Toch is t heel erg, zo depressief zijn en er een einde aan maken en je familie achterlaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef mig72 het volgende:
Ach hij was toch aan het einde van zn leven. Laten wij hem herdenken voor wie hij is geweest - een komiek.
Ja..dan moet het toch wel heel erg ver met je zijn...het rare is dat je dat bij heel wat acteurs en/of bekend/beroemdheden zou kunnen verwachten, maar bij hem krijg ik er echt een heel naar en triest gevoel bij..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Toch is t heel erg, zo depressief zijn en er een einde aan maken en je familie achterlaten.
Ik denk dat een hoop goede komedianten juist vaak moeite hebben met het leven, want om een goede komediant te zijn moet je scherp, snel en intelligent zijn, en dat zijn juist vaak de eigenschappen waardoor iemand zich ook veel drukker maakt om zaken dan goed voor hem is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
I heard a joke once: Man goes to doctor. Says he's depressed, life is harsh and cruel. Says he feels all alone in threatening world. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town. Go see him. That should pick you up." Man bursts into tears."But doctor" He says, "I am Pagliacci." Good joke. Everybody laugh. Roll on snare drum. Curtains.
moest gelijk hieraan denken toen ik het bericht zag over zijn dood
twitter:LAontheRoad twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:14Tonight @lancearmstrong will appear on @CNNTonight to talk about his friend Robin Williams. 10et on @cnn reageer retweet
Oh ja..en nou weer al die uitgerangeerde gasten die zijn echte vrienden waren..bah..en waar waren ze toen ze er voor hem hadden kunnen zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LAontheRoad twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:14Tonight @lancearmstrong will appear on @CNNTonight to talk about his friend Robin Williams. 10et on @cnn reageer retweet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Maron het volgende:
[..]
Oh ja..en nou weer al die uitgerangeerde gasten die zijn echte vrienden waren..bah..en waar waren ze toen ze er voor hem hadden kunnen zijn?
Ja..ik begrijp het eigenlijk wel..niemand had hem meer kunnen helpen..en ik denk dat de mensen die hem het naast waren dat ook niet meer konden..quote:
Dat deed ik ook niet. Ik kende hem van die serie en heb stukjes van enkele films gezien. Het was mijn smaak niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet kijken
[..]
Ja ach..wie eigenlijk niet...maar wie kan zich eroverheen zetten, en wie niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij was toch wel redelijk bekend dat hij depressief was. Dat geldt voor bijna elke grappenmaker denk ik. Toen mijn ouders bijna gingen scheiden was ik ook de lolbroek van de middelbare school terwijl ik bij thuiskomst depressief rondliep. En achteraf kom je er dan achter dat andere grappenmakers van school dezelfde dingen meemaakten. Apart is dat toch.
Zijn bijvoorbeeld Theo Maassen en Hans Teeuwen ook niet depressief (geweest)?
http://www.cracked.com/qu(...)ple-kill-themselves/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij was toch wel redelijk bekend dat hij depressief was. Dat geldt voor bijna elke grappenmaker denk ik. Toen mijn ouders bijna gingen scheiden was ik ook de lolbroek van de middelbare school terwijl ik bij thuiskomst depressief rondliep. En achteraf kom je er dan achter dat andere grappenmakers van school dezelfde dingen meemaakten. Apart is dat toch.
Zijn bijvoorbeeld Theo Maassen en Hans Teeuwen ook niet depressief (geweest)?
Zit jij met een slabbetje om achter de computer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Het merendeel van de reaguurders blijkt weer hetzelfde soort van liberale nitwits te zijn uit D66 en VVD milieus en schelden maar lekker op de boodschapper. Maar kijk nou de nieuwste ontwikkelingen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eldproblemen___.html
Mensen financieel de nek omringen, daar zijn liberaaltjes goed in , met die pedaalemmer van een premier op kop....
Walgelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
Zijn dochter is letterlijk van Twitter gejaagd met smerige comments...
http://i.imgur.com/UoWKV4h.png
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
http://i.imgur.com/UoWKV4h.png
Wtf man! Alleen je hebt zulke zieke geesten dat ze zich er eigenlijk niks van aan moet trekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het wel wat verder gaat dan 'je er overheen zetten'. Klinkt nogal simpel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:33 schreef Maron het volgende:
[..]
Ja ach..wie eigenlijk niet...maar wie kan zich eroverheen zetten, en wie niet...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Het merendeel van de reaguurders blijkt weer hetzelfde soort van liberale nitwits te zijn uit D66 en VVD milieus en schelden maar lekker op de boodschapper. Maar kijk nou de nieuwste ontwikkelingen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eldproblemen___.html
Mensen financieel de nek omringen, daar zijn liberaaltjes goed in , met die pedaalemmer van een premier op kop....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |