Hooguit 35 cent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef eend112 het volgende:
Alsof dat ook echt een euro kostoplichters
omdat, geen geld in huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom zou je van te voren betalen
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef .sfinx het volgende:
Die ¤ 1 euro transactiekosten zie ik gewoon als tip. Hoef ik dat niet meer aan die brommerturk te geven.
Dan regelen ze dat maar met iDeal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.
Hoe?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Dan regelen ze dat maar met iDeal.
iDeal zal het vast iets interesseren of pizzabezorgers staken of niet, inderdaad.quote:
Ja je kan ook met machetes het kantoor van iDeal bestormen of de kinderen van de directeur gijzelen. Maar dat is ook wel weer een beetje te.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
iDeal zal het vast iets interesseren of pizzabezorgers staken of niet, inderdaad.
Ow ik wist niet dat thuisbezorgd ook Afrika doet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef yurt het volgende:
[..]
nou hier kan je bijna bij geen enkele bij bezorging pinnen
het fooi? serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.
er komt een tijd dat dit normaal bevonden wordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ja je kan ook met machetes het kantoor van iDeal bestormen of de kinderen van de directeur gijzelen. Maar dat is ook wel weer een beetje te.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |