Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
geloof me, het is een infinite loop
wow... met name dat eerste is echt geniaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Share Play
"The best way to think about Share Play is like a “virtual couch”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it."
en
"With Share Play, you can even jump into a game to assist a friend. For example, if there is part of a game that you can’t quite finish, you can invite a friend to take over your controls. Like handing over the controller to a friend on your couch, your screen will be shared as your friend gets through the part of the game that has been giving you trouble—can’t get past that part in The Last of Us: Remastered when you’re hanging upside down? Get a little help."
ja gewoon 5-10 dingen die gecombineerd worden waardoor je heel veel mogelijkheden krijgt, kansberekeningquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
wow... met name dat eerste is echt geniaal.
Dit impliceert dat je bijv. spellen als Fifa en NHL vanuit twee player tegen twee player kan doen, terwijl die persoon niet naast je zit op de bank maar via de virtual couch speelt. Dat is echt een huge improvement.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.
Op de E3 kon je ook een game avn iemand overnemen. Misschien komt dat er ook in (mag blijven hopen).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.
maar het houd nooit op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.
dat wel ja. 1 vs 1? Samen fifa clubs spelen met anderen? Samen een 4 player coop spel doen waarbij nog 2 anderen kunnen meedoen? vragen vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je bijv. spellen als Fifa en NHL vanuit twee player tegen twee player kan doen, terwijl die persoon niet naast je zit op de bank maar via de virtual couch speelt. Dat is echt een huge improvement.
... skip je de cutscenes ofwa?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar het houd nooit op?
Ik vind hem iig na 5 minuten al bloed irritant worden
Gast.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?
Dude really?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja gewoon 5-10 dingen die gecombineerd worden waardoor je heel veel mogelijkheden krijgt, kansberekening
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje opletten hoor, anders snap je straks weinig van het verhaal![]()
Nee? maar ik dacht dat die hele game uit dat kleine meisje bestaat. Stond wel 20 jaar later maar oke.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef Morri het volgende:
[..]O, oke thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je fifa maar weer gaan spelen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |