Volgens mij heeft TS nog niet verder nagedacht dan de prijs van 1 wafelijzerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef mvdejong het volgende:
Wat is de setting ? Als het een beperkte omgeving is, een stalletje of zo, zou ik voor de simpele Luikse gaan. Voor de Brusselse moet je toch wat zitplaatsen, bestek, servetten kunnen aanbieden. Daarnaast is het vershouden van vruchten en slagroom wat meer een uitdaging.
Hij is uitgekeken op de crêpesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS nog niet verder nagedacht dan de prijs van 1 wafelijzer
Ik heb erg veel nagedacht maar begin met een.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS nog niet verder nagedacht dan de prijs van 1 wafelijzer
Nee hoor,ik hou van bakken en koken en was die uitdaging nog niet aangegaan.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:06 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Nee hoor,ik hou van bakken en koken en was die uitdaging nog niet aangegaan.
Crepes gaan nu ook goed trouwens
Mja, geloof me, je moet mensen niet vragen, je moet ze de keuze geven en zien wat ze kopen. Wat mensen zeggen wat ze willen en wat ze kopen zijn totaal verschillende zaken in veel gevallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Ik heb erg veel nagedacht maar begin met een.
Vraag ging om de smaak.
Ik ben aan het vragen wat mensen lekker vinden,niet alleen hier uiteraard.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mja, geloof me, je moet mensen niet vragen, je moet ze de keuze geven en zien wat ze kopen. Wat mensen zeggen wat ze willen en wat ze kopen zijn totaal verschillende zaken in veel gevallen.
Mensen zeggen dat ze biologisch willen maar kopen het nauwelijks om maar wat te noemen, mensen zeggen dat ze gezond willen maar kopen wat anders.
Ze hebben dat zelf helemaal niet door, de dat wil ik hebben impuls komt uit een veel dieper, primitiever deel van de hersenen dan het verstandelijke deel. Zo vinden mensen ook dat schiphol overlast veroorzaakt maar vliegen twee keer per jaar op vakantie, vinden nieuwe wegen niet tof maar stappen iedere dag in de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |