Afhankelijk van wat je lekker vindt natuurlijk. Ik vind zoals het nu is prima. Dit stemt me serieus vrolijk, geen ellende meer met hitte voorlopig. Maar eind augustus/begin september kan het nog wel eens onaangenaam warm worden, maar misschien valt het dit jaar mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Godverdomme weer zo'n klapjosti die gaat lopen zeiken over het weer. Rot dan lekker op Turkije ofzo. Heb je altijd lekker weer
Ja, dat is wel klote. Ik weet niet waar je woont maar hier regent het echt niet de hele dag. Met een goede app op je telefoon kan je echt wel vrij nauwkeurig voorzien wanneer het regent, en kan je het klussen daar dus omheen plannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef vigier het volgende:
Verdomme wat een schijtweer... 3 weken vakantie is net begonnen en de vooruitzichten zijn ruk. Had ik vanmiddag mijn klusspullen net buiten, hout ligt klaar, komt het uit de wolken flikkeren. Kutzooi.
Pot......ketelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Loop niet te zeiken man, het weer is toch best zo. Beter als die teringhitte.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:35 schreef Aberella het volgende:
Boeien, moet toch alweer bijna aan het werk.![]()
Veel te warm man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef beverton het volgende:
Hier in Spanje is het al sinds jaar en dag mooi weer. Gemiddeld 23 graden over het gehele jaar gezien. Top hoor, jongens.
quote:
hehehequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:35 schreef remcom00 het volgende:
ga lekker ergens anders wonen gr gr
je moeder was in juli ook kletsnat
kut topic
Volgende week nog maar 14 graden. Waar gaat het heen, waar gaat het heen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef -Buttercup het volgende:
Augustus is altijd de natste maand van het jaar, ook al denkt iedereen dat dat ergens in de herfst zou moeten zijn. Niet dat ik het nou zou fijn vind, maar je had het in ieder geval kunnen verwachten.
ey herpes heb je nog festivaltickets van zakenrelaties?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Volgende week nog maar 14 graden. Waar gaat het heen, waar gaat het heen.
Zeiksnor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef JenHermes het volgende:
Dit was de zomer dan, een week of 4 redelijk warm zomerweer gehad wat je ook van de zomer mag verwachten maar daar is dan ook alles mee gezegd. De laatste week van Juli was al kletsnat, de eerste twee weken van augustus doet daar nog een schepje bovenop en het lijkt erop dat zelfs heel de maand augustus zeik en zeiknat lijkt te gaan worden(augustus de zomermaand bij uitstek) met volgende week maximum tempraturen van 16(!!) graden.
Klacht: De zomer is voorbij, de herfst laat al van zich horen, koud, nat, vies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |