Dave Roelvink is door de politie aangehouden. De acteur is momenteel op het politiebureau waar hij verhoord wordt in de zaak om de juwelenroof in een villa in Burgerbrug. Dat heeft zijn vader, zanger Dries Roelvink, bevestigd tegenover BuzzE.
Afgelopen week gingen er zoveel verhalen in de media, nu komt er eindelijk echt duidelijkheid
Dries Roelvink Volgens Dries wordt zijn zoon verhoord en kan dit wel een paar uur duren. Roelvink vindt het natuurlijk heel vervelend dat de naam van zijn zoon wordt genoemd in deze zaak, maar hij is ook blij dat Dave momenteel op het bureau zit. 'Ik juich dit wel toe. Afgelopen week gingen er zoveel verhalen in de media, nu komt er eindelijk echt duidelijkheid', aldus de vader die benadrukt alle vertrouwen te hebben in zijn zoon.
Eerder in de middag liet de politie Noord-Holland weten dat er in de zaak vier aanhoudingen zijn gedaan. De zoon van Dries Roelvink wordt sinds het begin van deze week in verband gebracht met een diefstal in een villa waar voor zo'n 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica zou zijn gestolen. Dat gebeurde na een uit de hand gelopen feestje.
Aangifte
'Roelvink doet aangifte van smaad en laster tegen de familie en tegen mij', liet woordvoerder van de familie en privédetective Erik Kwant aan BuzzE weten.
'We wachten af hoe dit allemaal gaat lopen', reageert Kwant rustig. De detective en de familie van de 21-jarige Melissa reageren als gevolg van de aangifte niet met nieuwe stappen richting Dave. 'Aan dit soort spelletjes doen wij niet mee.' Shownieuws meldt dat de manager van Dave Roelvink, Nathan Moszkowicz, heeft bevestigd dat de acteur stappen onderneemt, omdat hij door hen in de media in verband wordt gebracht met de diefstal.
Woordvoerder Kwant laat weten hoe het nu met de familie is. 'Je kan je voorstellen hoe het voelt als je dit als familie overkomt. Na alle commotie van afgelopen week zijn ze nu op zoek naar rust', aldus Erik.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !