan doe? Het UWV gaan opvoeden -O-
pi_143355338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Het_fijtje het volgende:
Dat wil ik best, maar het UWV laat mij al 6 jaren thuis zitten zonder te vragen hoe het met mij gaat, en het gaat prima met mij en ik wil ook graag weer aan het werk om en een beter leven te hebben en het voorrecht van belasting betalen te mogen genieten. Alleen het UWV heeft al 6 jaar lang elk contact vermeden en laat mij doodvallen. Dan kan je nog zo graag willen, en theoretisch moeten en kunnen, maar praktisch gezien zit ik onterecht thuis op de ban. Wat wil je dat ik daaraan doe? Het UWV gaan opvoeden -O-
Wat dacht je van solliciteren?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143355382
Werkt Donna nog op de reclassering in Alkmaar, leuke meid heb ik wel eens mee gedoken :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_143355452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Dat wil ik best, maar het UWV laat mij al 6 jaren thuis zitten zonder te vragen hoe het met mij gaat, en het gaat prima met mij en ik wil ook graag weer aan het werk om en een beter leven te hebben en het voorrecht van belasting betalen te mogen genieten. Alleen het UWV heeft al 6 jaar lang elk contact vermeden en laat mij doodvallen. Dan kan je nog zo graag willen, en theoretisch moeten en kunnen, maar praktisch gezien zit ik onterecht thuis op de bank. Wat wil je dat ik daaraan doe? Het UWV gaan opvoeden -O-
Solliciteren, netwerken, weet ik wat. Je lijkt me echter een bijzonder vervelend mannetje, die erg vol is van zichzelf als ik zo dat webwereld artikel lees. Ook echt fantastisch dat dat de derde hit is als je je naam googled. Vinden potentiele nieuwe werkgevers inderdaad hartstikke leuk om te lezen, zo'n boze oud-werknemer die z'n baas in een artikeltje even zwart maakt, zonder dat nou eigenlijk duidelijk wordt wat het nut van dat artikel is, behalve wat trappen nageven en mensen beschuldigen van onkunde, terwijl je zelf als helpdeskcoordinator ( :') ) ook wel beter had mogen weten qua eigen apparatuur aan de baas z'n domein hangen etc.
pi_143355465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat dacht je van solliciteren?
Zou ik graag willen. Maar na 6 jaren van medische ongeschiktheid kan ik niet opeens aan het werk. En als ik solliciteer dan vervalt geheel mijn uitkering. Dus dan moet ik of medisch gezien mezelf slopen door van niets ineens full-time gaan werken, of helemaal niet werken.

Ik zou graag een tussenweg willen door een geleidelijke terugkeer naar de arbeidsmarkt, maar dat kan niet zonder het UWV en die willen niet meedoen. Kinderachtig heh? 8)7
pi_143355482
Leuk als een toekomstig werkgever even je naam googled. Met een beetje pech staat dit topic hoog in de resultaten.
pi_143355497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef longinus het volgende:
Werkt Donna nog op de reclassering in Alkmaar, leuke meid heb ik wel eens mee gedoken :)
Ik moet mij 1 september melden, kan ik ook IN donna duiken of zo leuk is ze ook weer niet? c_/
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:58:40 #16
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_143355510
Wat een kinderachtige brief :N En dan ook nog je naam op internet willen zetten? :?

Nou ja, zo te zien kun je altijd nog bij het UWV gaan werken.
pi_143355631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Leuk als een toekomstig werkgever even je naam googled. Met een beetje pech staat dit topic hoog in de resultaten.
Dat kan tegenwoordig makkelijk opgelost worden.
pi_143355635
Maar TS, is dit niet leuk een excuus weer wat jaartjes WW of bijstand te trekken? Want zo met je naam op internet, met zo'n brief, en de reacties van je in dit topic staan de potentiėle nieuwe werkgevers uiteraard ook al weer niet te popelen je in dienst te nemen. En die gaan je googlen, dat weet je. En dan staat straks in de top 3 een wanstaltige zeikcolumn richting je oud-werkgever, en een jankbrief met kleuterreacties richting UWV. Denk dat de McDonalds dan zelfs wel twee keer nadenkt.

Ik vind je een uitermate droevig persoon.
pi_143355678
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Solliciteren, netwerken, weet ik wat. Je lijkt me echter een bijzonder vervelend mannetje, die erg vol is van zichzelf als ik zo dat webwereld artikel lees. Ook echt fantastisch dat dat de derde hit is als je je naam googled. Vinden potentiele nieuwe werkgevers inderdaad hartstikke leuk om te lezen, zo'n boze oud-werknemer die z'n baas in een artikeltje even zwart maakt, zonder dat nou eigenlijk duidelijk wordt wat het nut van dat artikel is, behalve wat trappen nageven en mensen beschuldigen van onkunde, terwijl je zelf als helpdeskcoordinator ( :') ) ook wel beter had mogen weten qua eigen apparatuur aan de baas z'n domein hangen etc.
Dat is wel erg eenzijdig bekeken, ik ben inderdaad zwaar op de hand en niet de makkelijkste. Maar evengoed wel prettig in de omgang, een goede collega, een fijne buurman en best wel een geschikte vent. Jammer dat jij het alleen van de negatieve kant bekijkt, ik heb ook echt positieve kanten en altijd goede bedoelingen met alle oprechtheid rechtvaardigheid voor een ieder.

Hoewel ik erg kritisch kan zijn als de boel belazerd word, en zeker als men er financieel of anderszins voordeel uit wilt halen door de boel te belazeren. Dan ben ik absoluut een vervelend onuitstaanbaar rotjong. :O
pi_143355713
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Laten we het hopen, dan word ik in ieder geval een keer opgemerkt. O+
pi_143355741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Laten we het hopen, dan word ik in ieder geval een keer opgemerkt. O+
Totaal kansloos dit, je zit jezelf gewoon een alibi te verschaffen voor nog wat jaartjes uitkering trekken.
pi_143355753
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Maar TS, is dit niet leuk een excuus weer wat jaartjes WW of bijstand te trekken? Want zo met je naam op internet, met zo'n brief, en de reacties van je in dit topic staan de potentiėle nieuwe werkgevers uiteraard ook al weer niet te popelen je in dienst te nemen. En die gaan je googlen, dat weet je. En dan staat straks in de top 3 een wanstaltige zeikcolumn richting je oud-werkgever, en een jankbrief met kleuterreacties richting UWV. Denk dat de McDonalds dan zelfs wel twee keer nadenkt.

Ik vind je een uitermate droevig persoon.
Je mag vinden wat je wilt. Ik wist niet dat je iets kwijt was. :7
pi_143355812
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Totaal kansloos dit, je zit jezelf gewoon een alibi te verschaffen voor nog wat jaartjes uitkering trekken.
Waarom denk je zo hardnekkig dat ik niet wil werken, waar grond, of baseer, je dat op? Je eigen waanbeelden waar je krampachtig aan vasthoud ook al is het tegendeel de werkelijkheid? 8)7
pi_143355898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef Het_fijtje het volgende:

[..]

Waarom denk je zo hardnekkig dat ik niet wil werken, waar grond, of baseer, je dat op? Je eigen waanbeelden waar je krampachtig aan vasthoud ook al is het tegendeel de werkelijkheid? 8)7
Het feit dat je niks onderneemt dat debiele webwereld artikel offline te krijgen
Het feit dat je hier je naam en toenaam online flikkert terwijl elke idioot weet dat werkgevers je even door Google halen en dit geen pluspunten oplevert
Het feit dat je alleen zit te janken over hoe slecht het UWV is, maar nergens uit blijkt dat je zelf pro-actief solliciteert, netwerkt, bijschoolt, weet ik wat.
  PR/Manusje van alles dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:07:24 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143355988
Als je de crimineel uit kan hangen, kan je ook werken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')