quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag is nu natuurlijk welke koelkast
Die op het politieburo, of die bij de Fam Pach thuis
[ afbeelding ]
Geen koelkast te vinden hiero en ook niks te vretuh
![]()
Dan maar ff langs de Mc Donalds![]()
Ohh wacht![]()
![]()
Aha die Jocelino is dus van dat filmpje. Van de sjempeensjouerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Handlanger Dave Roelvink': geen stress
Een van de verdachten in de 'zaak-Roelvink', de broer van Ajax-voetballer Lesley de Sa, heeft in een video op Facebook laten merken dat hij zich totaal geen zorgen maakt over de juwelenroof en de verdenkingen
[ afbeelding ]
Een dag voor zijn aanhouding plaatste Jocelino de Sa een video op zijn Facebookpagina, waarin hij samen met een vriend heel relaxed op de bank hangt. "We stressen gewoon niet toch?" "Nee hoor. No stress", zeggen de jongens tegen elkaar.
Een dag nadat de video werd geplaatst, werd De Sa met Dave Roelvink en nog twee verdachten opgepakt. Het viertal wordt verdacht van het stelen van onder andere luxe apparatuur en sieraden ter waarde van ongeveer 60.000 euro.
http://www.telegraaf.nl/p(...)__geen_stress__.html
Met filmpje
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een adreswijziging ontvangen
Alkmaar Politie buro
[ afbeelding ]
Bezoekadres
Mallegatsplein 2
1815 AG Alkmaar
Telefoon
0900-8844
Openingstijden
Dagelijks van 09.00 - 18.00 uur. Op donderdag van 09.00 - 21.00 uur.
Geeft niet eens een house warming party![]()
daar zit dave nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Welk filmpje is dat van die M. eidquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Simpele kneus idd. Maar die meid kan er ook bij, met dat 'rondleiding' filmpje. In die keuken.. beetje stoer lopen doen. 'zonder vretuh'... tjonge, wat cool zegze 'vretuh' uitsluitend bij de Mac natuurlijk.
Ga even naar de Wijdewormerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Greys het volgende:
Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde ook eens weten hoe dat voelt![]()
Welke hitsquote:Profiel
Dries Roelvink
Amsterdam · 3.839 volgers · 8 uur · Jordaan ·
Voor alle duidelijkheid vanavond zou ik samen met Dave optreden op het grote nazomerfeest in Wijdewormer. Dave kan er niet bij zijn, maar mijn optreden gaat gewoon door daar rond twaalf uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te heftig dus onder een spoiler
http://www.noordhollandsd(...)mer?lref=r_regionaal
http://www.dorpshuiswijdewormer.nl/route.htmlquote:
Ik wil filmpjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Wat denk jezellufquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat denk jezelluf
Karina is Dries fan en dan hoeft ze nu dus niet alles uit te zoeken waar en wanneer ze moet zijn voor Dries en bezoekjes aan Dave![]()
Briesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ff nietquote:Hij doet dingen die hij leuk vindt op dit moment![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |